xanttujen rännitys

kokeilin tänään rännittää kahta 2mg xanoria…
kysymys kuuluukin että kuinka paljon vaikuttavaa ainettaa jää filtteriin kun vaikutus oli paljon miedompi kuin syötynä… tietysti kaadoin klikkiin vettä ja nielin kaiken sen moskan mitä jäljelle jäi…:wink:

…ja vaihteeksi taas kysymys kuuluu että miksi juntata suoneen jotain xanor-vaahtoa. niele vaikka pommina jos depotti vituttaa… :unamused:

Ehkä niitä ei sitten kannata rännittää?

En todellakaan suosittele santtujen rännäämistä, jossain toisessa topicissa mainitsin jo, että tutulta lähti peukalo ja etusormi, varmaan liian huonon filteröinnin seurauksena! Järki mukaan, voittaako hyöty haitat?

Santuista saa maksimihyödyn ihan oraalisesti. Eli rännääminen on turhaa ja tyhmää. IMHO tietty :sunglasses:

MOT. no lienet tajuat tästä jo.

QED

RVP

On tullut vedettyä ja ihan filtteröimättömänä litkuna suonistoon. Veteläksihän siitä menee, mutta näillä tuhoaa putkensa nopeasti ja olen saanut kuulla toilailustani =bentsojen rännäyksestä.
Xanor toimii ihan syötynä, piikinhimoissani vedin hihaan ja nyt on ihana patti kädessä.ÄLÄ RÄNNÄÄ BENTSOJA!
t.kultahammas

Itse on tullut joskus rännättyä kyllä kaikkea mahdollista. Mutta ei kannata hihaan heittää bentsoja. Joskus harvoin siihen kyllä saatan sortua joidenkin bentsojen kohdalla, mutta en xanttujen. Ne täytyy niellä. :wink:

Alpratsolaami taitaa olla aika niheesti vesiliukonen, bentsoista midatsolaami (dormicum) varmaankin ainoita joiden räpylään roiskimisessa on jotain “järkeä”.

Aivan. Tietenkin myös normisonit käyvät rännäykseen, vaikka ovatkin ihanaa paksua nestettä. Normison kapselin sisältö kannattaa jatkaa kylmään veteen, jolloin se ei sakkaudu ja siitä tulee hieman vetisempää.

Jos väkisin haluaa muita bentsoja rännätä niin veteen ne eivät liukene. [poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]
En tietenkään neuvo ketään rännäämään bentsoja. Se on typerää, koska syötynä toimivat paremmin.

Peppiina

[poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]

:frowning: Alko tässä aamusta vituttaa kun Dc ei toiminu hihasta mitenkään.
[poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]

Tule ihan sairaat viekkarit tiosta xanorista, voi verrata ihan heroniinitason kärsimykseen, itse lopetin prin vuoden käytön jälkeen , toisaata väärin koska tein sem seinään, ei asteittain…olin ottanu noin 6 mg joka päivä xanoria…luulin aluks kun pari ekaa päivää oli vaan unettomuutta mut sit alko ne paniikkikohtaukset ja uskomattomat vainoharhat, voi helvetti kun kaikki nökökenttä vääntyily ja sivusimillä näki hallusinaatioita ja koko ajan oli sellanen olo et nyt mä kuolen kun syke pahimmillaan kävi takykardiassa liki 180/min…ihan vitun sairasta ja sitä kesti 3 KUUKAUTTA, oli sit niin vitun rankka kokemus, kolmekuukautta lähes ilman unta. Se tietys pahen niitä henkisiä vieroitusoireita kunnei nukkunu,psyykkisesti toi kokemus kasvatti, en vaihtas päivääkään, nyt pieni moraalinen krapula ei tunnu enää miltään:)…mut tosiaan ne tunne vaihtelut siitä että nyt hyppään paprvekkeelta als niin oli tosi järkyttäviä ja aistiharhat, kaikki etäisyydet taju oli aivan pellolla, oikeastaa autolla voinu ajaa lainkaan…välillä kramppeja ja sähköiskuja sekä ne hallusinaatiot ett tv hyökkää sun kimppuun ni eivät olleet kivoja…mut kaiesta tästä selvittiin kun psyyle pysy vahvana, eli todellisuuden taju oli kohdallaa, välillä oli kyll hilkulla lähteä kämpästä pois kun näin että seinä ja katto alkaa halkeemaan, mutta parin räpäytyksen jälkeen silmät palat taas todellisuuteen, ei vittu, aiba uskomaton aine…ja silti saa niin helpolla lääkäriltä…Huomatkaa että minula oli myös tramadolia samaan aikaan käytössä ja välillä piriä!

^Toi kaikki ei voinu johtua xantuista. Itse lopetin 50-100mg päiväannoksesta seinään ja kaks viikkoo olin ihan kauheessa kunnossa, tai no ehkä viikon ja sit alko päivä päivältä hitaasti helpottaan. Kahden viikon jälkeen olin lähes täysin normaali. Toki kauppareissut pelotti ja en ois juuri kämpästä ulos halunnu, mut muuten ihan normaali. Sit kolmen viikon jälkeen kaikki olikin jo kunnossa. Ja koska tämän jälkeen epäilet, että annoksessani on kirjoitusvirhe niin ei suinkaan. Yksi annos oli puolipurkkia teloja ja purkissa oli sata tablettia. (Tela=2mg ganor)

juu eipä bentsoja kannata pahemmin rännäillä, hyvät olo saa ku vetää kaksin käsin suuhusa…:slight_smile: