Voitolla.

Eipäs ole vuosiin kirjoiteltua tänne.2018 viimeeksi. Tää on tavallaan niinku omaa muistiota vuosilta…
Nooh silloin vuonna 2018 olin sevänä lähemmäs vuoden, aivan loistava olo oli. Virtaa oli vaikka muille jakaa. Sitte lähempänä loppuvuotta alkoikin tapahtua taas muutoksia. Oli ulkomaan reissua ja tapas mukavan muijjan jolle yllättäen kuppi maistu jopa paremmin ku mulle yleensä. No soppa oli keitetty ja meikää taas vietiin. Siinä tuli sit dokattua reilu vuosi.tuona aikana tuli duunailtua talokin uusio perheelle. No sit sain tietää, että musta tulee vielä isäkin :open_mouth: se oli melko pysäyttävä hetki. Muijjaki lopetti dokaamisen siihen. Sillä se kesti raskauden yli ja hankalalta näyttää tällä hetkellä,eikä ole sama osoite. Ite olen nyt vahvasti päättäny pysyä selvänä hoitaa asiat ja velvollisuudet niinkuin kuuluu. Helvetin kova juttu oli pienen kanssa opetella tekemään asiat keskenään, mutta hyvin me nykysin pärjätään kahestaankin. Kutakuinki 1v 9kk selvänä ja paluu entiseen ei ole enää vaihtoehto.

Heips a77,
Muistan joskus lukeneeni tarinoitasi.

Nyt Sulla on todella paljon hyvää edessä. Pienet jalat jos mukana kulkee… :smiley:

Putkis