Viinapiru tarjoaa sen ensimmäisen

Äänet päässäni kertovat että itse Viinapiru kävelee keskuudessamme ja tarjoilee viikottain kaikille alkoholisteille sen ensimmäisen ryypyn, täysin ilmaiseksi. Tarjolla on bisseä, lonkeroa, siideriä, mitä vain. Tärkeintä on nyt vain se, että Viinapirun tarjous on voimassa vain ja ainoastaan Päihdelinkin kirjoittajille. Ei voi olla sattumaa, vai mitä?

Telepaattisesti saamieni aistimusten mukaan Viinapiru ilmaantuu Helsingin keskustaan säännöllisesti viikoittain, tarkasta kellonajasta ja paikasta ei koskaan ole ihan varmuutta. Antabus nimittäin heikentää henkistä yhteyttäni Viinapiruun, joten en aina saa ihan selvää mitä hän aina yrittää sanoa, mutta sanoo tarjoavansa kyllä. Sen ensimmäisen.

Viinapirun tarjouksesta kiinnostuneita pyydetään huutaaman “mulle kanssa”, niin yritän luoda Sinun ja Viinapirun välille psyykkisen linkin… Juuri saamieni oluelta tuoksahtavien värähtelyiden mukaan Viinapiru olisi tavoitettavissa tiistaina 19.8.2014 klo 17-18 HENRY’S PUB -nimisessä paikassa Helsingissä, vanhan linja-autoaseman rakennuksessa, Narinkkatorin kupeessa, eli Kampin ostaria vastapäätä. Se missä on se Walkers-nuorisokaffelakin.

Uskoakseni Viinapiru pukeutuu täysmustaan, on kalju, vähän luihunoloinen, ja näyttää joltain sarjamurhaajalta. No tottakai, eihän hän lepää ennenkuin olet haudassa. Mutta harkitse tarjousta, arvon plinkkiläinen. Tämä tarjous toistuu aina niin kauan kunnes sorrut! :smiling_imp:

PS.
Tarjous on ehdottomasti kielletty alle-18 vuotiailta sekä paikasta riippuen ehkä vähän vanhemmiltakin. Päihdelinkin moderaattorille tiedoksi, että tässä on kyseessä tarkoitus järjestää vähän live-aktiviteettia vähentämisen tukemiseksi Päihdelinkin ulkopuolella, jotta elkäähän hikeentykö! :slight_smile:

Minun viinapiruni onkin oikeastaan Olutpiru, ja sen samperin tyyli muuttuu ajan mittaan koko ajan tyyriimmäksi. Ennen vanhaan riitti pussikalja, mäyris tahi “lava”. Nykysin pitää istua kalleilla paremman väen terasseilla joissa tuoppikin maksaa yli 6 euroa, ja joissa ei edes uskalla olla humalassa. :smiley:

No se hyvä puoli, että ei enää vaadi juomaan niin usein eikä paljon kerralla.

:open_mouth:

Kääk, olen viime aikoina kuluttanut kesäpäiviäni ja -iltojani hyvin lähellä! Kampin ostoskeskuksessa sijaitsevan Ravintola Rotterdamin viihtyisillä terasseilla.

Näyttäisi olevan terassikelit ohi, joten Viinapiru väijyy enää sisätiloissa. Kun pysyy jatkuvasti liikkeessä, mukavasti kupilivan vissypullon kanssa, eikä oikaise minkään ostarin läpi, niin on uskoakseni aika mukavasti turvassa “sen ensimmäisen ryypyn” houkutuksella. Mulla onneksi Viinapirun vastamyrkkyä veressä, niin mokoman houkutukset eivät enää tehoa tai edes laita pyörimään päässä. Mukavaa elämää! :slight_smile: