Xanorit ja ahdistus (vaikutuksen alaisena)

Eli normaali annokseni on 2 x 0,5mg depot ja 1 x 1mg. Jos ylitän ton annoksen reilusti (kuten eilen kävi), erityisesti nopeiden kanssa alkaa noin neljän milligramman jälkeen ahdistus vain kasvamaan ja kasvamaan. Vitutus ja ahdistus on paljon kovempi, kuin ilman bentsoja. Osaisko joku antaa tälle lääketieteellistä perustetta, vai olenko vain mutantti?

itekkin on joskus käynyt noin kun tuli syötyä purkillinen rauhoittavia bissen kanssa :laughing:

Siitähän me täälä paasataan, et xanor kääntyy itseään vastaan, kun tolet nousee. Se lääke saa lopulta käyttäjänsä vaipumaan todelliseen epätoivoon, mikäli käyttäjä ei tajua lopettaa ajoissa. pirullinen lääke…

Puhuit tuossa,et ahdistus kasvaa jne… ni…
Mulla itellä ainakin ( olin koukussa ) se ahdistus kasvo vaan,ku otin niitä “vihaan” tjsp…
Ole päivä, kaks ilman ja kokeile uudestaan. Taikka jos tuntuu hyvältä,ni ole kolmaskin päivä ilman ja tätä tarinaa voit jatkaa hamaan hautaan asti (=

Lycka till!

Lääketieteellinen peruste = että olet helvetin typerä idiootti, kun vedät nopeita ja hitaita samalla, kun näytät olevan amatööri asiassa myöskin.

Sekä “nopeat” joilla meinaat piriä varmaan ja toi Xanor aiheuttaa luonnostaan masennusta, yksinkertaistaen.

Tai ehkä hän tarkoitti tässä “nopeita” Xanoreita,kun aiemmin mainitsi jo depot annostuksensa.Mene ja tiedä,mutta älä tuomitse ennenkuin tiedät…

Enpä ole vielä kuullut että normi xanoreista puhutaan “nopeina”, mutta jos hän itseasiassa puhui, niin ei ole todellakaan minkäännäköistä syytä syödä sekä depotteja että normaaleja, se vähän niinkun tappaa koko depotin pointin, eh? Mutta kuten sanoin, Xanoreista sitä ahdistusta kyllä saa.

[poistettu asiatonta - Päihdelinkin toimitus]

Depot on hidasvaikuttainen, normaali xanor nopeavaikutteinen. Kun keskustelu on samasta lääkeaineesta enkö voi käyttää sanaa nopea? Helvetti kun ihmisten tarvitsee tarttua pieniin epäkohtiin.

Ja depottien ja NOPEIDEN syömisessä samaan aikaan on pointti. Mulle tulee (ei edes päivittäin) depottien läpi kovia paniikohtauksia. Tällöin tarvin helpotuksen heti, enkä depotin toimintaa odotellessa. Depottiannostusta en halua nostaa, koska sitten sitä menisi päivittäin enemmän ja irtaantuminen olisi vaikeampaa.

Tää on ollut tiedossa ja pyrin varovaisuuteen. Mun mtt lääkäri ei halua multa bentsoja pois. Valehtelin kolme vuotta sitten varmaan liikaa. Kohta muutto edessä ja sit jos hakeutus a-klinelle. Ja tosiaan, lääkinnällisesti lääke toimii ihan noilla pienillä annoksilla mitä syön, no problem, ahdistus katoo, musta tulee suhteellisen toimintakykyinen. Mutta tosi outoa, että isommilla annoksilla se sitten kääntyy.

Miks sun pitää tääl uhoo ja haukkuu toisii? :blush:
Mene muualle kasvamaan pentu! :unamused:
Ei tä oo “kasvamisen ja uhoomisen” mesta alkaa kasvaa jne… GOT IT? :open_mouth:

Mä oon täsmälleen samaa mieltä tosta muropaketista,ei yhtään asiallista viestiä,aina pitää päteä ja vittuilla ja sit haukkua toinen idiootiks.Ootsä ite sit ni vitun kusessa,että ainoo pakokeino todellisuutta vastaan on tulla tänne haukkumaan muita.Tollasia ei täällä kaivata.

Joo, voisko ton kelloggs-speden heivaa vaikka helvettiin, vittuilee vaan ihan tahalteen muille. Taitaa sitä vaan harmittaa kun on käyny vineemässä 2mg diapameja lääkäriltä eikä oo saanu.

Kaikki päihdefoorumien mulkut on niitä jotka ei ite saa mitään, MISTÄÄN. Ja sekös harmittaa. Ja miks ei vois painaa yht aikaa jarruu ja kaasua, vaikutusta syö mut jos on just vakilääkitys ja sit haluu viihteillä vauhilla nii miks ei. Plääh, kaikesta jotkut jaksaa vaahdota :astonished:

Joo ne olot mihin havahduin yhden “respaväärennys vuoden” jälkeen oli jotain mitä en ole ennen kokenut viekkari mielessä, luulin että henki lähtee oikeesti sydän löi niin sairasta beat:ii että oli pakko häiritä’ putkavahtia noh eihän siinä oikeen järkevästi voi siinä tilassa mitään selittää, olen kerran valvonu 5vrk(ikinä en ole pirin kanssa valvonut enemmän ku 2-3vrk) kyttiksellä koni refloissa ja olo oli lähellä lusikka nurkkaan meinikiä…noh anyways xanori reflat sen vuoden jälkeen oli missä annostus oli mitä oli,kukaan ei voi tietää tarkkaan mutt 100kpl/2mg purkki riitti jokunen vrk. olo oli (kun en tienny alussa mistä se johtuu) pahempi ku koni reflat,niitä tiedosti tarkkaan ja tiesi mitä odottaa…oho noh xanorit on suuren kulutuksen/lyhyessä ajassa todella huono yhdistelmä…