Yhteisvaikutukset

drugs.com/drug_interactions.php

Helvetin hyvä sivu tsekata.

Siihen kirjoitat lääkeaineen nimen tai lääkkeen nimen englanniksi. Sitten painat hakua niin se näyttää kaikki mahdolliset jotka hakemasi kanssa voivat jotain aiheuttaa. Punaiset on vaarallisimpia yms. Sitten kun painaa niitä vastauksia/lääkeaineita niin sen pitäis näyttää mitä aiheuttaa ja miksi yms.

Voit myös lisätä siihen toisen lääkeaineen.

Tuli vähä yllärinä etten saisi ottaa Tramalia kun päällä on Cipralex-kuuri. :astonished:

Tramalia ei sais ottaa myöskään lyrican eikä concertan kanssa, eikä joidenkin noista myöskään lamictalin eikä rivojen. Noh, tähän asti voinu ihan hyvin, ei kait siinä.

Kyllä minun päihdelääkärini määräsi vuosia sitten seronilin päälle 400mg tramalia per päivä.
Sanoin, että tulee serotoniinisyndrooma, mutta lääkäri meinas, että on tehty ihan kliinisiä tutkimuksia, joista on ilmennyt että moista yhteisvaikutusta ei ole.

Oin Seronil 20 mg-kuurilla, söin 7 kpl 100mg tramal retardeja = epileptinen kohtaus, lievä serotoniinisyndrooman ensioire joka onneksi kesti vain n.7-10 min.

Minulle on määrätty juuri tämä yhdistelmä.

Mä söin Tramalia 400mg/vrk ja lääkäri määräri päälle 900mg/vrk Lyrikaa ja kehui että on turvallinen vaikka kerroin rehdisti alkon käytöstä, käski ottaa ensin lääkkeet ja varovasti alkoa kun yksi kalja voi vastata kuutta, paskan marjat maanantain heiluija tiistain vähän ja pyhänä samat kossut/kaljat näitten lopetus seinään opetti nöyräksi ja Gapapentin j Cynbalta alkoi ja tehos ja olen vähentänyt rajusti eikä neuropaattisia kipuja ole.

Tuon seronilin takii,en saa toimivaa särkylääkettä.Alaselkään koskee kokoajan,sanovat et on tosi vaarallista esim.tramali ja seronil kombo.pitänee sanoo vissiin,et heitetään seronil helevettiin.seuraukset voi kyllä olla aika vittumaiset.Täällä on nää lekurit peloteltu niin hyvin ettei o tosikaan,yksi sano et ardinexii ei mielellään kirjota kun minä saatan myydä niitä!voi vittu sanoin jo siinä vaihees.