Vittuillaan!

Vittu että toimii!

Puhalla perseeseen. :smiling_imp:

hintit

Joo, että näinkin tasokas vittuilutopikki, ehkä hieman alemmas mitä veikkasin teidän apinoiden pystyvän. Menkää Turkuun.

:wink:

Eikö hermot kestä noin monen robon jälkeen? Onhan se vittuilutopikin perustaminen varmaan myös ihan hyvä vaihtoehto vieroitukselle. Vitun RoboPERSeSilmä.

Ei se oo sun asias mitä se tekee. Pidä huoli omista asioistas.

Ja lopuille minulla ei olekaan mitään sanottavaa, sen verran mielikuvituksettomia olette ettei teille edes voi vittuilla kuin siitä ettei teissä ole mitään kommentoitavaa. Paitsi tuo tasoton telaketjuvittuilu.

Käyttämällä höylää, ei joudu hammastikulla kaivamaan niitä vitun rautalankoja pois hampaiden välistä.

…Tai antaa salakavalasti valuu vartta pitkin alas.

Onpas älykästä ihan tosissaan alkaa vittuilemaan täällä toisilleen, niinku ilman mitään syytä. Hehee, aletaan vähän vittuilemaan muuten vaan. Hehee, vittu ollaan vähän henkisesti vajaita.

Sitäkin. Mutta mun mielestä vajaus ei ole suora linja, jonka molemmat päät ovat toistensa vastakohtia vaan ympyrä. Sitten kun on kiertänyt tarpeeksi vajauden puolelle niin menee sen yli ja sitten se on melkein jo fiksua. Vähän niinkuin käänteinen psykologia. Tai tässä tapauksessa vajaus.

www.vittuilunsm.fi

Oli ihan viihdyttävä kokemus.

Mur minä olen hirmuinen RÖLLI ja vittuilen teille. :imp:

Niin mun puolesta saatte ihan vapaasti vittuilla toisillenne, mutta me psykologiaa lukeneet tulkitaan tälläinen käyttäytyminen virheellisenä. Siis me lähdetään siitä liikkeelle, että mikä on ihmisen mielessä vikana jos näin käyttäytyy.

Jatkakaa.

Riippuu siitä mikä on henkinen taso. Ehkä Röllikin on sulle yks niistä parhaimmista nautinnoista mitä elämä tarjoaa.

En mä pahalla kuitenkaan, kaikki nauttii mistä haluaa. Mulle ne nauttinnot nyt vaan ei ole vittuilun SM-kisat ja Röllipeikko.

Sen ei kuitenkaan ollut tarkoitus olla vittuilua, koska itse en tosiaankaan niin tyhmä ole. Sen verran psykologiaa olen katsos lukenut, että tiedän asioista.

Jatkakaa.

Ja sen verran psykologiaa olen minäkin lukenut, että osaan sanoa vittuilun olevan tervettä. Ja sen verran psykologiaa olen minäkin lukenut, että sillä kannattaa päteä. Ja sen verran psykologiaa olen minäkin lukenut, että tiedän vittuilun olevan hauskempaa ja älykkäämpää ja viihdyttävämpää kuin yleiset urheilulajit, joita tavanomaiset(ks. psykologiaa lukemattomat) ihmiset mielellään Suomessa katsovat. Ja senkin verran olen myös psykologiaa lukenut, että se kannattaa mainita joka lauseessa, koska olen kuitenkin sen verran sitä lukenut että teidän kaikkien tulisi tiedostaa se.

“Miksi kana ylitti kadun?”, “Kysy Ziontrainilta, se on lukenut psykologiaa”

Mikä sulle nyt tuli? Eikö poikaystävä ole antanut reikää vai mistä moinen flippaus?

No kerro sinä kun olet sitä psykologiaakin lukenu. Kait tähän nyt voi jonkun ylimalkaisen analyysin vetää että mistä missäkin on kyse.

“Psykologiaa lukeneena tiedän, että et olisi sanonut noin, ellei sinulla olisi pieni muna”, suunnilleen tuolta kuulostaa psykologialla päteminen.

Miksei zion vastaa osuitko arkaan paikkaan? Onneks mulla on hyvä itsetunto sillon kun oon yksin kämpilläni ja kirjotan nimettömänä plinkkiin. :blush:

No tämähän on nimenomaan vittuilutopik. Soisi vähän lisää vittuilua tänne siis.

Äiti ei oppinut vittuilemaan sori. Mitäs Pilvi säähän vielä asut mutsis luona mitäs se on viimeks opettanut?

No eihän tuota aikuiselle miehelle mitään sen kummempaa enää opeteta. Mutta jos saan korjata niin sekä isän että äidin luona asun, onko se nyt sitten perusoletus siellä päin ihmisellä että isästä ei kuulukaan olla mitään tietoa, no sinä tiedät sen paremmin.

Äitis on tainnu tehdä virheitä vähän useampia elämän aikana. Ensinnä kun oli isäs kanssa, sitten vielä kun ei ymmärtänyt ehkäisyä käyttää(mikä ei ole ihme kun ei kuulemma vittuilemaankaan oppinut), sitten taas kolmas emämoka kun ei tehny aborttia, ja näyttää tehneen aika monta kasvatuksenkin aikana.