Vittu, että ihminen voi olla tyhmä

Ihminen ottaa fanaattisesti ohjeita jostain anonyymit alkoholistit kirjasta ja noudattaa 12 askeleen ohjelmaa fundamentalisesti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Jos teet tarkalleen ohjelman mukaan, LUPAAMME parantumisen ja jos et, LUPAAMME ettet pysty lopettamaan juomista. Alkoholistit ennen AA:ta olivat DOOMED ja helvetin portit kolahtivat takana kiinni :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: . Ja silloin tällöin juopot saavat hengellisiä kokemuksia jotka murtavat alkoholismin kahleet :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: . [Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Demonstraatio lomapuistosta:

Olen jo 1668 kertaa toteuttanut 12 askeleen plinkissä (kursivoidulla tekstillä yleensä)

“Koettuamme hengellisen heräämisen näiden askelten tuloksena yritimme saattaa tämän sanoman alkoholisteille sekä toteuttaa näitä periaatteita kaikissa toimissamme.”

Joko on kellarispugen perjantaipullo juotu?

jotkin sinun jutut on olleet joskus hauskojakin.

jatko olikin ihan turhaa taas…
böö

kellareiden pahin spurgu kirjoitti ja lähetti terveisiä

Kiitokset terveisistä, aina se ilahduttaa, kun huomaan jonkun lukeneen tänne Me lopettajiin kirjoittamiani tekstejä. Muualle en kirjoittelekaan.
Sillä tavalla olen itsekeskeinen, että arvelen otsikkosi havainnon koskevan minua, mutta sittenkin ehkä Nimettömät Alkoholistit -kirjan toimittanutta Bill W:tä tai mahdollisesti jopa jotakuta kolmatta henkilöä.

“Jos pystyn tänään nauramaan, toivon etten koskaan unohtaisi niitä päiviä, jolloin itkin”. (Päivä kerrallaan 9.12.)

Tänään et ole yksin