mistä sitä nyt osaa ees alottaa.
tarinaa ois vaik miten mut et miten sen nyt saa ilmaistua et joku siitä tolkkua sais…
pistänpä ekana p’hkinänkuoressa asiat suorasti ja lyhyesti
-oon 4v pojan yh.
-rahavaikeuksissa:vakkariduuni,kallis kämppä, työaikaa lyhennettiin yhtiön muutosten takia, uutta kämppää vaikee saada,huolena lapsen hoito,puheterapeuttijutut,ja koska oon yh niin vakityöpaikka, mikä mulla on nyt säännöllinen päivätyö,on vaikee saada,enkä lapseni takia halua enää tehdä 2 tai 3 vuorotyötä,koska aikaisemmat kokemukset osotti vaan et mun lapselle ne tuotti epätasapainoa.
-tuttavia ym auttavia ei oo jotka vois auttaa
-lapseni on joutunu liikaa kestämään muutoksia pienen elämänsä aikana,joten uusia muutoksia en hepposin perustein tee
ja oma, isoin ongelmani on kuningas alkoholi.oon 155cm ja 50kg.juon joka päivä 15-20 pulloa olutta. se jo selittäneeki ongelman.
en voi olla juomatta.haluaisin, mutta niinku alkoholistit aina selittää:aina löytyy syy juomiselle.
oon hyvä työssäni, hyvä äiti jne.hoidan asiani.alkoholi kuuluu mun ns.salaiseen elämään.tommoset määrät mitä kerroin, on totta ja juon ne salassa muilta.en edes humallu, vaikka aika pienikokoinen oonki.
ekan pullon saatan korkata jo aamu kuudelta.sit töissä salaa muutaman et pystyn oleen.
ok.tajuunhan mä et on ongelma,paha semmonen.mut mistä sitä apua osais hakea ku en ole mitään aa-tyyppiä, enkä osaa oudoille ihmisille avautua tai kertoa asioistani.
eniten kai pelottaa et mut tuomitaan huonoksi äidiksi tai et työpaikka joutuu vaaraan ym…
kukaan ei ikinä ulkoapäin vois varmasti kuvitella, et mä juon joka ilta kauheen määrän kaljaa, pidän kodin siistinä ja hoidan (uskokaa tai älkää)lastani hyvin ja muutenki oon päällisinpuolin kaikkea muuta mitä oikeesti oon.oon hyvännäkönen ja kunnossa (vaikka ite sanonki)vaik oon jatkanu tätä touhua 3v.ikuisesti asia ei tuu näin oleen, tiiän senki.
kaipa mä kaipaisin jotain samansielusta ihmistä jon ka kans puhua, joten jos tuntuu, nii vaihdetaan ajatuksia.