Voxrasta kysymys

Olen täällä uusi käyttäjä, mutta kerron sen verran että minulla on vaikea tausta alkoholistina ja myös muita päihteitä on mennyt vuosien saatossa laidasta laitaan. Olen ollut raittiina kuitenkin jo useamman vuoden… Minulla havaittiin vaikeaa masennusta ehkä kolmisen vuotta sitten. Ensin kokeiltiin vaikka mitä lääkettä, mutta SSRI ja näitä muita vastaavia en halunnut ottaa. Brintellix ei auttanut mitään.
Nyt minulla on useamman vuoden ollut Voxra lääkkeenä, ja alottamisoireiden jälkeen se lääke tuntui aivan loistavalta lääkkeeltä. Piristi, että sai kotiaskareet hoidettua ja kaikkia muutakin siinä sivussa. Nyt kuitenkin saamattomuus on alkanut nostamaan päätään ja tuntuu että Voxra ei enää vaikuta samalla tapaa kuin ennen. En silti koe oloani masentuneeksi, vaikka saamaton olenkin :slight_smile:.
Mutta varsinainen kysymys on, että jos lopettaisin Voxran käytön oma-alotteisesti vaikka kuukaudeksi, niin palaisikohan nuo loistavat piristävät vaikutukset takaisin? En tarvinnut ennen edes aamukahvia, vaan 300mg voxraa sai minut heräämään. Kaipaan tätä.