Voiko jotkin lääkkeet

Aiheuttaa valonherkkyyttä silmissä, joskus muistan olleeni antibioottikuurilla ja aurinkoa piti varoa koska iho palaa paljon herkemmin. Tietenkin kourallinen eri lääkkeitä vois keskenään aiheuttaa vaikka mitä kuten hiljan mulla eräs särkylääke jonka vaikutus 24h, nilkoissa niin paha ihottuma vieläkin ettei väkevinkään kortisoonivoide auta ja jalat turpos niin että reinotossut oli ainoat mitkä mahtu jalkaan. Siis ihan oikea elefanttitauti. mulla on ne kaikista eniten tummuvat lasit jotka tummuu lasin läpi tulevasta valosta ja äsken ennen poliisilaitoksella käyntiä tulin serkun luota niin piti pysähtyä bussipysäkille ja panna silmät kiinni minuutiksi ja kuunnellä tööttääkö bussi takana. Nyt kotona sälekaihdin kiinni ja näyttöjen kontrastit ja valoisuudet alle 30 ja vieläkin kuin kuulustelussa jossa pannaan lappu vasten naamaa. Olin eilen optikolla joka tarkasti näön ja kahteen vuoteen ei mitään muutoksia kun ajattelin jos on muuttunut niin tilaan ajan silmälääkärille, optikko vanhempi herrasmies ja sanoi ettei hän lääkäri ole mutta silmän pohjat näyttää niin hyvältä ja on nähnyt mm. diabeetikoiden muutoksia. Lasini on miedoimmat mitä hän on ikinä myynyt mutta mä tykkään nähdä hyvin ja kaksoiskuvatkin on hävinneet ja paan ne erään lääkkeen syyksi. Kokemuksia kiitos, mun lääkkeet pienentää pupillia joka pitäisi olla hyväksi.

Mulla ainakin, kun vaihdoin kodeiinin viikko sitten bubreen, tai vaihdettiin, tuli silmät sen verran valonaroiksi, että kipeytyvät valosta ja aiheuttavat päänsärkyä. Mulla on kanssa nyt taas elefanttijalat. Hirveä lääkekoktaili päällä, niistä se johtuu, jostakin. Viimeksi tuli voltareneista samanlaiset. Saadaaleilla liikun, kun muut ei mahdu. Tosin toinen noista antibiooteista tekee ainakin ihosta valonaran, miksei sitten silmistäkin, sekin aloitettiin viikko sitten…

Pirun keksintöjä nuo lääkkeet, mulla ei ole antibioottia päällä vaikka lääkäri halusi kun silmät on tulehtuneet. Diabeetikon vakiotauti ja ja turpos tässä umpeen ja lääkäriin ei tehoa uudestaan uudet lääkkeet mutta pyysin lähetteen silmäpolille niin nuori lääkäri sanoi että hehheh mett nyt apteekkiin ja heität just ostetut 70€ roskiin ja kusyin paraneeko näillä niin sanoi että paranee. Apteekissa pyysin kopion respasta ja silmät parani kahdessa päivässä ja viikon käytin, menevät vaan vanhaksi avattuna jääkaapissa. Kun iski uudestaan niin näytin respaa terkkarissa niin ei saa kirjoittaa kuin erikoislääkäri, ei ollut puoltavuotta mennut niin saa mennä uudestaan 6t odotusta ja samat tipat ja joide yöyksi. Avasin vain tipat ja panin useammin ja puolenvuoden päästä avasin voiteen niin pärjäsin vuoden. Nyt annan näpyn kasvaa ja pesen silmät ja kädet ja puristan kuin finnin ja apteekin lieviä tippoja, paranee kahdessa päivässä mutta pitää päästää pahaksi ennenkuin puhkeaa. se leikattiin pois ja nyt menee muuten hyvin mutta krapulaisen punaset silmät on pientä ja valoa ei kestä yhtään. Tämä paska alkoi samaan aikaan kuin lääkitys kipuun että joku lääke se on tai lääkkeiden yhdistelmä se on vaikka aina on taipumusta valoherkkyyteen ollut. Takaisin Lyrikaan ja Tramaliin en mene kun pippeli jää vain kusemiseen ja kivut jää.