Oot varmaan sit liian nätti
Mutta semmosia ne ukkelit välillä on. Että ne ei tajuu. Ja että ne ottaa kovastikin päähän. Onneksi minua ei nyt… Paitsi ehkä vähän, kun oma ukkeli ei tajua tehdä kotihommia vaikka kuinka sanois ![]()
.
Kaikki rahat menny, viimein kotiin selvinny, ei edes muuta syötävää kun kaks perunaa. Piti sitten taas kaikki maallinen mammonansa tuhlata hetken hauskuuteen ja… Tai no, itse asiassa, ei enää harmitakaan.
laskut
kello jo aivan saatanasti,sunnuntai päivät aina paskoja ku alkaa taas työviikko maanantaina sekä kestosuosikki rahatilanne
muoks. Ei juu mitään sittenkään… ![]()
Ainaha suurin osa asioista vituttaa ku oon ne vituiks pistäny mut nyt vituttaa eniten se että eilen siskon yo-juhlis kiskoin “vähän” liikaa tarjoiltuja juomia ja ne kun olivat reippaasti keskiolutta (jota normaalisti juon) vahvempia niin tulinki sellaseen känniin että vieläki heiluu pääs, ja mulla väkevämmät saa kännistä aggressiivisen&kusipäisen, en tarkalleen onneks muista mitä kaikkee sanoin ja tein mut toivottavasti en ainakaan lyönyt ketään, muutamaa muistan uhanneeni, syytä ei kyl ollut. Ja siskon (ja kaipa sen kaveritki) haukuin aivan täysin ja muutoinki olin niin vitun kusipää ku mitä nyt suomalainen voi kännis olla. Helvetti sentää ku ois vaan säästäny subua tai shodee niin koko kylä ei ehkä vihais mua nyt. Se hyvä puoli sentää on että hukkasin rahapussini niin en saanu mentyä taksilla baariin, muut meni jollai kyytillä johon yllättäen mua ei otettu mukaan. Vittu että kyrpii/hävettää, meen koittaa nukkumista.
Ja Snow älä tuhlaa niit vitun rivoja, 45:stä saisit melkee satasen rahaa
Iteki kyl rouskinu liiaks mut on noita kerranki viel pari vkoo respan saamise jälkeenki jotai 60 jäljellä.
Palasin eilen sitten takas töihin… Yllätyksekseni huomasin, että uudessa työvuorolistassa mulle oli laitettu vaan 20h/vko!!! Saatana mua ottaa päähän, kun ei saa olla edes kipeenä ilman, että siitä tulee sanktioita!!! Kaiken huippu oli, kun huomasin, että koeajalla olevalle työntekijälle (tää alottaa vasta huomenna) oli annettu 28,5h/vko!! Huomen soittelen kyllä liittoon ja kysyn onko toi toiminta ihan laillista?!! Mä en tajua… Oon melkeinpä ainoa työntekijä, joka on ollu tuolla puljussa vuoden. Työni hoidan loppuun ja siinä sivussa teen kaikkee muutakin ylimäärästä paskaa… Nyt loppu, enää en tee yhtään mitn ylim. ellei käsketä! Anyway… Viideks taas duuniin, edelleen flunssassa ja kaiken kruunuksi alkaa tulla pieniä psyykkisii viekkareita. Bupree niin vähän, ettei viitti vielä ottaa… Pamien voimin täytyy tää työpäivä tehdä…
Tulee kummasti mieleen kuukauden takaiset kaverin häät. Kävi vähän sama juttu. Revin pikkutakkini riekaleiks, heitin puhelimen seinään ja raivosin kavereille.
On ihana olla suomalainen. ![]()
Omituista olla yksin ja selvin päin. Ei oike tiedä mitä tuntee. Miten päin olen? Ajatuksia jotain. Hyviä ja pahoja. Pelkoa ja toivoa. Outoa. Apuva!
Joo iteki olin noita vaatteita illalla riisuessani onnistunu ainaki ton kauluspaidan repiin, piristävä näky seki tos lattialla.
Helvetti sentää että piti ees tulla, jos oisin yhtää ajatellu niin oisin kyl tienny etukäteenki kuinka käy ku vedän kaksin käsin viinaa huonees jos on 15 “me otetaan vaan sen verran että on hauskaa”-tyyppiä jotka jokanen ajattelee mua rikollisena&narkkarina yms eikä puhu mulle ku sen mitä ny kohteliaisuus ja hyvät tavat vaatii eli varovainen “moi” ku tulevat huoneesee ja sitte jauhavat paskaa keskenään vilkasemattakaa muhun päin jos johonki asiaan koitan ite kommentoida ja mä alan kiehua hiljaksee nurkas.
Olis sitäpaitti ollu paljo parempiaki bileitä tiedos viikonlopulle ja huumeita ym. Tosin sisko ja pari muuta sukulaista nimenomaan kutsu mut paikalle että osasyy on kyl niiden, kyl ne sen tietää että tän sortin bileet on iha väärä paikka mulle.
Nyt vituttaa noitten paskojen bileitten takia myöhemmin seuraavat motkotukset ja se ettei oo douppia ja että huomen on mentävä töihi niin en kerkee ees tänää käydä mitää hakee eikä kyl oo yhtää sellane fiilis et jaksaisin liikkuukaa, tekis mieli vaa dokata pää tyhjäks mut ei o kyytiä kaljakauppaa ja kaikki juhlajuomat loppu eilen.
Nii ja se mun saatanan rahapussi on edellee hukas, ei löydy mistää. Ja siin oli kerranki rahaaki, perkele.
Meni sitten perjantai-launtai yönä 40mg xanoria. Muisti palas yllättävän nopeasti takas launtai iltana omassa sängyssä. Mitään horroria ei ehkä tapahtunutkaan. Mutta vituttaa että miksi mun piti mennä syömään 20 telaketjua! Muistan aluks ottaneeni 4 mikä piti riittää illaks mut sitten katos muisti ja kaikki muukin. öh
Edit. oho oon käyny launtai päivällä täällä jotain kirjottaa ![]()
Viilsin eilen illalla sitten kynsisaksilla vasemman kämmenen todella pahan näköiseksi, kannattavaa. Noi kun ei ihan heti pois lähde ja vaikea peitellä kun muutenkin alkaa kroppa oleen aika pahasti mutiloitu.
Rahapussia ei vaan löydy, joka paikan oon penkonu ![]()
.
Vituttaa ku tästä paskasta kaupungista ei löydy savuja! Vituttaa myös se ku tuhlasin äske loput rahani ruokaan, kahviin ja röökiin. (toisaalta hyvä et ne tuli ostettua) ![]()
Eilen tuli taas pitkästä aikaa kiskottua poretta. Tänään päivällä kun olin menossa nukkumaan, olo oli todella karmee. Muistin taas, että miksen ko. aineesta niin välitäkään…
Iltasavut, bisset, alproxit ja opiaatit jeesasivat kyllä oloa.
Nyt on vaan ongelma, kun pitäisi vielä kiertää parit yöjointit (koska en ole saanut hankkittua sitä bongia edelleenkään…
) mutta kun en millään jaksaisi kierrellä niitä. Ja puolikas on jo melkein tipahtanut, niin hän ei varmaankaan mulle niitä tee. Eli niskasta itteensä kii ja väsäämään pienet unipössyt!
kammo ahdistus taas vaihteeksi, olen skitsoillu jo monta päivää ja nyt taas menossa kun takaa ajettas. mä puran aina pahan olon hirveeseen työtahtiin ja huomaan joka ikinen kerta että ei se mitään auta.
Pitäs säätää ja matkustaa ja tehä kaikkee paskaa ja eka pitäs olla pvä töissä, ja täältäki livistää etuajas et kerkee junaan. Vitun maaseutu ku täältä pääse ees pois sillon ko haluaa.
plah!