vuosi takana

Tänään juhlin vuosipäivää! 1-vuotis sellaista. Varmasti haasteita riittää jatkossakin, mutta olen valtavan ylpeä itsestäni että olen päässyt tähänkin asti. En ylenkatso ihmisiä jotka ovat päihdekierteessä, sen verran nöyryyttä tuli alkoholin edessä että se aine on parasta kiertää kaukaa. Olen kiitollinen jos vielä pystyn kiertämään ne houkutukset. Mutta paljon on vuodessa tapahtunut ihan oman pään sisällä. tsemppiä kaikille oman elämän hallintaan.

Paljon onnea 1- vuotis päivän johdosta!!! Se on saavutus joka pistää nostamaan hattua päästä.

Mahtavaa, suuret onnittelut! Tuo on todellakin hieno saavutus ja voit olla iloinen ja ylpeä itsestäsi. Voimia, nöyryyttä ja viisautta elämääsi sinulle nyysky, jatka samaan malliin. Olet saanut uuden elämän.

Jos joskus tulee fiilis että et ehkä tarvikaan enää apua ja olet tämän asian yläpuolella tai ajatuksia että voihan sitä vähän ottaa, tai muutoin ajatukset alkaa olla liian omavoimaisia (tms. ihmiselle ominaisesti itsetuhoisia), mene äkkiä ryhmään tai puhu jonkun kanssa! Itseään ei kannata päästää siihen tilanteeseen, että juominen on optio. Vältä myös nälkää, yliväsymystä ja liiallista stressiä ja ole armollinen itsellesi.

Itse saanut olla hiukan yli vuoden raittiina, ja elänyt elämäni parasta aikaa! :stuck_out_tongue:

Ja kermakakkuja lentelee…
Onneksi olkoon kummallekin.

Huomenta

Loistavaa, tosi hienoa. Onneksi olkoon. Jatka samalla tiellä kohti seuraavaa vuosipäivää…

Perässä tullaan…

-Kannusaarinen, selvä päivä nro 240

Paljon onnea!!! :slight_smile: .

Oikein paljon onnea saavutuksestasi!! Ja Säpelle myös!! Kyllä tämä todella on niin hyvää elämää, tämä raitis sellainen, että sitä ei todellakaan kannata tuhota millään aivoliuottimella! Perässä hiihdetään, hyvän ladun olette tehneet… :smiley:

SUUUURET onnittelut ja onnea ja menestystä seuraavaan vuoteen! :sunglasses:

ONNEA!