Hei, uusi Täällä ja nyt oli pakko kirjautua.
Ongelma on kun hain eilen xanoreita nestemäisessä muodossa, pitäs olla 1ml/3-4mg otin eka 1ml ja Odotin vaikutuksia ja toimi mukavasti.
Sitten otin viälä 1ml ja sen jälkeen alko ahistaan ja vituttaa. Tänään aamusta 2ml ja kauhee vitutus ja ahdistus iski. Ennen ton 2ml ottamista oli ihan jees olo. Tänään päätin hakee 10kpl 2mg nopeita ja otin puolikkaan ja autto vähän. Miten voi alkaa xanor ahistaa ja vituttaa 8mg annoksel. Voiko neste olla jotenkin kusetusta? Maistu sille perus Santtu myrkyl jne. Kaipaan apuja nopeasti
myös muijal sama ongelma ja samat doset
No millaset tolet sulla on ja kuinka kauan oot syöny xanttuja tai bentsoja ylipäänsä? Kyllä tota päinvastaista vaikutusta voi tulla ainakin isoilla doseilla.
^^ Mitä nestemäistä Xanoria? Onko mulla taas aukko sivistyksessä vai tilasitko jostakin netin syövereistä jotakin litkua, jota alpratsolaamina markkinoitiin? Jos jälkimmäinen, niin hyvinkin saattaa olla kusetusta, mutta ei siinäkään mitään kummallista ole, että ihan ehta alpratsolaami aiheuttaa lähinnä rebound-ahdistusta, kun se on niin lyhytvaikutteista ja muutenkin aika paska benzo muuhun, kuin satunnaiseen tarpeeseen. Ja jos olet tuota ihan huvin vuoksi kiskonut ja tolejasi nostatellut, niin tietenkin se rebound-ilmiö iskee helpommin. Kokemuksesta voin sanoa, että aluksi tuo toimii ihan liiankin hyvin ja hauskaa on :mrgreen: , mutta hyvin nopeasti homma menee siihen, että annosta pitää vain nostaa ja nostaa ja ottaa tiuhempaan ja tiuhempaan, kun ahdistaa vain enemmän, mitä enemmän sitä vetää. Xanor-viekkareiden/-riippuvuuden lääkitseminen Xanorilla on silkkaa bensan liekkeihin heittämistä
.
Winston, kadulla kyllä liikkuu nykypäivänä pg-liuoksena alpratsolaamia (ja muitakin, lähinnä tutkaribentsoja), kun bentsojen yleinen saatavuus on kai niin huono. Itse olen vain törmännyt 1ml=1mg liuoksiin, mutta kai joku vahvempiakin väsää. Pulveri lienee helpompi tilata ulkomailta kuin napit (en suosittele, jo pelkkä kusetusriski voi olla suuri + laillisuushommat). Ja milligramma-annostelu ei ole mahdollista kotikonstein muuten kuin liuoksessa. ![]()
…