What``s up ?What`s happening?

Mä täs heräilen…Mul herääminen ja aamutomenpidet kestää nykyään
pidempään kun kaxkymppisenä :unamused:
Ei jaksa samaa tahtia enää
Mul kun kroppa aamuisin aika kankea
Kyllä lääkkeilläkin on oma osuutensa asiaan… bad good medicin… :slight_smile:
But still going on!
Oon vm 72 ,mul äidiltä ja isältä perimää hippiverta suonissa :laughing:
A good psykedelic day to everyone! :laughing:

Mun kaveri tuli mun luo kylään.Se katto mua kun otin aamulääkkeittäni ja sano et sähän oot
iha pilleristi :laughing: No mä kysyin et mikä sä sit oot?
Se sano et se on alkoholisti
Et en tiiä oisko sen kandennu sanoo mitn… :slight_smile:
En mä nyt nii hirveesti lääkkeit syö.Yhtäkin lääkkettä vähensin 150mg nyt 75mg 2x pväs
Mähän olin ihan kun huppelissa kuukauden kun otin vielä sitä isompaa annosta
Nyt olo on suhtkoht ok ja jalat melko maassa
Kaverin mielestä mun pitäis lopettaa lääkkeet kokonaan, kun mä
oon mukamas muutenkin humalassa kokoajan.
Se taisi kyllä sanoo sen vähän sarkasmilla
Mut ei sen enempiä tällä kertaa…

Ööööh…korjaisin tota äsk.kirjoittamaa viestiä sen verran et vähensin 350mg vuorokausannosta
100mg pvä:s.Vappuna heilun viel kadulla sillä isommalla annoksella.
Ei tarvinnu kuppia ottaa sen verran oli vauhti päällä.
Ei ollu kyl hirveen kivaa tunnustan :wink:
Nyt täs pari kuukautta menny “melko” rauhallisesti.

there will be a morning
  and your fears will be gone
  when you wake up laughing
  you´ll have another day   K.W.

Tota noin, mikäs tän ketjun pointtina on? ihan et mikä fiilis vai? No eipä kummempi, leppoisaa perhe-elämää avohaavaa parannellessa ja rivavatril + bubrenorfiini selkäkipuihin. että sellasta. Mitäs lääkettä sitten popseit, että selvänä ja tuolla sinulle määräämällä annoksella olit sekaisin? (Vaiko oliko kyseessä oma annostus eikä lääkärinmääräämä, yleensä se mennään kyllä pienestä ylöspäin eikä hurjan isoista alaspäin). Pilleristinä sinua en kyllä näy kirjoituksiesi perusteella, täällä on monta kenellä menee 5-10 eri lääkettä päivittäin puhumattakaan sitten pillerien määristä kuinka paljon mitäkin, enkä sitäkään välttämättä menisi sanomaan pilleristiksi, itellä meni aikoinaan 20+ pilleriä päivässä lääkärin määräämänä ja lääkkeitä taisi olla 7 eri. Koskaan en ole käyttänyt viihdekäytössä mitään kemiallista tuotetta, ainoana alkoholi ja muutaman kerran nuoruudessa pilveä polttanut. Itse luokittelisin pilleristin kategoriaan ketä narkkaa / käyttää pillereitä päihtymys/viihde tarkoitukseen. eli ei lääkärinmääräyksestä ja itsensä hoitoon. :unamused: Näkemyksiä tosin on monta, kai minäkin olen pilleristi vielä ja ainakin ennen sitten ollut jos katotaan myös ei väärinkäytöt? nyt ei mene enään kun tuo rivatril tabletti 2x päivässä ja 24/7 vaikuttaa bubrenorfiini, eli pilleristi ketä on vähentänyt about 9/10 osaa pillereistä mitä aikoinaan ollut.

Mulla on bensaa suonissa, mistä lie peritty.

Sitä määki koitin kysyä tossa oman viestin alussa… Melko turha postaus, haku olis kans ihan kätevä, mut tuntuu olevan melko vaikea uusille tulokkaille…

Elämä on laiffii joo… heh heh :laughing:
Ei pidä ottaa kaikkea tässä elämässä niin mustavalkoisena
Halusin tulla tänne saunaan vähän lämmittelemään.Ja samal kysyä että onko täällä ketään?
Mulla kun ei oo ollu saunakavereita :laughing: Kosminen noita jatkaa matkaa kohti nousevaa kuuta.
Be yourself,just live for today
Nauttiikaa syksystä ja “luonnonantimista” :mrgreen:

Mitä helkuttia sua mättää?Pitääks kaikki olla nii helkutin synkkää?Etkö kestä yhtään ironiaa,darkmagus?
Ei noist mun teksteistä tarvii vetää herneet nenuun :slight_smile:
Jos on noin kapea maailman katsomus…nii vois mennä vähän itteensä.Älä tuomitse kun et tunnekaan mua.Yritän ajatella hieman positiivisesti vaikka välillä on rankka…En minä suakaan tuomitse
Asiasta toiseen Dalai Lama saapuu kohta Suomeen…pitäiskö mennä?
Mä kun oon kukkaislapsi :slight_smile:
Dalai -lama kun on sanonut että nykypäivänä onnellisuuden taito on ihmisille haastelliseempaa kuin
mikään muu.

We Sailed away on A Crimson Tide,
Down the River
Left My Heart On the Other Side
All to Break it Into Bits
Her Smile Was a Winter Song
She Brings Broken Dreams,Falling Stars

Noni, lukkoon jo ketju ennenkun tulee viikoloppu ja modet poissa…

Kuules spookiemaryam!

Kirjoituksesi ovat hieman sekavia ja siitä varmasti johtuu nihkeä vastaanotto :confused: . Kannattaa kirjoittaa palstalle vain selvinpäin jos haluaa kunnon keskustelua herättää… Jos olet selvinpäin kirjoitellessasi, niin kannattaa vähän enemmän skarpata sen suhteen mitä haluat sanoa muille. :unamused: Älä siis kirjoita sitä mitä sylki suuhun tuo, sillä joku voi kuvitella, että olet vähän sekopää :wink: !

Arpa

• Minä olen kai selvä, vaikka vedin illallä yhden Koskenkorvan ja 2 x 8 mg Subutexiä I.V. :sunglasses: . OK, Subutex ei saa ketään sekoilemaan vaan se “vain” euforisoi käyttäjän ja saa hänet rentoutumaan :slight_smile: .

Wiki wiki!
Täällä kaikki on niin deepeissä,että ohhoh!
Aurinko paistaa ja hieno päivä edessä!
spookiemaryamilla tuntuu olevan sentään positiivinen viba.
Joo ja tosiaan syksy ja sen luonnon tuotteet ovat tuloillaan!!!

Thank`s blaum
Kylläpä aamuherääminen kesti taas kauan mulla…
Otan joka päivä Bevi-Tabsia vitamiini tabletin,luulis sen hieman auttavan… :open_mouth:
Hitsi taas myöhästyn tän alueen kuntouttamispiiristä…
Kahvit namaan ja sit menox
Mukavaa pvänjatkoa kaikille! :slight_smile:

Toi spookien kysymys Dark Magukselle herätti hieman hilpeyttä. Eikö kestä ironiaa. Itse luokittelisin Herra Dark Maguksen ironian mestariksi.

Mutta kun tää on tällänen pöljä ketju niin laitetaan jotaan älyvapaata tänne sitten.

Aloitan tänään uuden harrastukseni, kiekonheiton. Harjoitteluun käytän Acer Aspire 7730:aa. Katsotaan miten monta heittoa kestää. Ideanahan ei ole heiton pituus, vaan tuhon määrä tuolle saatanan riivaamalle, syfiliksen, gonorrean, neekerisankkerin ja turkkilaisen musiikin ja muiden virusten saastuttamalle läppärille, josta chkdsk poisti puolet wintoosasta vaurioituneena.

Raportoin tuloksista huomenna, jos huvittaa. Tuskin ei huvita, mutta väliäkö hällä, aurinko paistaa, paitsi paikkoihin jonne se ei koskaan paista jne. +24 kvadtriljoonaa muuta kulunutta fraasia ja paskapuheenpätkää. Tietysti on otettava huomioon, että keskikokoisessa omenassa on 24 x 10 potensiin 24 atomia. Mitenköhän se vaikuttaa kiekonheittoon?

Mä painun Kotkaan kiusaamaan ihmisiä.

Edit: Muistakaa puhdistaa rektaalinne kunnolla, olin jo polkaisemassa lainattua Jawaa käyntiin, kun tuntui ilkeää kutinaa peräaukossa, joten tulin takaisin sisälle pesemään anaalinseudun.

Edit2: Allah akbar!

Heh…sehän on mukavaa että aiheutan jollekin hilpeätä mieltä. :slight_smile: Vapaehtosesti tännehän kirjotetaan…
Kielttämättä pöljä ketju… :laughing: no mut mä en ookkaan mikään ruudinkeksijä
Antekaa armoo… :unamused:
Rok on !!!

Miks tää pitäis heittää lukkoon? Eikö nyt jokaisella oo oikeus tehdä ketju ja kirjoittaa sinne haluamistaan asioista, jos vaan on saunan sääntöjen mukainen? Ei kellään yhdellä kirjoittajalla oo oikeutta määrätä, mitä ihmiset tänne kirjoittaa! Jos jonkun ketju ärsyttää, sen voi jättää lukematta, eikä tarvi tulla vaatimaan ketjun lukitsemista tms.

Ihmeellistä touhua, kun ihmiset ei sais enää kirjoittaakaan tänne vapaasti.

Jatka ihmeessä Spookiemaryam!!

Alku tuntu vaan jotenkin turhalta omalta sekoilu topicilta. Ei muuta kuin jatkakaa samaa mallia, vastasin myös ensimmäisenä asiallisesti ja kysyin topikin pointtia mitä tällä haettiin, olishan tämän what’s up jutun voinut kirjoittaa vaikka “mikä vaikuttaa nyt” topikkiin tjsp tekemättä ylimääräistä topiccia, eipä tämä itseäni vaivannut ole, saahan niitä topicceja tehdä kuhan pysytään sääntöjen sisällä.

Morgoth! Kiitos mielipiteestä Addie.Juu yritän pysyä sääntöjen sisällä jatkossakin :slight_smile:
Oiskohan kellään tietoa Guarana vitamiinivalmisteesta? Auttaako se yhtään väsymykseen?
Mulla kun toi aamuherääminen vähän vaikeata…,( aina myöhässä) :slight_smile:
Iltaisin otan melatiinia.Sen ei pitäis vaikuttaa aamulla enää…
Nyt unta Palloon…

“Kun Ihminen nukkuu se on vähän kuollut” -Stephen King-

Hei, aikoinaan tuota guarana fantaakin sai ostettua, 15+ vuotta sitten? Luulisi sen vaikuttavan piristävästi, ootko kokeillut apteekeista saatavia kofeiinipillereitä vai onko toleranssi niihinkin jo tullut ja kahvia myös tullut juotua liikaa? Itse en ole koskaan kokeillut guarana vitamiinivalmistetta, mutta ainahan sitä voi koittaa? toisilla saattaa toimia toisille ei. Tunnen parikin tyyppiä kun on jo ihan täpinöissään ja suu käy kun mikäkin papupata juodessaan pelkästään energiajuoman, eli voisin sanoa “lievähköä” kofeiinin yliherkyyttä :smiley: Ootko koittanut esim urheilulla tjsp väsytettyä itsesi, ettei tarvitsisi käyttää mitään nukahtamiseen? itse käytän vähän kuukaudesta riippuen sellaista metodia, että valvon koko yön ja seuraavan päivän niin saan unenpäästä jo ajoissa kiinni seuraavana iltana, joten heräänkin normaalia virkeämpänä. tosin usein vaikuttaa myös niin kun tulee nukuttua pitkään 12+ tuntia jopa niin ettei ei saa päivästä mitään irti, yleensä nukun sen 3-6 tuntia yössä ja se on riittävä uni ollut mulle jo moooonet vuodet. Itellä on heräämis ja nukahtamisvaikeudet, toisin sanoen montavuotta tuo unirytmi ollut pitkin jotakin… nukahtamiseen käyty kaikki benjot, ketiapiinit yms läpi, ketiapiini kyllä väsyttää seuraavana päivänä/aamuna aivan törkeästi/aivan tokkurassa. Kaikista paras vaihtoehto olis saada sullekin ilman lääkkeitä säännöllinen unirytmi jolla heräisit virkeänä. entiedä luetattavuudesta mutta eikö joskus ollut ainakin myynnissä sellaisia rannekelloja kun vahtii sun rem unta yms ja herättää juuri oikeaan aikaan, eli siten että olet virkeänä herättyäsi? omankäsitykseni HUOM oman käsitykseni mukaan tuo virkeys riippuu juurikin melko pitkälti missä kohtaa heräät, ei tarvitse olla monesta sekunnista kiinni, netistä varmaan löytyisi enemmänkin tietoa kun jaksaisi kaivella tuosta aivojen toiminnasta unenaikana ja heräämisestä missäkin vaiheessa. Meni varmaan melko offtopiciksi mutta vittu menköön :laughing:

Googletin hieman tuosta rem-uni kelloista yms ja niitähän näyttää olevan läjäpäin, tässä yksi testi kertomus eräästä kellosta, melko vanha testi kumminkin ja varmaan kehittyneet nuo laitteet ja hinnatkin alaspäintulleet mutta lukaiseppa vaikka tämä http://www.pinseri.com/2008/04/27/axbo-unirytmin-huomioiva-heratyskello/

Kiinnostaisi itseäkin kokeilla jotain vastaavaa laitetta, mielestäni on myös ihan rannekelloina yms. Jotenkin sisimmissäni pidän humpuukina ja “ostos-tv”:n tyylisinä noita laitteita mut jos kerran niitä apteekissakin on myyty yms ja testejä tehty ja todettu toimivan, ja kuitenkin hieman lukenut unen eri vaiheista ja heräämisistä niin toisaalta uskon laitteiden toimivan ainakin periaatteessa ja jopa käytännössäkin jollakin tasolla… Linkin laitteen hintahan oli jotain 200e+ mutta aikaa jo 3 vuotta… Eihän tuo mikään suuri investointi olisi jos tosiaan toimisi edes useimpina aamuina ja heräisi virkeänä. Tiedä mistä yhtäkkiä alitajuntaan pamahtikin tuo kellosysteemi, kait aikoinani lukenut jostain TM lehdestä, tietotekniikka/lääkäri sivuilta tjsp. Ei välttämättä paskempia nuo laitteet, harmi kun vaan ei kellään tutulla ole ollut tai ainakaan ole tullut puheeksi onko kyseisiä laitteita ollut käytössä / kokeilussa…

EDIT: [poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin toimitus] Tossa nyt ainakin yks rannekellona toimiva.

Kiitos Addie “valtavasta” informaatosta. :slight_smile: Muistan itsekin kuulleeni aikoinaan tästä kellosta.Vois vaikka kokeilla… jos ei hinta ole esteenä.Se on kyllä totta että säännöllinen unirytmi auttaa paljon aamuvirkeyteen.
Minulla kun valvominen venyy monesti 02-03 … :open_mouth:
Ja kyllä lääkkeilläkin on varmaan oma osuutensa asiaan…
Illat pimenee… jospa se auttais takaisin suht “normaaliin” unirytmiin

Eipä mitään, kuhan tylsyyttäni kirjottelin ja googlettelin :slight_smile: Joo itelläkin venyy yleensä tuohon 03-06 asti ja muksut sitten herääkin 7-9 aikaan. eli jää sellaiset 1-5 tuntia keskimääräiseks yöuneks joka päivä. otan iltasin kyllä rivat, ne tuppaa vaan piristämään nykyään ja halcionistakaan ei ole apua. ei muutakuin joku leffa / sarjat pyörimään ja odottamaan unta, ilman telkkarin päällä pitämistä ei tunnu väsyvän mitenkään… Tosin tunnin parin unilla oon paljon virkeämpi kuin 12 tunnin unilla. Kyllähän tuo illan pimeneminen vähän auttaa, varsinkin jos ei omista täysin tummentavia verhoja :slight_smile: