Virheellinen seulatulos

Noniin,enpä ois uskonu että taas kirjotan tällasta, oon siis khssa ja seula tuli varmennuksesta likaisena takas,morfiini (?!?) Näky,kesälläkin oli näkynyt,olin sillon syänyt yskänlääkettä ja eikä siinä mitään, mutta nyt oon ilmeisesti kusessa, koska en muistaakseni oo yskänlääkettä joutunu syömään. Mistä vois moinen johtua?!mulla oli viime vuonna vastaavanlainen tilanne,näky metadoni ja hirvee haloo, soitot lastensuojeluun yms. No asia sit selvisi ja näyte oli viallinen,oli kontaminoitunut tai jotain.ilmeisesti mulla on vaan tosi paska tuuri,miten voi taas käydä näin?!? Menee vielä varmennukseen uudestaan,eli 2viikkoa odotellaan tässä taas ja lomat on pois,ei siinä mitään. En vaan vittu jaksa taas tätä paskaa :cry:

Pakko avautuu ja angstailla tänne, tää on ihan hullua, tääkö on korvaushoidon idea, kiusata ja kuumotella, potkii päähän ja vähän muuallekin? mitä järkee tommosissa paskaseuloissa on jotka näyttää millon mitäkin?ihan snadii stressiä aiheuttaa,edellisestäkään ei oikein anteekspyyntöä kuulunu, kun oli metadon näkyny, no nyt tosiaan näky joku vitun morfiini. Joo mä tosiaan xonehoidon päälle aina välillä vähän otan metadonia ja sit ku alkaa metadon maistuu paskalle niin siirryn morfiiniin jota vedän ivsti oraalisti ja vielä rektaalisti ja pesen vielä hiukseni sillä ihan vaan siks ku haluun kaiken ottaa irti.Huomenna varmaan pääsen taas kusee purkkiin ja sitten ihmetellään että kun ei siellä mitään näy,ei osata mennä itteensä ja miettii miten ne seulat kannattais hoitaa; mua ainakin häiritsee ihan vitusti kun varmistusseuloista ei kerrota ees jälkikäteen, musta ois reiluu tehdä niinku esim. päpsyssä että sä näät et siin vitun kusikupissa on sun nimi ja se laitetaan siinä kiinni eikä sen kans juoksennella minne sattuu ilman kantta yms. Mäkin oon ihminen, mul on himassa kaks pientä lasta, ja must tää on ihan kohtuutonta että saa aina olla pelko perseessä että mitäs siellä nyt näkyy, jos mä retkahtaisin niin mä varmaan vetäisin kunnon pirivedot ja siihen tietty sit kaikkee oleellista päälle kun ei pää kuitenkaan kestä. Jos sä joskus unohdat olevas narkkari niin ei hätää,kh-klinikka kyl muistuttaa mistä paskasta oot noussu ja minne se sut tarpeen tullen lyttää takas, ihan vaan siks ku ne voi. :imp: :imp: :imp: :imp:

:laughing: Sori, ei ole tarkoitus nauraa sun ongelmalle, mut pistit ton asian sanoiksi sen verta hyvin, et sille nauran.! :mrgreen:
Mut juurikin noin, kun ei ne taida siellä klinikalla sitä edes tietää, et jos oot buprella korv.hoidossa niin mistään oikeista opiaateista ei ole sulle paskankaan iloa…!!
Sehän se juuri onkin se idea bupressa, et mikään muu oikea opiaatti ei sano mitään yhtäaikaa käytettynä, mut ei nää hoitavat tahot taida oikein olla siitäkään selvillä…!?

:smiley: joo ei mitää,vähä pilke silmäkulmas kirjottelin sit kuitenkin :mrgreen:
Ihanaa et joku vastas jotakin!kiitos siitä!

Joo ja sit ku tämmöst tulee nii heti heitetään susille, puhutaan et joo sä oot kyl meistä jotenkin masentunu et jaksatko hoitaa kotias ja lapsias? Oikeesti,meni niin maku koko touhuun, mä oon suht avoimesti siellä puhunu omista asioista, ja taas joudun huomaamaan että ei näihin ns.viranomaishoitajiin pysty eikä kannata luottaa,parempi vaa ku pitää päänsä kii,käy vaan lääkettä imeskelemässä.Tosi pelottavaa että noi seulat näyttää puuta heinää ja ei oo vielä ees varmistuksessa käyny(ei ollu tikkutesti kuitenkaan,tikkutesti oli siis puhdas)ja silti mulle sanotaan että se on ollu varmistuksessa,mua rangaistaan, vaikka ei oo vielä koko asiaa selvitetty.Ja se et mä jouduin soittaa lastariin,joo vaikka se jälkikäteen selviää nii siellä lastarissa on merkintä epäselvyyksistä seuloissa,et sit jos mä oikeesti retkahdan niin ne kyseenalaistaa pahimmassa tapauksessa koko mun raittiuden,et onko sitä ollukkaan.Sit ku tää on selvinny tää seula niin otan varmaan yhteyttä johonkin potilasasiamieheen, ei tää voi näin mennä! kyrsiintyny muutenkin koko touhuun, mitä järkee ylipäätänsä olla vetämättä mitään? muutenki tehny mieli kamaa ihan vitusti :smiling_imp: ja jos mä retkahtaisin niin en mä jäis siitä kiinni :smiling_imp: mut enmä tollastakaan voi siellä sanoo…

Joo… vieläkin näkyy morfiini seuloissa :cry: jos jollain kokemusta et seula sekoillu ja asia selvinny/ei selvinny tai muuten vaan tietoa niin pliis kirjoittakaa asiasta…

Ne seulahommat on ihan höpöhöpö hommaa. Ensinnäkin riippuu mihin labraan ne lähetetään. Kaikissa ei näy samat lääkkeet/psykoaktiivit ja virhetulokset ovat arkipäivää.

Nojoo Alan olemaan samaa mieltä…toi on ilmeisesti massaspektrometrisellä systeemillä katsottu(ehkä kirjoitin oikein) ja ollu laajassa seulassa missä katsottu satoja(?)aineita. Mut se yskänlääke mitä otin oli remetor ja resilar eikä sen pitäs näkyy morfiinina, elikä ne nyt kovasti yrittää tarjota takaporttia et jos olisin jotain mustapartaa ottanu,toinen vaihtoehto olis heroiini mikä on ihan hulluu,kuitenkin päivittäin otan subuxonea.valitettavaa vaan et ne uskoo seuloihin ku soini jumalaan…

…Mulla myös virheellinen seulatulos. nyt vain odottelen varmistusta jotta saan rekisterin puhtaaksi…