Xanor seinään - Ketipinorilla unta? Vai millä?

Xanorista nyt neljäs päivä alkaa alkaa olla takana, eikä montaa tuntia, jos edes sitä nukuttu. Alkaa vähän huolestuttamaan, mitä tehdä?

Pakko laittaa seinään, ei muita vaihtoehtoja - joten vaihto pameihin tms. ei käy. Lääkärillä käyntikin vähän niin ja näin, mutta ketipinoreita voisin saada. Katastrofi?

Miksi ajattelet että siitä vois seurata jotain katastrofin kaltaista? Oletko koskaan ottanut ketipinoria tai vastaavaa?

Itse todellakin olisin ottanut jo, jos en päiviin olisi nukkunut!

En noiden lääkkeiden määriä nyt muista, mutta joku ihan pieni määrä varmasti riittää sulle tossa tilanteessa. Että älä nyt mitään rouskimaan niitä kuitenkaan ala.

Nooh, ehkä just siksi kyselen, kun vaikutuksista en tiedä :slight_smile: Että jos siitä alkaa syntyä uutta riippuvuutta, tai se ei vaan sovi xanorin nollaukseen tms.

Kuten sanottu, tää on mun ainoa mahdollisuus pysähtyä, muuten se on menoa. Sitten meneekin jo perhettä jne.

Viides päivä menossa, ei haluis sössiä jonkun amatöörivirheen takia :slight_smile: Mutta jos joku voi kertoa ettei esim. mitään ristitoleranssia, tai että sillä oikeesti vois saada unta ja ehkä vähän sivuvaikutuksista xanor-refloihin…

Kyllä sillä unta tulee, mutta itelleni myös niin karseat sivuvaikutukset seuraavana päivänä etten voi kyllä suositella - ahdistusta, epätodellista oloa ja yleistä lobotomian tuntua :imp: Kokeile vaikka aluksi melatoniinia, Ataraxia tai imo mitä muuta tahansa kuin yhtäkään neuroleptiä. Melatoniinia saa vissiin nykyään ilman reseptiäkin apteekista.

Niijust. Kun ei enään toi henkinen kuormitus haluis ottaa enempää hittiä. Kiitos neuvosta, jätetään toi Ketipinor.

Hain melatoniinia apteekista, mut se ei ehkä jeesaa vielä ekana yönä - katellaan :slight_smile:

En itsekään ottaisi välttämättä riskiä, moni saanut pienistäkin lepti-annoksista tosi vittumaisia sivuvaikutuksia, yks yleinen mm. levottomat jalat. Itse syön ataraxia uneen, auttaa jopa ihan oikeasti. Suosittelen.

Joo, kelasinkin et se vois olla jees, ei vaan pääse hakee respaa. Toisaalta, vähän sellanen fiilis että vois tulla untakin. Liiankin hyvä olo :slight_smile: Tietää sitä, että heti aamusta se onkin sitten full-blown psykoosi…

Niinno, ajattelin et sulla jotain tietoa sentään ois ollut. Löytyyhän niitä vaikutusten ja sivuoireiden kuvauksia ihan vaan guuglaamallakin.

Noi sivuvaikutukset ovat tosiaan voimakkaat, mutta silti hyvin yksilölliset. Lobotomiafiilarit on tuttu juttu mullekin ko. lääkkeen sivuvaikutuksena, mutta unettomuus itsessään on musta niin sietämätöntä, että sivuvaikutuksista huolimatta turvautuisin ketiapiiniin. Ne olot menee kuitenkin ohi, mutta väsymys ja pään hajoaminen ei, jos ei uni tule. Jos melatoniini auttaa ni hieno juttu, mutta jos ei, niin omien kokemusteni perustella mä puolestani suosittelen ketipinoria. Mahd. pientä määrää tietysti. Toisaalta, jos sitä ollaan jo neljä vuorokautta menty muutamalla unitunnilla, ei tilanne ehkä ole niin epätoivoinen mitä se mun tapauksessa olisi. Minä olisin luultavasti jo kalauttanut kaulimella kuuppaani… :unamused:

^
Mitämitä? “Liian hyvä olo”, psykoosi?? Oiskohan se ohimenevä lobotomia kuitenki psykoosia parempi vaihtoehto? Taino, en nyt kyllä uskalla suositella enää yhtään mitään, ku en tiedä mikä siellä oikeen on tilanne. Enkä mä kyl siis muutenkaan ole mikään ko. lääkeaineen spesialisti. Hyvin vähäiset ovat ne kerrat, kun mulle on sitä syötetty.

Niimpä. Mulla ainaki sekä seroquel että risperdal päivisin hyvin pienellä annoksella veti ihan kujalle noin henkisesti. + noi kaikki vittumaiset sivuoireet (mistä osa tietty lääkärin mukaan kuuluu vaan lääkkeen vaikutuksiin että joillekin sopii toisille ei ja blaa blaa… :unamused: )
Mut ei se musta oo mitään hyvää lääkinnällistä apua jos oot oman pään sisässäs 24/7 kyllähän noi nukkumaan auttaa tarpeeks isoilla annoksilla (ei nyt just nuo^ leptit). Mutta muunlaista psyykkistä apua musta noilla ei kellekkään mitään oon nähny millasiks ihmiset muuttuu lääkityksellä + mun oma kokemus. Hätätapauksessa ne levozinit tai leponeksit naamaan. Että näi :stuck_out_tongue:

JA tosiaan atarax auttaa monilla todella uniongelmaisilla. ihan kannattaa kokeilla ei siinä mitään menetä ainakaan. Yks tuttu pääs noilla monen vuoden bentsoilla nukkumisesta kokonaan!

Vähemmän aikasempaa tietoa, ihan ekaa kertaa tässä vierotellaan xanoria. Ton virmanjuuren ja ataraxin löysin toki, mut mistä sit taas tietää miten toimii… Joo, mä oon ollut niin romuna, että mielummin otan unettomuuden (mikä on pitkälti vaan lisää sekuntien laskua, toki hyvin vittumaista sellaista) kun vielä lisää ahdistusta tai jotain muuta.

Luulisin, että viikko menee ihmisellä raiteilla ilman unta, mutta toki vähän alkaa aamuyöstä viiraamaan, äänet kovenee ja tavarat liikkuuu :wink: On ollut pari kertaa niin lähellä, ettei olis 112 soinu, mikä olisi todellakin ollut katastrofi. Minimiriskillä siis mennään. Himassa kun ei vahingossakaan mitään millä saisi sekoitettua pakkaa lisää.

Ainakaan enää (toivoo). 2. päivänä tuli täys paniikki kun jostain hyllystä hyppäs puolikas panacodi käteen. Juoksin (!) vessaan, mut meinas käsi käydä matkalla, haha.

Niii, no ei psykoosi, mut liian hyvä olo siihen nähden mitä sen pitäisi olla. On ollut NIIIN SUPER kovia ahdistuksia, ja tänään illalla ei ole oikeastaan puristanu ollenkaan - tuli sellanen kipinä, et olisko pahin ohi. Lievä euforian häivähdys. Toivo nousi joku 129%.

Unta tuli jopa 5+ tuntia naturellina, tai oli mulla se melatoniini, mutten usko että se siitä johtui. Alkoi vaan breinit päästää moottorista irti jo koko päivän ajan.

Hyvä niin! Koska tänään olisi ollut ruokalistalla sitten melkein mitä tahansa - alkoi se sipuli todellakin lohkeilla loppuvaiheissa :slight_smile:

Voin suositella ketipinoria - jos unettomuus lähtee kokonaan käsistä. Ainakin itsellä pomminvarma uni taattu vaikka seuraavan päivän olot onkin erikoiset. Parempi lepteillä nukku kuin ei ollenkaan. Ataraxit, melatoniinit yms itsellä pelkkää lumelääkettä, ei mitään apua nukahtamiseen. Tällä hetkellä itse nukun mirtatsapiinilla ja sekin on vähän siinä tietämillä onko lumetta itsellä. Jokatapauksessa ketipinoria löytyy aina siltä varalta, että saa varmasti unen, eikä tarvitse miettiä: “tuleekohan se uni nyt vai ei”

Joo, olis sen kai voinut huitasta, mut oli niin friikkinä muutenkin, että jokainen lisäoire ois vieny lähemmäs jotain totaalihelpottavaa. Puuuh. En osaa sanoa tosta melatoniinista, vaikka oon sen napannutkin. Ei siitä mitään extra-väsymystä ainakaan tule. Oli miten oli, viime yö jo 7-8h - et tää topikki alkaa olla nipussa :wink: Kiitos kaikille tipseistä.

Melatoniinia voi aa jopa 5-10mg niin silloin varmasti pudottaa. Voi toki olla tapauksia jotka ei isosta annoksesta tipu.

Hei hienoa ledz et nukkuminen on taas alkanut sujuu! Ja ilman mitään voimakkaita tiputuslääkkeitä, mahtavaa!

Mahtavaa todella! Vaikka aika kujalla sitä on aina herätessä, kun ei ole päässyt vielä makselemaan velkoja… No nyt kuitenkin jo yli viikko takana kokonaisuudessaan, et ehkä se alkaa tästä taas sujumaan. Perus zombie fiilis kyl vieläkin. Mood-swingit on aika karseita. Heh. Epätoivo on kuitenkin muuttunut taas toivoksi. En ollut ihan varma selviänkö edes tähän asti. Mitäs sitten vois poistella. Alko, nikotiini, kofeiini… Oishan tässä vielä puuhaa :wink:

Meikäläinen on 9kk ollu ilman benzoja, ja moodswingejä on vieläki. Ja bentsonaki oli “vaan” diatsepaami. Ne kestää ja kestää. :stuck_out_tongue:

9kk on pitkä aika! Loistavaa! Kyllä mä ne swingit kestän vaikka loppuelämäni, kunhan ei tarvii enää bentsoja vetää. Ja saa välillä vähän nukkua. Mä lasken joka päivä päivät uudestaan, enkä voi käsittää, että tämä kaikki on kestänyt vain viikon. Tuntuu monelta kuukaudelta. Ajantaju kadonnut täysin. Tai ehkä tää kidutus vaan laittaa laskemaan sekunteja.

Xanorin saa lopetettua, kun rupeaa käyttämään herskaa, metaa ja kokaiina. Tällätavalla bentson viekkareita ei pitäisi tulla ollenkaan. Tietysti sitten jossakin vaiheessa kannattaa miettiä myös noiden lopettamista, niin sitten risolid on jees ja kamomillatee/melatoniiniziiini uneen. ps.ehtii sitä haudassa nukkumaan.