xanor vieroitus

Hei kaikki.Olen käyttänyt säännöllisesti xanttuja v.2004,ann.0,5-5mg/pvä.Nyt tän vuoden puolella enää 0,25-1mg/pvä.Olen laskenut pikkuhiljaa annosta ja nyt 4.päivä ilman.Olo on varmaan kun arvaatte aika erinomainen… :laughing: Kauanko tää kidutus mahdollisesti jatkuuu…En halua muita benzoja viekkuihin.Propral on noihin sydämmentykytyksiin.Täytyy varmaan mainita,että lopetin myös Panacodin samaan aikaan…kiitos etukäteen. :slight_smile:

Todennäköisesti helvetin kauan. Puoli vuottakin voi mennä ennen kuin pää alkaa tosissaan palautua ja voipi mennä kauemminkin. Pahimmat fyysiset viekkarit kyllä helpottavat nopeammin. Yksilökohtaisia juttuja toki. Toivottavasti selviät vähemmällä :slight_smile: . Sori, jos vastaukseni oli masentava, mutta tuollaista se vain usein on pitkän ja säännöllisen benzojen käytön jälkeen.

Kiitos vastauksesta.Ei masentanu juuri ollenkaan,olen niin kyllästynyt noihin lääkkeisiin,etten halua niitä enää,olen itsekkin yllättynyt kuinka helppoa oli viimekädessä päätyä tähän :stuck_out_tongue: olo on suht ok,oloja tulee ja menee…Haluan tsempata muitakin,jos yhtään arveluttaa …Jos minä pystyn 9v . jälkeen ,kuka vaan pystyy,jos niin on päättänyt.Keväthalauksin. :smiley:

Hieno suoritus, onnittelut siitä :slight_smile: . Yhdeksän vuotta yhtäjaksoista benzojen käyttöä on jo todella pitkä aika. Mulla tuota on takanani n. 15 vuotta, mutta eipä sillä muutamalla vuodella juurikaan taida olla enää merkitystä siinä vaiheessa, kun benzoja on mennyt useampi vuosi tauotta tai lähes tauotta. Ihan yhtä paha koukku on jo kyseessä. Kyllähän tuo toivoa valaa, jos mulle joskus sattuu eteen se päivä, että benzot lopetan. Vielä en ole todellakaan moiseen valmis, sillä tarvitsen niitä ihan oikeastikin vakavaan ahdistukseeni, johon ne kyllä auttavatkin.

Aurinkoista kevättä sinullekin, mikaela :slight_smile: .

Mä mietin,että mikä mut sai yhtäkkii luopumaan lääkkeistä?.En ole varma,mutta lulen että nyt vaan oli aika,jos sen aika joskus on…Kaikennäköistä paskaa on elämä heittänyt viim.10vuotta,mutta kaiken kokemani jälkeen tunnen olevani vahva,niin henkisesti kuin fyysisestikkin ja kesää kohti mennään kovaa vauhtia. :slight_smile: Olen niin onnellinen jo nyt,vaikka on viekut päällä :smiley: Voin kirjoitella aina välillä tänne ja kertoa miten mulla menee, jos esimerkkini rohkaisisi jotain toistakin. Aina on toivoa .