Virtsatestit (kannabis)

Iltaa,

Testit tulossa ja polttamisesta on silloin kulunet 17 vrk. Poltin 4 vrk aikana ehkä noin 1-1,5g kukkaa eli en kovinkaan paljoa. ennen tätä olin polttanut ehkä 7kk sitten. Juon vettä, vitamiineja ja palautusjuomia paljon kun reenailen salilla noin 3 krt viikossa. Olen myös keskittynyt veden juomiseen tavallista enemmän kuin normaalisti. Viikonloppuisin olen vetänyt viinaa sen pari päivää kahtena eri viikonloppuna ja saunonut muutamana päivänä. Näkyyköhän virtsatestissä enää thc? Tässä kyseessä siis ajokorttiseuranta. (olivat itse seulassa ottaneet pelkän verikokeen ja nyt kun lääkärinpapereita olin hakemassa niin pitää muka vielä käydä kusellakin ennenkuin korttini saan pitää)

Kiitos vastauksista

Varmaksi ei voi sanoa, mutta ei pitäisi tuolla käytöllä näkyä.

no ei varmaan näy. sitä pitää polttaa aamusta iltaan ja vuosia, että se näkyy sen 2 vko:a. jos polttaa hieman satunnaisesti, niin ei se näy kun pari päivää. kaveri oli intissä, sillä ehdolla, että kusee maanantaisin kuppiin. se poltti joka lomilla parit savut ja paljon vettä päälle.

Tuskin näkyy, mut jos polttaa jatkuvast ni silloin näkyy tosi pitkään. Ite poltin vuosia sit reilun vuoden aamusta iltaan jos sitä vain oli, max. pituus erossa oli 10pv ja muutaman kerran 3pv ilman tuona aikana. Näkyi testeissä 6vkoa jonka jälkeen 1vko ettei näkynyt ja sit taas ku urheili tai söi eri tavalla ni näkyi sen viikon. Yks kaveri joka oli linnaan lähdössä joutu antamaan testejä et THC:n määrä laskee, koska sil oli niin älytön määrä sit elimistös että ei ½v riittäny et poistu kokonaan… Tosin poltti about heikin viikos omien laskujen mukaan (tuostahan tietty tarjotaan myös frendeille samalla ainakin osa).

Kertakäyttö näkyy n. viikon. Tietty riippuu aineenvaihdunnasta yms. 4pv on kuitenki sen verran pitkä aika et jos sitä on aiemmin sen 7kk polttanu ja pitän taukoa ni voi olla et näkyy tai sit ei… Ite kuitenkin aikoinani jäin kiinni ku poltin yhden illan ja siit n. viikon pääst testit. Sit ku tuli samantien testit näky yhä ja seuraavat testit (oli siis 2krt/vko) ni vielä näkyi… Ei varmaan kannata syödä ennen testejä, juo vain vettä… Tuo on aika yleistä kuitenkin et jos on polttan pidempää ni sit joku urheilu tai ruokavalio laittaa thc:n liikkeelle, sitä kun kertyy elimistöön ja kaikki ei välttämättä lähde samantien… Cannabis on kuitenkin määrättyjen bentsojen kans älyttömin aine testata ku näkyy niin älyttömän pitkään vaikka käytöst ois aikaa…