voiko tarttua?

en tiedä kuuluuko tämä kysymys ihan tälle palstalle mutta kun en saa vastausta muualtakaan…
elikkäs olin sängyssä mieheni kanssa ja mulla on siis joskus ollut c hepa,3 vuotta sitten lääkäri totesi sen poistuneen elimistöstä ja en olekkaan sitä koskaan keneenkään taruttanut muta skeptikko kun olen…
asiaan:mieheni sattui (ehkä) saamaan alapäästäni suikkiin ottaessa pienen kuivan verihiutaleen suuhunsa,huomattiin se vasta myöhemmin kun oli sellaista kuivaa,ei hyytymää,verta pippelin juuressa ja oli just ennen sitä ottanut suikkiinkin,joten voiko koteloitunut/poistunut c hepa jotenkin vielä tarttua?hirveä huoli ja stressi tästä ja missään ei käsitellä tätä aihetta näin…todellakin oli ihana kuulla hepan postuneen elimistöstä 3 vuotta sitten mutta sitä ennen en edes tiennyt tämän olevan mahdollista joten siitä skeptisyys.elämäni aikana olen ollut niin monen kanssa sängyssä ja kukaan ei ole multa taruntaa saanut vaikka menkkojen aikana ois harrastellutkin tai jos on alapääkin ollut haavoilla mutta huolettaa silti.pliis pikaisia vastauksia.

onko sulle tehty useita hepatiittitutkimuksia, joissa on todettu taudin poistuneen? virusta kun ei aina erity. jos näin on, niin etköhän sitten todellakin ole terve

heips.kävin tuon lääkärin toteaman ihme parantumisen jälkeen pariin otteeseen ottamassa samat kokeet ja tuli sama tulos mutta silti epäilyttää,varsinkin kun nykyajan lääkärit on mitä on ja jokainen kohtelee erilailla…
mutta jos vaikka olisikin hepa olemassa vieläkin niin mikä mahdollisuus on tarttua tuolla lailla?jos oletetaan että suun limakalvot on ehjät? sehän ei ole varmaa että nielikö mies mitään mutta mahdollisuus on,luulis kuitenkin että mies huomaisi jos suussa on pienikään ylimääränen palanen jotakin …
Silloin kun sain tuloksen että hepa on parantunut itsestään,lääkäri ei edes sanonut että käydä vielä kokeissa,kävin itse kun olen tällanen skeptikko…

paljonko niiden kokeiden välillä meni aikaa, eihän ihan peräkkäin kumminkaan? voihan sen vieläkin testata, sitten tietää varmaksi, ettet enää tartuta. veikkaisin joka tapauksessa olemattomaksi mahdollisuuden, että miehesi olisi saanut tartunnan.