Voiko LomaPuisto tmv. auttaa?

En pääse millään irti tästä viinasta ja haluan löytää oman paikkakuntani AA-kerhon ja mennä sinne mukaan, myöntämään oman voimattomuuteni.

Tiedän, että olen suhtautunut jopa halveksien AA:ta kohtaan, mutta ajattelen nyt sen kenties olevan ainoa oljenkorsi raitistumisessa.

Mutta, mistä löydän oman paikkakuntani AA:n?
Voiko joku kertoa, kiitos etukäteen tiedosta.

Lisäys!

Vaikka olenkin suhtautunut LomaPuiston “propagandaan” jopa halveksien, niin hän on onnistunut istuttamaan ajatuksiini siemenen liittymisestä AA:n mukaan ja nyt olen valmis siihen.

Etkös sinä ole ilmoittanut olevasi HTML ym tietotekniikan ja vähän muidenkin alojen kuten ihmistuntuntemuksen mestari ?

Onko google jotenkin unohtunut ?

aa.fi/groupsearch.php

AA Kokouksia hakusivu

Juu olenhan minä html5:n erikoistuntija, nykyään on jo toi vitonen käytössä. Aikanaan aloittaessani oli htm käytössä. Huvittavaa on, että tuo vitonen muistuttaa aika paljon alkuperäistä htm koodausta-

Mutta itse asiaan palatakseni! Halusin julkisesti myöntää voimattomuuteni ja samalla antaa tunnustuksen LomaPuistolle, hänen tekemästään hyvästä työstä.

Suuri kiitos ja kumarrus!

Rakas helisee!

Vaikka kiusaankin sinua toisinaan, niin pidän tyylistäsi todella paljon. Kiitos linkistä ja menen seuraavaan kokoukseen, koska en selviä enää yksin. Nyt alkaa parisuhdekin rakoilla, sillä olen haastanut riitaa kaikkien vaimoni lasten kanssa. Miksi, koska en koe heidän arvostavan minun heille antamaa rahallista ja muuta apua. Olen kirjoittanut heidän puolestaan suostuttelu kirjeitä pankille, jotta he saavat maksuhäiriöstä huolimatta lainaa. He saivat lainaa kirjeeni ansiosta, mutta he eivät koe mitään kiitollisuutta minua kohtaan, vaan katsovat minua alentavasti. Tämä on tätä aasialaisuutta.

Mutta kuten kirjoitin helisee, minulla on sinuun tällainen viha rakkaussuhde, mutta enemmän kuitenkin rakkaus, vihaa on vain nämä toisinaan esiintyvät vittuilut, mutta nekin kalpenevat olemattomiin ajan kuluessa.

Kiitos vielä kerran!

Uskomatonta!

Vaikka asunkin pienessä kaupungissa, niin meillä ei ole yhtään AA-kerhoa. Onko tällaista toimintaa på svenska???

Jippii, löysin tämän linkin ansiosta oman ryhmäni ja se kokoontuu vielä aivan naapurissani!

Mahtavaa ja aikakin sopii minulle nappiin, eli tiistaina menen sinne tapaamaan muita tovereita. Kerron sitten mitä se oli.

youtube.com/watch?v=-0vgLggpFFM :arrow_right: oma ennustus

Onhan tuo työtäni, mutta kuka auttaa auttajaa? Työskentelen ihan aikuisten todella laillistettuna terveydenhoitopalveluja tarjoavana henkilönä. Ja olen erittäin kallis mies, luonani käynti maksaa minimissään 500 euroa ja ylärajaa ei tunneta.

Silti minäkin tarvitsen tukea ja apua teiltä.

Juu hauska video on, tosin en viitsinyt kuunnella sitä kokonaan, koska saan työssäni kuulla näitä pitkiä ripityksiä.

Mutta, ei voi tuomita AA:ta ennen kuin on käynyt tutustumassa. Ja tietenkin kaikilla, jotka ovat raitistuneet on oikeus olla siitä ylpeitä, vaikka laskisivatkin minuutteja. Itse olen mielestäni raittiina paljon hauskempi ja sosialisempi.

Tällä hetkellä vallitsee jäätävä kylmyys parisuhteessa ja minun on otettava kaikki puhetaitoni käyttööni, murtaakseni jään. Olen tehnyt sen aiemminkin ja tiedän onnistuvani jälleen kerran. Myönnetään syyllisyys ja koetetaan saada toinen avautumaan, tarjotaan uusia suunnitelmia paremmasta jne. Olenhan puhetaidon kruunaamaton kuningas! Kaikki asiat selitellään ja selitellään.

Laillistettuja terveyspalveluja tuottavien ihmisten olisi hyvä huolehtia omasta raittiudestaan ihan ensisijaisesti. Se olisi työn tekemisen edellytys. Juodessa työn laatu on täyttä skeidaa. Kokemusta on. Ei kukaan pysty kohtaamaan ihmisiä aidosti ja rehellisesti, jos on itsellä hoitamaton alkoholiriippuvuus. Mene sinne ryhmään, ehdottomasti. Muuten olet vaarassa menettää työsi asemasi ja kallis palkkasikin lakkaa juoksemasta.

Raittius ei ole muutenkaan vedonlyönnin kohde, urheilulaji tai laihdutuskuuri, vaan oikea, pysyvä elämäntapa niille, joilla on alkoholiriippuvuus eli he ovat allergisia alkoholille.

Niiin ja olihan toinen AA:n perustajakin lääkäri. :bulb: Lääkäreitä on tänä päivänäkin myös päihdehoidon asiakkaana aika paljon, ja hoitajia taitaa olla vielä enemmän. Lääkäreille on oma AA-ryhmäkin Helsingissä.

Valviralle tullee jonkinverran ilmoituksia päihdeongelmaisista lääkäreistä ja hoitajista, mutta ammattilupaa ei menetä ellei tila ole mennyt tosi pahaksi tai tapahdu jokin rikos tyyliin iso lääkevarkaus

Kiitos paljon ajatuksia herättävästä mielipiteestäsi!

En varsinaisesti työskentele päihderiippuvaisten kanssa ja en ole missään vaarassa menettää oikeuksiani, osaan pitää puurot ja vellit erillään.

Menen kokoukseen tiistaina ja jos ei muusta syystä niin pelkästä uteliaisuudesta ja voittaakseni takaisin puolisoni kunnioituksen. Vaikka olenkin varma hänen pysyvyydestä, ei saa venuttaa kumilankaa liian kireälle…

Nyt on menossa suuri hyvitys ja ymmärrys puolisoani kohtaan, vaikka se on itseltäni pelkästään teatteria. Täytyy antaa periksi ja kuunnella, esittämällä lisäkysymyksiä ja esitettävä hänelle suurta katumusta ja kaikki tämä on osaltani pelkkää teatteria, mutta siinä olen hyvä. Olen siis pelkkä teeskentelijä!

moi :smiley:

Toisaalta voin mennä siksi ajaksi lähikauppani kaljapenkille istumaan ja saada sitä kautta tukea jatkaakseni juomistani. Kukaan ei saa tietää salaisuuttani, olen luova huijari ja nautin siitä, miten kusetan ihmisiä.

Parisuhteen korjaaminen tuottaa tulosta!

Nyt sain jo kysymyksen, onko minulla nälkä! HahHaa olen mestari manipuloimaan toisia ja esittämään uskottavasti katumusta.

Pelkkää teeskentelyä, en kadu mitään!

Moikka sinullekin :smiley:

Valtio-mies, olen lukenut kirjoituksiasi ja ne ovat kauttaaltaan hyvin varteen otettavia. Onnittelen sinua myös pitkästä päihteettömyydestäsi ja, että annat aikaasi meille vasta aloittaneille.

Itselläni on menossa parisuhteen paikkailu ja sen teen valehtelun ja teeskentelyn voimalla. Näissä olen kruunaamaton mestari, osaan manipuloida kenet vain uskomaan johonkin olemattomaan. Olenko hullu?