xanor sekä lyhyt- että pitkävaikutteisena

olisikohan mahdotonta saada lekurilta xanoreita sekä lyhyt- että pitkävaikutteisina. itsellä nyt depotit, mutta ongelmana on joka aamuinen itsemurhaolo joka lähtee vasta sen parin tunnin päästä kun depot-xanori alkaa vaikuttaa. jos saisi aamuisin telarin naamaan ja sitten loppupäivän pärjäisi depotilla niin olisi optimi. mahdollista?

Tietenkään ei hankintaohjeita saa täällä esittää, mutta kyllä on mahdollista.
Itse saan lyhytvaikutteisia tosi pahojen sydän rintakehästä ulos ahdistusten takia, vaikka syön depottejakin.

Tosin en usko et tuohon tarvii kahta milligrammaa tuohon aamuitsemurhaoloon…

Depotin maksimi pitoisuus veressä saavutetaan olikos se nyt 5-11 tunnin jälkeen ottamisen, eli illalla depo naapaan ja aamulla pitosuus on korkeimmillaan. Kai tiedät, et se itsemurhaolo voi johtua xanorista? Se on meinaa todella yleistä, et xanor pilaa elämänhalun ja kaikki ahdistaa ja kun annosta nostetaan ja siirrytään depotista nopeisiin ni tilanne räjähtää käsiin, mikäli xanorilla on vähääkään osuutta siihen paskaan oloon. Ilman xanoria mä olin vaan super ahdistunu ja xanorin kanssa mä halusin lopulta kuolla. Ilman lopetusta en ois enää elossa. Eli kantsis varmaan koittaa ottaa depot vaan oikeeseen aikaan.

IMO vaihda koko xanor pois! Tää on lääke mitä syödään vaan äärimäisessä tapauksessa, kun mikään muu ei auta!
Ja Tipi on ihan oikeessa tuossa mitä puhuu, et xanor lisää ahdistusta jos on jo valmiiksi ahdistunut olo.

IMO koko lääke pitäs lailla kieltää! :smiling_imp: