Tuntuu raivostuttavalta, kuinka lasten isä, ex-avomieheni vaikuttaa mun tunnetiloihin. Ollaan oltu erossa 7kk (vasta), ja eilen tuli varsinainen ensimmäinen takaisinruinaus viesti. Kaunis ja koskettava, tietysti että mä menisin sekaisin. Rakastaa vielä, ja on surullinen että asiat meni näin. Ikävöi lapsia, ja minua… Onhan mullakin ikävä, mutta asioiden piti mennä näin… Tai siis ne vain meni. Ja mä luulin jo päässeeni pahimman yli, niin kauan menikin pääpiirteittäin hyvin kunnes tulis se eilinen viesti…
Nyt vaan tuo YKSI viesti sai mut ihan hajalle, eksymään, ja miettimään olenko mä sittenkään menossa oikeaan suuntaan?! Tiedänhän mä että olen, mutta se entinen (ja ne hyvät asiat) unelma nostaa päätään. Vaikka se tuhottiin moneen kertaan, ja olen todennut kuinka mahdoton unelma se oli jo alunalkaen.
Tuntuu vaan niin eksyneeltä. Eilen tulin koulusta, ja viestittelin nykyisen miesystävän kanssa ihania viestejä. Ja sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta tulee yksi viesti, ja se saa mut miettimään, aikasemmin niin varmoja ja terveen selkeitä, tunteita. Tuntuu pahalta. Nyt mä olen ollut siitä viestistä lähtien kireä ja epävarma kaikesta.
Tätätkö se sitten on loppuun asti? Vai saanko mä tunteeni jossain vaiheessa kasaan…? Vai horjuttaako jokainen tuleva viesti mun elämää yhtä pahasti…?
Mä vaan olen niin läheisriippuvainen, että kun entinen mies on jotain vailla, niin mä olisin vanhaan tapaani heti lohduttamassa ja “antamassa”, vaikka en itse edes tahtoisi. Sitä en siis todellakaan tee!! Mutta taistelua tämä on, outoaaaa! Mä tiedän ettei meidän yhteiselosta pariskuntana tulisi ikinä enää yhtään mitään, enkä tahdokaan (joskus tahdoin ja toivoin ym) . Mutta se tieto, kun toinen tahtoisi, “rakastaisi” vielä ja blaablaa. Ja sitten se ristiriita, kun koen rakastavani jo toista (terveellä tavalla) niin tämä “entisen kaipuu” saa mut epäilemään niitäkin tunteita. Koska ne entiset tunteet oli niin myrkytettyjä, ja niihinhän mä olen tottunut. Tällanen normaali, ihana mies ja ihanat tunteet (molemminpuoliset) saa mut välillä melkeen juoksemaan karkuun. Ja pelottaa jos sen erehdyn tekemään heikkona hetkenä.
Pakko on purkaa tämä tunne jonkinlaiseen muotoon, vaikka tämähän on karmeeta ja niin sekavaa luettavaa… Nyt katsomaan mitä nuo uhmaikäset nahistelee. Takaisin maan pinnalle!