Virtasen laskut ja muidenkin

Yhestä illasta ensiks laskut alko lievillä paniikkioireina sitten 4 päivän järkyttävä masennus ja väsymys ei ees pampulat auta kunnolla. Oppiiko tästä mitään ku makuun pääsee? Vai onko sama juttu ku vuosisadan krapula alkosta hetken muistaa ja sit taas uusiks. Muitten kokemuksia olis kiva kuulla?

Kyllähän ne laskut toisinaan tuntuu hyvinkin ikävältä, mutta jostain kumman syystä ne ikävät jutut aina unohtuu, kun aikaa kuluu… En vieläkään tiedä, että mikä siihen auttaisi. Pitäisikö sitten vaan kiskoa virtaa oikein urakalla, että tulee sellainen pohjakosketus ettei enää tee ikinä mieli koskea koko substanssiin…? :unamused:

Kiitti vastauksesta chronic. Ihmeen vähän tähän ketjuun on tullu vastauksia laskuista. Va onko ne sellasia mitä ei halua ajatella? Kyl täälä muuten aineista juttua piisaa ,muittenkin aineiden laskuista saa tietenkin puhua, mieluiten satunnaiskäytöstä

Eipä sitä taida niin paljoa pystyä kiskomaan et satunnais/vkl. käytöllä mihinkään pohjille pääsis.? Ainakin itte muistan kun virtasen kans “kaveeraamisen” aloittelin ja käyttö oli VAAN viikonloppuisin, niin seuraavan viikon pari ekaa päivää oli väsyny+vitutti vähä kaikki asiat ja sit sitä jo alkoi suunnitella tulevaa viikonloppua.
Mut kaikilla se on tapauskohtaista, itselläni jo kahden ensimmäisen piri kokeilun jälkeen oli selvää et tää ei hyvin pääty. Se vaan ns.kolahti kerrasta eikä mikään muu sen jälkeen enää maistunu.(paitsi essot baari-iltana mut nekin virtasen lisäks tietty) Enkä koskaan kokenu piri-laskuja niin pahaksi, että olisin hetkeäkään epäröiny ottaa lisää. Loppuosan tarinasta olenkin jo täällä aiemmin avautunut, miten tulevat vuodet meni niin en viitsi tähän enää niistä raapustaa. :slight_smile:

Itellä on kaksuuntanen ja epävakaata persoonaa, niin mielialat vaihtelee muutenkin, ehkä siinä on selitys mun järkylle laskulle. Harmittaa, olis mullakin joskus jotain kivaa, mut pitkässä aika juoksussa aatellen toi oli ehkä hyvä juttu ettei mulle sovi. No onhan sitä onneks lievempiäkin kivoja

No sattuipas sopivasti, ku mun pikku systerillä on nimittäin kans juuri toi kakssuuntainenmielialah. ja se oli kans ihan “rikki” muutaman piri-päivän jälkeen.(joo meillä on sukuvika toi douppien kans läträäminen… :slight_smile: )
Mä aina ihmettelin et miten voi noin pahasti käydä päänupin päälle kun ite en tosiaan huomannu ku väsymystä ja vitut…
No onneks on systerikin päässy jo noista kuvioista ulos ja aika tasapainoista elämää nykyään viettää. Tosin ei sille viinakaan käy, meinaa kierrokset nousta liikaa jos keittoakin ottaa useampana päivänä. Tietty lääkkeetkin tekee sen, ettei se viina hyvää tee.

Yks tuntemani kaksuuntanen tulee agressiiviseks ja siks ei käytä enää, kylhän muukkin voi tietenkin tulla.

Pirilaskut on ikävät kyllä. Just toi 4vrk masennus ja voimattomuus tulee helposti. Hyväksi todettu keino välttää on se, että otta pöhinäiden kääntyessa laskuun, niin subua vähän plus bentsoja. Mutta parempi ettei ota piriä tai subua kumpaakaan. Paskaa :exclamation:

No niin selvittiin hengissä niistä laskuista sen verran että uskals pienen kännin ottaa, ilman mitään otan överi tms itsetuhoajatuksia