Voxra+ rauhoittavat??

Heipsis. :unamused: Lääkäri määrännyt masennus diagnoosilla voxraa ja tällä hetkellä 600mg. Mulla on ihan selvät ja joskus tuskallisetkin ADD oireet. Diagnoosia ei valitettavasti kaupungin tutkimuksissa tippunut. No kuitenkin tuo lääke on parempi kun ei mitään vaikka kahvia menee reippaasti ja tupakkia päälle vielä motivaation boostiksi ja on hankala tilanne. Koska silti stimulantit (tuo masarikin on mieto stimulantti) aiheuttavat ahdistuneisuutta, joka kohoaa välillä ihan omaan luokkaansa. Kofuakin koittanut lopettaa, viekkarit ovat pysyvät pitemmänkin ajan jälkeen, saan raivareita, hermot paukkuvat nopsaan. Noh näiden voimin olen pelkästää juomalla selvinnyt kohta pari vuotta. piriä ei tehnyt kamalasti mielikään, mutta selväksi tullut että tartten benzolääkityksen yms ahdistukseen uudestaan, muuten ei tuo juominen lopu ja ratkee koitteleen taas jotain hitaita…

Sain kerjättyä lyrica reseptin ja 150-300mg saisi ottaa aamuisin ja iltaisin. Noh lääke itseasiassa toimi heti. sai pahimmat oireet aika tästä pahanlaatuisesti ahistuksesta veks. Mutta millä hinnalla. Kognitiivista haittaa oli ihan alussa mutta pahimmat oireet näyttäcät menneen ohi. Nyt sitten huomaa kuinka heikko tuo voxra on. Olo on taas helvetin laiska. ehkä lievästi masentunutkin kun motivaatio tippunut melkosesti. Ihan pihalla välillä ja se syö itsevarmuutta mitä olen roimasti tarvinnut kun kamppaillut ahdistuksen kanssa. Nyt ei tuo estyneisyys ole mennyt ollenkaa hyvään suuntaan ja itsetunto laskenut. Pari viikko syänyt lääkettä että meniskö nää ohitte?

Olen melko varma että benzojen kerjääminen on hankalaa kaupungin omalta lääkäriltä jos vähänkin päihdehistoriaa. Mitäs mieltä olisitte kehtaisiko pyytää Rivoja? Elämä kuitenkin mennyt siihen suuntaan että benzolääkitys on varmaan pakko aloittaa uudestaan jos tuo lyrica ei sovi… :imp:

Niin lääkäri on vannonut valan että auttaa parhaan kykynsä ja potilas jolla päihdetaustaa tarvii sitä apua myös, voi olla että määrätään pienempi annos aluksi ja katotaan ettet niitä hotki heti. Isse hain juuri tänään kolmenkuukauden satsin teemuja ja pamia ja heidän laskujeen mukaan pitäisi olla vielä 3vko ja sanoin että niin onki mutta kun insuliini loppumassa niin laiskuuttaan samalla ja OK mutta teemut loppu ja huomenna sais niin sanoin että haen maanantaina. Satku enään niin 700€ on täynnä niin he hoitaa apteekista Kelan vapaalipun ku sanoin että käytän vain tätä apteekkia, saapa parisatsia ilmatteeksi ja pyydän lääkäriltä isommat annokset vaikken meinaa ainakaan vielä syödä isompia annoksia mutta saa vapaan syksyn ja vuodenalun niin ne rahat voin käyttää kuntoutukseen.