Vilpoista laskiaista 2010?

Meinasitko juhlistaa laskiaista hilloviivan sijaan muilla nautinnoilla? Mä teen lumilinnan ja sytytän tuikun ja panen savut palamaan. Laskiaisena vain perse on hellänä. :mrgreen: :blush: Air soimaan ja lumibunkkeriin diskopallo. Rakastan lunta, anyway. :sunglasses:

NO lumesthan tykkää yks jos toine täällä plinkissä riippumatta oliko laskiainen vai vappu tahi juhannus.
Ja toine tykkää äidistä ja toine tyttärest ja jotku ei välitä kummastakaan jot :mrgreen: voi se se peppu kipeeks tulla!

Ei vaisinkaan! Mulla niin paljon ongelmia että on laskemiset jääny laskematta… onneks viel mahdollista! Siis päästä mäkeen laskemaan !Ja jäälyhtyjä suunnittelin jo kesällä:
Ylijääneistä vesi-ilmapalloista! Täyttää vesi-ilmapallot jääkylmäl vedel,( ehkä viel värjätyllä, Esim. elintarvikeväri )
Laittaa vesi-pallot pakkaseen ja repii kuoren pois päältä kun pallot jäätyneet ja eikun rakentamaan parvekkeelle tai pihalle hieno monimuotonen lyhty. Sit mietin sitäkin et sinne vesipallon sisään voi laittaa jotakin hileitä jotka jäävät jäätyvän pallon pohjalle. sitten pallot päälletysten niin voi näyttää aikaa vinhalta!

Onnellista laskiaista ja lopputalvea!

Mä syön laskiaispullan. Ehdottomasti mantelitäytteisen vai mikä martsipaani siel ny onkaan.

Opiskelijat juhlii tänään, eli jos jaksan, meen viel kerään pulloja. Tosin ne taitaa mennä jo aikasemmin. Aina kun nään panttipullon, otan talteen. Vähitellen kertyy…Ku niitä nollabudjettipäiviäki tulee…