Jotkut teistä ovat lukeneet viestejäni täällä, mutta nyt vasa sain aikaiseksi tehdä oman ketjun.
Olemme perhekuntoutuksessa, olleet nyt 8 viikkoa. Mies on päässyt kuiville (oman tiedon ja seulojen mukaan) kamasta.
Lääketiputukset menossa.
Tyyppi on muuttunut valtavasti, meidän välille on kasvanut kilometrin syvyinen kuilu.
Jäätävä ja raastava hiljaisuus, kaikki sanat mitä ei pystytä sanomaan. Kaikki katkeruus ja viha jonka haluan haudata ja unohtaa saavat itseni vellomaan jossain pohjamudissa.
mä mietin jatkuvasti että MIKSI MÄ JAKSAN? Miksi mä haluan elää ton ihmisen kanssa edelleen, joka mua on satuttanut niin perkeleen syvältä, sadat kerrat.
Mikä meidät pitää yhdessä? Hän ei pysty tällä hetkellä olemaan mun lähellä,puhumaan, tekemää yhtään mitään. Mä yritän antaa olla ja keskittyä lapsiin yms hommiin.
Mulla ei ole ptkä aika laskettuun aikaan (toukokuussa).
Mä tiedän vaan sen,että rakastan tota vitun ärsyttävää olentoa tuolla sohvalla yli kaiken ja tekisin mitä tahansa jos asiat vois olla niinku ennen, että me löydettäs se ihana läheisyys ja yhteys yms mitä oli ennen näitä ongelmia.
Mä uskottelen joka minuutti ja sekunti itselleni että kyllä mä jaksan, mun täytyy jaksaa.
Mä olen sitoutunut tähän, enkä hylkää.
Monet kerrat kun olen ollut valmis pistämään pillit pussiin, en ole pystynyt.
En pysty nytkään. Tää järjetön rakkaus vie multa hengen. Mä en saa unta, mä mietin yöt miten mä voisin tehä paremmin.Voinko tukee enemmän, voinko auttaa jotenkin. Tiedän etten voi auttaa, se voi vaan auttaa itse itseensä. Mä yritän lopettaa painostamisen.
Mä en syö koska musta tuntuu että mä elän ilmankin ruokaa. Mä hymyilen, mutten ole onnellinen vaikka yritän nauttia edes niistä pienistä asioista mitä mulla on, eli lapset.
Jotenkin ihminen päihdeongelmaisen tukena todellakin onnistuu kadottamaan kaiken itsestään toisen vuoksi, mitä on tämä sokea rakkaus?
Jos mä jätän sen, musta tuntuu että kuolen.
Mä en oikeesti hyväksy sen harrastuksia ja kaveripiirejä, mut mä anan olla, ettei tarvitsis tapella.
Mä säälin sitä koska sillä on niin vaikeeta. Onko täs maailmassa yhtäkään pariskuntaa joka olis selvinnyt täst suosta? Mä niin toivon edelleen että me oltais yks niistä harvoista.
Mä itken yksin hiljaa en aio näyttää että oon heikko. Ehkä kaikki on aamulla paremmin? Tai edes joskus.