Voxra+huumeet

kait muiden kans ihan turvallista mut toi mdma mietityttää…
joku viisaampi saa kertoa… en sitten enempi tiedä enempää lääkkeestä…

Bupropioni vaikuttavana aineena ko lääkkeessä, jossain ketjussa aihetta taidettiin sivuta, mutta ei pikaisella kuukletuksella löytynyt ihmeempiä kuin:

ja suht typeriä kokeiluja miksata sitä abaut kaikkien ryynien/perinteisten huumeiden kanssa.
jotkut väittäneet etteivät nopeat toimi, jotkut taas puhuvat mahdollisista kouristuksista.
Facsimile(?) taisi jo kertaalleen vinoilla paskoista vastauksista meikälle vastaavassa topikissa tämän lääkkeen suhteen, niin enpä lähde edes veikkailemaan. itse jättäisin väliin.

Ei DM taas, etkö sinä pysty jättämään minua rauhaan? Ensinnäkin, mitä minä olen tarkalleen ottaen vastustanut? Lyriikkojen postaamista netistä tänne? No, sitten tulee taas makoisan sarkasmin säestämänä kuvauksia minun luonteenpiirteistäni - ihmiseltä, joka ei ole nähnyt minua varmaan kolmeen vuoteen ja joka ei sillonkaan koskaan oppinut tuntemaan minua. Mutta myönnän: minä ressukka kuuntelen balladeja ja joudun hakemaan niistä lohtua, joskus taas kuuntelen rock-musiikkia kun kaipaan menoa ja meininkiä. Eniten DM:ää häiritsee se, että saan musiikista suurta nautintoa ja joskus täällä sitten kerron, mitä olen sattunut kuuntelemaaan (hyvin harvoin). Opeta minua, DM, opeta minua olemaan parempi ihminen! Miten minusta voisi tulla parempi musiikin kuuntelija?

Ei mutta oikeasti, sinähän lappasit vanhat paskajuorusi tänne!! MIKSI TUOT NÄÄ VANHAT JUTUT TÄNNE, KUN NÄISTÄ ON JO SOVITTU, ETTÄ ANNETAAN OLLA? Et vaan malttanut, niinkö? Niin on katkeruutta veressä… Nuo juttusi ovat niin vääristeleviä, ettei minua kiinnosta korjata niitä. Annoin ainetta kypsässä iässä olevalle ihmiselle, ja lakkaa hän veti yksin, vastoin annostusohjeitani.

DM, mä tiedän, että sulla on ongelmia, ja mä en halua alkaa pistelee vyön alle juttuja. Ai mut joo: ethän sä ees lue tätä :slight_smile: … Kuitenki luet. [Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori] En ole minäkään menestyjä, mut voi luoja ku sua kattoo ni mä näen omassa elämässäni aina taas toivoa.

Eli lakkaatko syyttelemästä mua täällä foorumilla? [Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori], ja siihen vielä muutama vakava diagnoosi joista satun tietämään, mutta joista en sentään ala keskustelemaan. Eräät yrittävät pitää jotain tasoa elämässään, oppia paremmiksi ihmisiksi… Sulle mä varmaan oon surkea narkkari joka teeskentelee olevansa hirmu viisas tai jotain. No, sä et tiedä, mitä mun elämään kuuluu. Mutta kuten sanottua, katkera taidat edelleen olla. Tuskin edes haluat luopua siitä. Whatever. Älä enää puhu mulle/musta.

faksi on faksi, dm dm ja grip tekee hyvää musaa. robo on onelinerkunkku.

.

Grip: Harmi ettei täällä ole Fbf:n kaltaista “like” nappia. Olisin painanut. ^^