Hyvää juhannusta kaikille! Olen tässä viettänyt juhannusta jo pari päivää(ja yötä) Rivatrilien ja viskin kera. Rivarit ei paljoa väsytä ja ovat siksi ehkä parhaita benzoja. Viski ja Rivarit tuntuvat sopivan hyvin yhteen. Olen fiiliksissä nauttinut musiikista(uusilla kuulokkeilla)pillerihumalassa. Pari tuntia unta pienen suolapalan ja vitamiinien jälkeen tekee välillä hyvää. Krapulat ei ehdi edes tulla kun heti herätessä ottaa Rivari-viski-sarjan. Vielä 5 pulloa viskiä ja vajaa 200 nollavitosta Rivaria jäljellä. Aion todellakin ottaa kaiken ilon irti tästä juhannuksesta ja ens viikolla vasta kärsiä ja rauhoittua. Tiedän, että näitä benzoja pitää olla reilusti sitten kun kunnon darrat iskee. Olen kuullut ja lukenut(ja kokenut) Rivatrilien viekkareista aika paljon.
Tuo kombo on myös monesti johtanut siihen, että herää putkasta eikä tiedä yhtään miksi. Sitten poliisisetä kertoo että hajoitit omaisuutta ja pahoinpitelit jonkun.
Bentsot ja viina=95% varma putkareissu tai joku kaverin pahoinpitely. Se tuppaa olemaan sellaista kun on impulssikontrolli oikeastaan nollassa.
Olen viimeksi oikeasti tapellut muistaakseni yläasteella. Lukuunottamatta tuota komboa hieman “testaillessani”, jolloin väänsin erittäin läheiseltä ihmiseltä lapaluun poikki. Syynä silmitön raivo ja molemminpuoleinen vittuilu ja mikälie, eli siis tuo kombo. Poisti itseni minusta ja toi tilalle silmittömän, punaisen raivon joka ainoasta asiasta. Todella hienoa asiassa on se, ettei käynyt pahemmin kummallekaan. Ihme kyllä muistan tapahtuman, vaikka alla oli aivan järjetön määrä näitä nappeja ja viskiä.
Hyvää ja turvallista juhannusta myös sinne.
Viski ja Rivatrilit on todellakin putka combo (tiedän kokemuksesta). Muutama kakkosen riva ja litran Jack Daniel’sia.
hyvää juhannusta!
Olet selvästi nautiskelija ja valinnut siihen sopivat ainekset. tule ihmeessä kertomaan, jos olet hengissä vapaana, että mitä kaikkea kivaa tapahtui(tai siis ne väläykset nyt mitä muistuu mieleen).
Paska kun ne on vaan noita lasten rivoja, mut kyllä noillakin ny saa hommat ihan hyvin kustua.
Seikkailumieltä!!
Henry on vetäny ilmeisesti vaan kakkosia. Mun laskuopin mukaan nämä “lasten Rivat” toimivat ihan just samalla tavalla kun kakkosetkin kunhan ottaa niitä vaan enemmän. 4 nollavitosta on 2mg. Eiköhän kyse ole siitä, että kuinka paljon niitä nappeja on ja mikä on toleranssi. Esim. 8 nollavitosta ja pullo viskiä riittää mulla hienosti yhdeksi päiväksi. Joskus otan 16 Rivaa ja 2 pulloo viskiä päivässä. Koskaan en ole ollut putkassa enkä väkivaltainen. Tämä combi tuo minulle vaan loistavan ja rauhallisen olon. Mitään pahaa ei ole koskaan tapahtunut. Pari katkoreissua olen viinan takia tehnyt. Kun on lopettanut juomisen, niin silloin krapuloissa Rivoja menee parina päivänä paljon. Krapuloiden jälkeen “normaalioloissa” ei mene montaa nappia päivässä.
Kysymys tässä kuitenkin taitaa olla se, että et voi mistään tietää tuletko kilahtamaan tuosta tiukka viina+klonatsepaamicombosta. Vaikka näin ei ole käynyt koskaan aikaisemmin se ei tarkoita ettei niin voi käydä jatkossa… Eikö niin?
Entäs sitten kun viina ja rivat loppuu? Entä sitten kun juominen ei tuokkaan enään mielihyvää, mutta onkin pakko juoda? Entä kun bentsotolet nousevat niin paljon, ettei mikään enään toimi, mutta ei uskalla lopettaakaan kun reflat saattavat olla tappavat tai joudut vähintää psykoosissa suljetulle?
Hyvää juhannusta ja ehdottomasti nauti niin kauan kuin sitä kestää, sillä alkoholisti joka dokaa ja syö rivoja ei voi olla onnellinen ikuisesti :mrgreen: Tai ehkäpä sinä olet poikkeus, kai sekin on mahdollista…
Jos haluat muistaa tästä juhannuksesta jotakin, jätä ne rivat ihan siihen mihin ne on tarkoitettu. Tuota menoa ennustan kaverin/tuntemattoman hakkaamista, virkavallan väkivaltaista vastustamista ja ainakin kahta syytettä ja putkareissua.
Ei muuta kuin hyvää jussia sulle, rivatrileille ja viskipullolle!
Mulla ärsyttää monien itsevarmuus, ku varoittelee bentsojen ja alkoholin kombosta sekä niiden siivittämistä järjettömistä tempauksista. Kun ihmiset pitää itteään poikkeustapauksina, eivätkä kuulu niihin jotka sekoilee.
Ihmiset luottavat omaan itsekontrolliin, mutta bentsot ja alkoholi vievät sen kontrollin pois. Ja eihän se toki ole niin, että tuolla combolla aina jotain sattus, mutta bentsokännissä tulee usein ongelmia ja kun ongelmia tulee, niin seurauksetkin ovat usein rankempia…
Itsekontrolli. Ja sen menetys. Eikö se ole aika pelottavaa, että et pysty itse hallitsemaan omaa käytöstäsi?
Tämä viesti ei ole tarkoitettu kenellekään erityiselle henkilölle vaan kerron tässä omia kokemuksiani ja havaintoja aiheesta…
Yksi iso syy miksi lopetin dokaamisen oli se, että pelkäsin mitä teen kännissä. Minusta ainakin tulee aivan holtiton jos alan dokaamaan. Tähän vielä kun lisätään bentsot niin on 90% varma putkareissu edessä. Ja mahdollisesti oikeudenkäyntejä. Ja viime aikoina olen saanut myös kontrollia bentsojensyöntiikin. Syynä sama, totaalinen sekoaminen. Minä en valista, minä puhun kokemuksesta.
^^ Jep, sama asia tuli mieleen, kun luin taas yhden juhannuksen kuolintapauksista. Kaikki tietävät, että joka juhannus ihmisiä hukkuu, ja tietävät myös miksi ne hukkuvat. Pikkuprutkuilla vedellään ympäri vesistöjä, kännissä mut silti ilman liivejä, ja sit siellä veneessä pitää vielä nousta seisoo kun hups! - pisuhätä yllätti kun on tullu juotua niin paljon. Jokainen on varmasti joskus kuullut sen että a) älä mene vesille kun olet nauttinut alkoholia, ja b) veneessä ei saa nousta seisoo! Mut silti ne kaikki ilmeisesti ajattelevat, että eihän nyt mulle sellasta satu, kyllä minä tiedän mitä minä teen!
Koko topicin otsikkokin jo kertoo kaiken eli aivan idioottimainen yhdistelmä. Hengenvaarallista niin itselle kun ihan kenelle tahansa eteen sattuvalle ihmiselle ton kombon kanssa. Jos toi aloittajan nimimerkin 1970 tarkoittaa syntymävuotta niin ihmettelen kyllä suuresti jos ei tohon ikään mennessä ole järkeä tullut edes sen vertaa että jättää tämmöset sekoitukset ottamatta kun siitä ei kumminkaan tule edes mitään hyviä oloja. Mitään ei muista, järki ja itsekontrolli lähtee totaalisesti ja sitten ilta päättyy putkaan 95 % todennäköisyydellä tai sitten heräät jostain sammuneena. Kaikkihan me tietenkin ollaan yksilöitä niin jos tommonen mukavalta kuulostaa niin sitten anna mennä vaan…
Vähän poikkeaa aiheesta, mutta jostain syystä 4x0,5 Rivatril ei ole sama kuin 2mg Rivatril. Vaikka kaiken järjen mukaan näin pitäisi olla, mutta ei…
Joillekin tulee hyvä olo ja joillekin ei. Jotkut sekoilee ja joutuu putkaan ja jotkut ei. Kannattaa pitää taukoja.
Sekaiv taitaa olla niin nuori, että on putkassa aina kun jotain ottaa. Mulle tosta combosta tulee hyvät fiilikset. Älkää ihmeessä ottako, jos ette pysty itseänne hallitsemaan! Pidän vähintään 3-4 viikon taukoja, että toleranssit ja kunto muutenkin pysyy OK.
^ Mitenkäs se ikä siihen liittyy, että löytääkö itsensä putkasta vai ei?
Ryynikännit on aina ryynikännit, niissä ei ole mtn järkeä. Olen rauhallinen väkivalta-vastainen ihminen. Mutta ne kuuluisat ryynikännit, joita joskus nuorempana tuli pari kertaa kokeilua, sai kyllä ihan järjetöntä agressiota ja raivoa pintaan.
Hakkasin mm. kaverini kun LUULIN että oli pöllinyt mun bussikortin… Välttäkää oikeesti ryynikännejä.
Jaa’a. Ehkä sillä tavalla, että kun on tarpeeksi ikää(mikä tässä tapauksessa ei varmastikaan tarkoita sitä, mitä henkkareissa lukee, vaan jonkinasteista elämänkokemusta ja henkistä kypsyyttä), niin tajuaa olla vetelemättä niitä ryynikännejä, joiden seurauksena sinne putkaan sitten päätyy .
Ara1970, usko jo, että me emme täällä jaksa innostua tuosta sinun todella typerästä kombostasi. Vaikka sattuisitkin kuulumaan niihin harvoihin ihmisiin, jotka eivät ryhdy riehumaan silmittömästi ryynikännissä, niin ei tuo sinun sekakäyttösi sinua pidemmän päälle autuaaksi tee, päinvastoin. Sekä benzo- että alkoholikoukkusi vain vahvistuvat tuolla menolla, joudut ottamaan krapulan parannukseesi ja yleiseen ahdistukseesi yhä suurempia määriä benzoja ja, tadaa, olet kusessa . Ja turha tulla jauhamaan mistään taukojen pitämisestä. Rivatril on sen verran pitkävaikutteinen benzo, että se tekee koukun jokseenkin salakavalasti, varsinkin, jos sitä käyttää tuolla lailla väärin. Niin, ja kuten jo sanottu, se ei ole mitenkään kiveenkirjoitettua, ettet seuraavalla ryynikännikerrallasi alkaisikaan aggressiiviseksi ja tekisi jotakin, millä voi vakavatkin seuraukset. Viinan ja ryynien kanssa leikkiminen on joka kerta arpapeliä. Sua on varoitettu. Usko tai ole uskomatta, mutta älä ainakaan mulle tule sitten riehumaan viskejesi ja Rivojesi vaikutuksen alaisena :mrgreen: .
Kyllä sekaiv:llä on sen verran ikää ja kokemusta ettei tommosia idioottikomboja alkaisi enää harrastamaan. Bensan haistelukin menee ton edelle 10-0 jos valitsemaan pitää alkaa Toi viimeinen lause vasta viisaalta kuulostaakin “Pidän vähintään 3-4 viikon taukoja, että toleranssit ja kunto muutenkin pysyy OK.”. IDIOOTTI!