Vuodenaikojen ja säiden vaikutus kalijanhimotukseen?

Mites teillä? Tammu-helemikuu… on kylmää kuin pärsees eikä tosiaan kiinnosta lähtee dödiksille värjöttelemään joten himas mytiminen tuntuu tosi luontevalta vaihtohedolta. Eli kaljapullot voi hyvin vaihtaa pepsiin ja lukea himas akuankkaa ja syödä perunalastuja. Sitten on marraskuu… sillon sataa apulantaa koko ajan ja dösiksille ei kiinnosta taaskaan mennä värjöttelemään. MUTTA KESä… EIJEIIII…;o)…sillon fågelit sjungaa ja naisia kireet farkut ja leggarit jalas jokapuolella. jokapaikas ryypätään ja silleen… EI PÄSTYDE sille mitään maha… sillon kalijapullo nasahtaa itelläkin auki ja on pakko painua The Kylymäl Kalijal… Nyt on taas hyvä olla selevinpäin koska sataa vodaa… eikäs näy ihmisiä jurikaan ulkona

Helteellä, joita ei ihan heti taida olla tulossa, alkanee taas tehdä mieli kaljaa. Hölmöä sinänsä, ettei hellekänni edes ole järin miellyttävä.

^ Puhumattakaan hellekrapulasta. :open_mouth: Hyi, onneks ei tartte.

Tuurijuoppona minulle ei juuri kelit vaikuttaneet. Sittemmin olen todennut, että baarissa, terassilla ym voi aivan yhtähyvin olla vaikka vichyn tai pommacin kanssa. Hyvä puoli on sekin ettei tule kännisiä hölmöilyjä ja muistaa kuinka hauskaa oli vielä seuraavakin aamuna.

Minulla oli sama viinapää kesät-talvet niin kauan, kun oli tarvetta juoda. Nykyäänkin pääni elää omaa elämäänsä kalenterista piittaamatta, mutta onneksi viinalle ei tunnu olevan tarvetta enää missään tilanteessa.

–kh