Winston 84

Mikä tää jannu nimeltään Winston 84 on olevinaan? Varmasti hänellä on pitkä historia tällä sivustolla, mutta heittää lauseita kuten “Varpushaukan” viestejä pitäisi välttää ja jättää vastaamatta. Se on aika vittumaisesti tehty uudelle jäsenelle jolla on kuitenkin samoja mielipiteitä monista asioista.

^ Ja sen takiako sun pitää avata ihan uusi ketju, ja vieläpä Winstonin nimellä…???
Huhhuh…??

Ja KYLLÄ, hän on yksi meistä ns. vakkareista jotko tääl on kirjoitellu jo vuosia ennen sinun tänne ilmaantumista, ja KYLLÄ, Winston on yksi pidetyimmistä henkilöistä täällä ja en TOD. puhu pelkästään omalla suulla.!!!

Ps. Ja hän on muutes nainen.

Ai nainen? Mä aina luulin että Winston on jätkä. Winston on savukemerkki mitä aikoinnan poltin. Mites bupre hoito sinulla nykyään sujuu ja lähetitkä palautetta päihdelinkin toimitukselle kuten moderaatori pyysi?

Mun mielestä plinkki ja etenkin Saunan alue tarvitsee uusia jäseniä ja myöskin uutta näkökulmaa. Samat vakiotyypit on viettänyt täällä aikaa yli kymmenen vuotta ja myöskin heittänyt suoranaisia valheita Suomen kansalle ja uusille tulokkaille joilla on muutenkin paha olla ja hakevat tukea ja ymmärrystä tämän sivuston kautta. Tämä sivusto on ainoa linkki sosiaaliseen kanssa käymiseen niin monelle meistä.

Varpushaukka on taas huomionkipeä :unamused:

Huomionkipeä? En mielestäni ole. Kysyin vaan ihan asiallisesti mikä tämä Winston henkilö on joka on valmis polkaisemaan kaikki ihmiset maanrakoon joiden mielipiteet vähänkin poikkeavat hänen totuuksista. Jos oikein muistan hänellä on myöskin bipo ykkös diagnoosi.

Hänen Kela kortissa on merkintä 112.

No jopas taas. :laughing:

Munkin Kelakortissa on 112-merkintä. :wink: :laughing: :laughing:

Aikoinaan mun äidille laitettiin Kela korttiin 112. Hän kärsi kyllä pahasta masennuksesta mutta en koskaan huomannut mitään psykoottisia piirteitä hänessä.

Todennäköisesti kiltti lääkäri pani diagnoosin että saisi kaikki lääkkeet alennus hintaan.

Tuo sinun psykoottinen- masennus on jännä. Miten se oireilee? Makaa sängyssä hirveässä masennustilassa ja luulee olevansa Benito Mussolini tai vapahtaja Jeesus- Kristus?

??
En ihan nyt ymmärrä et miten tää liittyy tähän asiaan, mut hyvinhän se mun hoito sujuu…
Ja tulee sujumaan siihen saakka ku pusken “koiranputkea” mullan alta… :laughing:(eli haittoja vähentävä k-hoito joka kestää niin kauan ku itte siinä haluan pysyä)
Ja joo, laitoin s-postia ylläpidolle niinku lupasinkin, ja toivotaan et jollekkin siitä olis apua, jos saman bropleeman kans painii… :wink:

^
Hyvä homma. Itse kärsin vatsahaavasta ja eilinen Imovane plus muutama lonkero kokeilu tyhjään vatsaan aiheutti kovan oksennusreaktion ja kitkerän maun suuhun. Yritän nyt juoda lämpimän kupposen kanakeittoa.

Arrivederci!