Virtaseulojen cutoff-arvot, Terveystalo

Tilanteeni on tämä: Sain uuden työpaikan, jossa uusille työntekijöille suoritetaan huumetesti Terveystalossa. Näyte tutkitaan Terveystalon labrassa, muuta en testistä oikeastaan tiedä. Olen ollut kannabiksen suurkuluttaja, mutta viimeiset kuukauden käyttö on ollut vähäistä. Poltin 1,5g noin 2 viikkoa sitten ja onnettomat karstat viikko sitten. Hetki sitten testasin pikatesterillä, joka näytti kannabikselle yhden vahvan viivan ja toisen erittäin haalean. Testin cutoff-arvo oli 50ng/ml.

Onko kellään tietoa Terveystalon käyttämästä cutoff-arvosta? Edellisessä työpaikassa tuo oli 15ng/ml. Seulat olisivat huomenna, mutta pystyn venkoilemaan itselleni muutaman lisäpäivän. Entä testaavatko ne mitä bentsoja tarkalleen on käytetty? Mulla on resepti Opamoxeihin, mutta oon syönyt muutamia 2mg Rivatrilejä, sekä 1mg Xanoreita viime päivinä.

Olen erittäin laiha, vaikka painoindeksini onkin juuri ja juuri normaali. Rasvaprosentti on siis matala.

[Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin mode]

^ En tiedä kyseisen puljun seuloista ja labroista, mutta kannabis nyt on sellaista tavaraa, joka voi näkyä hyvinkin pitkään. Etenkin, jos taustalla on suurkulutusta, niin niiden hajoamistuotteiden poistuminen voi todellakin kestää, vaikka olisi lopettanut pössyttelyn tyystin. Aika arpapeliä siis sinun tilanteessasi.

Benzojen kohdalla saatat päästä ihan tuolla Opamoxilla, jos positiivista näyttävät. Riippuu, kuinka tarkasti noita seulovat. Jos katsovat erikseen klonatsepaamin, niin silloin on turha selitellä käyttäneensä vain Opamoxia, koska Rivatrililla on ihan omat metaboliittinsa.

Veden litkimiset ja kuseskelut eivät tuossa mitään hyödytä, ts. nopeuta kannabiksen häviämistä kusesta. Toki, jos seulassa kuset vesikuset, niin ne näyttänevät negaa, mutta sitä en suosittele tekemään, koska vesikusista tulee herkästi hylsy. KH-puolella ne voidaan automaattisesti tulkita positiiviseksi. Työterveyspuolella en tiedä, onko noin tiukkaa, mutta uuden seulan voit hyvinkin joutua antamaan. Tietty siinäkin saa aikaa pelattua, jos niikseen tulee…

Ainahan sitä selittää voi passiivisella altistumisella ja vaikka millä naapuri myrkyttää -salaliitoilla, mutta hirveästi en niiden varaan laskisi. Eivätköhän nuo lekurit ole yhtä sun toista selitystä kuulleet :wink: . Riippuu tietenkin ihan lääkäristä. Voihan siellä olla vaikka kuinka höveli/höperö lekuri, joka vetää hommaa liukuhihnameiningillä ja siten saattavat nuo vesikusetkin mennä kerrasta läpi, mutta kuten sanottu, ihan vain hyvään tuuriin en näissä hommissa luottaisi.