Vittuillaan!

Haha! Vaikeeta jos sitä tulee paljon.

Sori olin kaupungilla käymässä, muuten kyllä vastaan ihan aina ja aika nopeastikin jos vaan oon netin äärellä.

Tietysti kaikkien tiukkapipojen ja niiden, joilla on hiekkaa vaginassa. Huumorintajuttomilla nyt onkin totista se meno niinkuin Pohjois-Koreassa.

Ja olen ainut lapsi, ja kuulemma vielä ainutlaatuinenkin. Et kai väitä että oma äiti lapselleen valehtelisi?

Vaikka olenkin lukenut psykologiaa paljon ja tiedän ihmisistä paljon, niin silti tarvitsen jonkinlaista tietoa tutkittavasta potilaasta jotta voin lähteä rakentamaan kattavaa analyysia.

Ei se on vähän terävämpää analyysien esittämistä kuin jokin pieneen penikseen liittyvät kompleksit.

Onko se nieleminen kivaa? Pitäisköhän kokeilla omalla…

Kyllä minäkin voin analysoida vaikka mitä, jos tiedän siitä kaiken.

No kyseessä oli kärjistetty esimerkki.

Kävin muuten kaikki psykologian kurssit lukiossa läpi, nukuin suunnilleen joka tunnin ja kokeisiin vastasin jotain ihan liirumlaarum ympäripyöreää joka oli about vauvatason maalaisjärkeä siten, että olisin voinut yhtä hyvin väittää päinvastaista. Välillä meni heikommasti, mutta muistaakseni ainakin melkein kaikki läpi.

Jahas zion lukee psykee, erittäin mielenkiintoista. Ite vasta pari kuukautta lukenut mutta kiinnostusta riittää.

MrPilvi: Lukion psykologia oli ihan paperia :slight_smile:

Minä tarvitsen vain ripauksen verran pohjatietoa ja voin sen avulla luoda erittäin kattavan psykologisen analyysin.

Mä suosittelen sullekin psykologian lukemista. Susta vois tulla älykäs, älä jää tolle tasolle!

Sori, mä oletin et se oli sun paras tulkinta meistä epävirallisista psykologian ja psykiatrian ammattilaisista.

Lyhyesti sehän on sillai, että pitää olla valmiiksi älyä jotta voi vastaanottaa älyllistä informaatiota. Väsymisesi ei ollut mikään ihme, koska rusinan kokoiset aivot ei pysty käsittelemään haasteellisia kokonaisuuksia ja siitä “liiasta” informaatiosta seuraa sitten aivojen totaalinen väsymys.

Mikä on toiselta nimeltään juuri saanut lihava alkoholistinainen?

V: Tyydyttynyt Rasvahappo

mä oon nolo :blush:

jatkakaa.

mut hei, jos paino on voimaa, ni ylipaino on yli voimaa joten älkääs nyt kuulkaas ny :exclamation: :wink:

Oikeastaan se oli vaan heitto tähän threadiin. Luen mitä sattuu ja aika sekalaisesti, en mä jaksais mitenkään keskittyä vain yhteen tieteen alaan.

Kyllä mä suosittelen jokaista poikasta nielemään ja juomaan ja ylipäätään maistamaan niin tiedätte kuinka hiton mukavaa puuhaa se oikein on. Ei vaan, oikeesti on siinä omat, hyvätkin vibansa joskus.

eiks sullakaan oo muuta tekemistä ku tulla tänne pätemään erinomaisuudellas? tämä on vittuilutopicci, täällä vittuillaan eikä aleta mussuttamaan, vittu!

ja mitä psykologian lukijoihin tulee, niin toivottavasti ette ota ainakaan freudin läppiä todesta, sillä se äijä oli pihalla kuin lumiukko. minä tiedän tämän todeksi, sillä olen lukenut psykologiaa.

Saanut sustakin sellaisen rauhallisen kuvan, ja yht`äkkiä jätkä alkaa tosissaan vauhkoomaan jos mä vähän huomautan siitä kuinka tyhmää on vittuilla ilman syytä. Vitun lapsellista juntti.

Kysy.

Siitä minä olenkin aina haaveillut, että pääsisin joskus Ziontrainin kanssa samalle tasolle. Ja niin myös muutkin tällä foorumilla, mutta eivät myönnä!

Niin, olisit tarvinnut vielä ripauksen tietoa, niin olisit voinut analysoida tilanteen oikein kätevästi.

Tai oikeammin se on silleen niinku niin, että pitää olla valmiiksi tylsä ihminen että viitsii vastaanottaa filleriä ja lukea kaikki roskapostitkin. Tai ehkä se roskaposti on mielenkiintoista luettavaa oletuksella “hah, näin moni ihminen jaksaa kirjoittaa minulle näin monta viestiä, olenpa suosittu. mahtavat salaa haluta näkemyksiä psykologiasta”.

Huumeet ja psykologia oli muuten Freudin harrastus, jossain vaiheessa myös morkkis huumeen käytöstä. Zion on selvästi foorumin Freud.

Joku joskus sanoi

Mikä vuosi nyt on ja kuka on istuva presidentti meillä Suomessa? Selvitetään aluks sun todellisuudentajun tilaa.

Tee kovasti töitä, niin ehkä voit jonain kauniinapäivänä päästä ylikin, mutta niin pitkä matka sulla vielä on. Mä oon sua niin monta vuotta vanhempi, et siinäkin on sitten haastetta.

Älä yritä analysoida mitään, koska tiedetään kumpi meistä osaa analysoida ja kumpi ei.

Muistaakseni sun analyysit keskittyy pieniin peniksiin, että kumpi se wannabe-Freud oikein on?

Harja Talonen, vuosi 2666.

Onko haaste nyt siinä, että pääsenkö vanhenemaan yhtä vanhaksi, vai siitä että olen joskus sinua vanhempi jos oikein nopeasti alan vanheta?

Tarkoitatko “osaa” analysoida, muttei osaa perustella?

Aika huono analysointi selvästä tekstistä, koska jos oikein tarkasti analysoit, niin kyseessä ei ollut minun analyysini vaan kärjistetty esimerkki sellaisen analyysista, joka vetoaa omiin psykologian taitoihinsa.