voiko pajojen päälle ottaa piriä?

otsikkossahan se seisoo. jos polttelee hasaa niin onko ok ottaa laskuissa/mässyissä piriä??

Ei missään tapauksessa. Pajalaskut on jotain niin hc:ta, ettei niitä kannata helpottaa millään, voi tulla serotoniinisyndrooma. :unamused:

Enää ei saa tyhmäkään sit olla >: ajattelin vaan et jos nappais pirit ni ei tulis rohmuttua sitte mässyissä niin hirmusta määrää kaikkea.

Eiku huumeiden ottaminen ottaminen on BAD BAD… Juo vaikka teetä…

Ihan ookoo tietty… Ei mitään väliä miksi ei vois ottaa… Toki, mut en todellakaan suosittele nyt tässä Amfetamiinin käyttöä ollenkaan! :open_mouth:

Ei ehkä kannata lähteä ‘korjailemaan’ yhden doussin aiheuttamaa olotilaa toisella. Ylipäätään olotilan korjailu on totaalisen väärä motiivi vetää kamaa ja johtaa yleensä vaan kasvavaan korjailun tarpeeseen ja sitä kautta ongelmien ja ‘korjailujen’ kierteeseen.

Jos poltat paukut, hyväksy se olotila joka paukuista seuraa. Sä itse sen halusit kun kerran päätit polttaa. Älä pakene tai väistele sitä, vaan ota se olotila kokonaan, hyväksy täysin. Jos et pysty sitä oloa hyväksymään täysin niin älä sitten polta.

Vai et paukut ja piri… vois tulla aika hauskat olot :laughing: :angry: :unamused:

Pajojen päälle piriä, pirin päälle pajat…

Haloo! Toimiihan se kummin vain, ne “laskut” on sitten vain kärsittävä. Mitä korkeammalle menee, sitä korkeammalta tippuu, tai jotain…

Mulla on huono kokemus yhdistelmästä, josko tuolloin pirin tilalla oli kokaiini.

Kärsin tuolloin ajoittan panikkihäiriöstä. Otiskelin koksua koko päivän, pikkuisen kerrallaan nokkien. Illalla sitten erehdyin polttelemaan vahvahkot paukut ja olo muuttui sanoinkuvaamattoman karmeaksi. Oli aivan pakokauhun vallassa ja menin hermostuksissani parvekkeelle odottelemaan, josko tilanne paranisisi. Tuota sekavaa kauhuntunnetta kesti hieman alle puolituntia ja tuo puolituntinen oli tosi paskamainen.

Ennemmin pistäisin myssyjen piikkiin, mutta jotenkin koksu toi lisää pelkotilaa. En ole sen jälkeen ottanut vauhti ja paukkuyhdistelmää. Tai olen siis jättänyt myssyt kokonaan koska se on minulle täyttä paskaa koko tavara.

Tällaista näkökantaa en olekaan koskaan asiassa edes nähnyt. Mut niin totta tuo kyllä! Alleviivaan tosta jokaisen sanan paksulla mustalla tussilla! :slight_smile: