voi poistaa

Kyllä itellä ainakin 2mg xanor depotit skulas hyvin, pari-kolme kk kun niitä söi, ja tosiaan se vaikutus alkaa pitkän ajan kuluttua. eli ei ole mikään nopea vrt diapam tjsp mikä auttaa melkein heti. Koukkuuntumis riski on suurin ja myös osaksi sen takia vaihdoin rivatrileihin. nollavitosilla mennään tällä hetkellä 2-4 päivässä ja ens viikolla katotaan olisko nuo 2mg sittenkin parempi. Vaikka en tuon kauempaa xanttuja käyttänyt niin voin sanoa että hermot on ainakin ihan riekaleina parin viikonkin jälkeen vaikka riva ja tramal lievittämässä niitä “tehokkaasti”

Varmaan aika päreinä :open_mouth: Koko ajan lievä vitutus päällänsä eikä jaksa kuunnella ketään, vaikkka kuinka hyvää tarkottaisi niin tulee vaan huudettua ja vittuiltua. Vaimokin alkaa olemaan ihan loppu jo. Vai voiskos kyse olla sitten rivoista? Se on yleisessä tiedossa et rivat ja viina = armoton rähinä. Tosin ei mulla näin ole käynyt rivan eikä xanorin kanssa, vaikka typeräähän tuo on juoda kun on bentsolääkitys :unamused: Mutta kun niin harvoin yleensä pääsee viihteelle kun tarvii löytää aina molemmille muksuille hoitopaikka, ja yleensä vielä eri hoitopaikat kun hoitopaikoissa kukaan ei jaksa molempia kaitsea 4tuntia pidempään :smiley:

Kai sä ketjun alottaja tajuat, et xantut vetää nupin sillain ovelasti sekasin, et sua ahdistaa, sä luulet ettei ne vaikuta ja luulet olevas ihan selvä, mut kaikki jotka näkee sut, näkee myöskin et oot lääkkeissä? Mäkin olin mielestäni ihan selvä otettuani 25kpl telaa ja kehtasin vielä ruikuttaa kuinka ne ei toimi. :open_mouth: Mua ahdisti ja olin varma, ettei santut enää vaikuta mulla mitään, mut kun pääsin kuiville ni jo vain hävetti, kun aloin muisteleen missä kunnossa olin ollu. En siis muista missä kunnossa olin, joten se hävettää. Tuntuu et oisin ollu selvä, mut koska en muista mitään ja oon kuullu jonkin verran siitä millanen olin ni voin veikata oleeni kunnon soosissa.

Eli jos sä väität, et sul ei juurikaan oo bentso tolee ja useampi milli alpratsolamia ei toimi ni mä voin vannoa, että sä oot oikeesti niistä niin sekasin, ettet itekään tajua sekavuutes tasoa. Se vaan ei ole mahollista, et ihminen ottais ilman kummempia toleja useemman millin santtuja (edes depoina) ja ne ei vaikuttais. Kyl ne vaikuttaa ja säkällä sun silmistä loistaa kilsan päähän niitten vaikutus ja puhekin saattaa sammaltaa aavistuksen verran (sitä ei onneks ulkopuolinenkaan huomaa niin herkästi), mut sä et vaan ite huomaa sitä. Muista siis, et santun vaikutusta ei ite huomaa enää siinä vaiheessa, kun niistä alkaa mneeen sekasin. Mä niin oon käyny sen läpi, kun “ne ei toimi” ja tiedän nyt kuin sekasin olin sillon, “kun ne ei toiminu”.

Ja muista, et jos sua nyt ahdistaa santun otettuas ni kuukauden päästä sä olet haljeta ahdistuksesta, kun santut vaan pahentaa sitä tällasissa tapauksissa. Sä et siis vielä edes tiedä mitä on todella kova ahdistus ja sä et oikeesti haluu edes tietää millasta se on. Santut aiheuttaa kovempaa ahdistusta, kun mikään muu lääke ja voin sanoo, että sä et haluu oikeesti kokee sitä. Sen jälkeen toi nykynen ahdistus tuntuu todella lievältä, tosin sitä on sit myöhemmin helpompi kestää, kun on kokenu kertaalleen oikein kunnon ahdistusputken. Eli tavallaan santeri opettaa kyl kestään tavisahdistuksen, koska santerin tuoma ahdistus on vähintään kymmenen kertaa kovempaa, kun itestään tullu ahdistus.

No mut turhaan mä sulle santtujen varjopuolesta kerron, ku ei sitä juuri kukaan usko ennenkö kokee ite. Koita selvitä siitä paskasta, minkä xanor tuo tullessaan ja palaa sit valistaan tänne niitä jotka on alottamassa xanorin käytön eli tuu tekeen tätä samaa paasausta, mitä mäkin teen. Jotkut harvat meinaa uskoo varotuksiin ja näin ollen tästä santeri varottelusta on hyötyä edes jollekin pienelle ihmisryhmälle. Ehkä jonain päivänä porukka tajuaa sen, et xanor on hyvä lääke parin viikon kuurina, mut parin kuukauden jälkeen se alkaakin jo kääntyä itteensä vastaan ja pahentaa sitä tilannetta, mihin se alkujaan määrättiin. Vain tosi harvoilla se toimii kuukausia tai jopa vuosia aiheuttamatta pahaa oloa ja nää harvat tapaukset pystyis kyllä ennakoimaan jos lääkäri viittis nähä vaivaa ja potilaat ois rehellisiä.

Siis, en koskaan juo kotona ENKÄ lasten nähden! vuodessa noin 6 kertaa! Kerran olen Xanor lääkityksen aikana ja kerran rivatril lääkityksen aikana juonut eikä ole aiheuttanut rähinää, tai mitään muutakaan vastaavaa. Ennen bentsoja juodessa olin enemmän ärtyinen ja agressiivinen (johtui varmaan masennuksesta ja masennuslääkkeistä.)

Itellä kyllä toimi nuo 2x2mg xanor depotit kohtalaisen hyvin 3kk ja piti mielen siedettävänä, omasta tahdostani halusin vaihtaa rivatrileihin, juurikin varoitusten takia, ja ei, lääkäri ei olisi muuttanut jos en sitä olisi ottanut itse esille. Ja kyllä huomaa nyt mitä xanorit jo hieman oli aiheuttanut, melkoista riippuvuutta mikä mulla ilmenee nyt ärtyisyytenä vaikka onkin rivat pehmittämässä. Auta armias jos en lukis täällä käyttäjien kokemuksia ja olisi vetänyt omia johtopäätöksiä lopettaa ne “hyvissä” ajoin. Esim tipin ja darkin kommentit otan aina vakavasti, varsinkin kun on kokeneet maan ja taivaan väliltä suurinpiirtein kaiken, lääkärit kun ei ole…

Eiks sun tarkotus ollu saada ahdistus pois,eikä euforiaa??? Et sä bentsoista mitään kummempia euforioita tuu saamaan ja tolla asenteella oot koukussa kohta kaikkeen “kivaan”.Eikä ne lääkäritkään ihan kaikkea purematta niele,loppuu respojen saanti aika äkkiä jos parin päivän välein käy vaihtamassa "parempaan " bentsoon.Mieti vielä,mikä on tärkeää,pään sekaisin saaminen ja kohta kadulta kaman kerjääminen vai normaali elämä hallitulla lääkekäytöllä :question: