Vihamieslista?

joo pidin kyllä ennen vihamieslistaa mutta kun nämä älykääpiöt trollit kirjautuu uudella vastaavalla
nickillä ni en ole sinne sitten enään jaksanu päivitellä nimiä… mielummin skippaan tietyn tyypin (tai
tyyppien) tekstit rullaamalla hiirtä. onneksi kuitenkin tuollainen toiminto on, joskus se on hyvö olla käytössä
jos tympii toinen kirjoittaja.

Ei taida olla ketään… Tais olla Ihmelissu, Li55u yms. (Oliko alunperin Hollowlife, kukaan tietoinen?? Ainakin oli kirjoittanut +1000 viestiä ennen kun “lopetti käytön” ja se vittuiluketju oli lähes samaan aikaan; paikkakunta on myös tiedossa mut ei suostunu nimimerkkiä paljastamaan jolla aiemmin kirjoitti) aikoinaa tuolla listalla, joskus ollut 1 ihminen kenen kanssa jaksanut väitellä…

Mullakin on tuossa hiiressä tuo tulla jolla tarvittaessa saan onneksi tekstit nopeasti alaspäin… =)

Nimi vihamieslista oli niin epämiellyttävä, että olen jättänyt koko toiminnon täysin vaille huomiota. Trollitkin voivat olla omalla tavallaan kiinnostavia.

Ihmelissu sinne listalleni joskus pääsi raivostuttavine trollailuineen. Vaikka muuten oon samaa mieltä ku Junkie, et trollitkin voi olla aika hupaisia.

Muuten en käytä toimintoa, koska se häiritsee ketjujen lukemista. Kyllähän tänne välillä ilmestyy ihmeellisen vihamielisiä postauksia, jotka ois mieluummin jättäny lukematta. Mut vittuilijoita nyt löytyy aina ja joka paikasta. On vaan muistettava et sellainen käytös kumpuaa tyypin omasta katkeruudesta ja käsittelemättömistä ongelmista, ja jätettävä ne postaukset omaan arvoonsa.

Luulenpa, että useimmiten vihamieslistalle laitettujen ihmisten juttuja on välillä kuitenkin pakko lukea, kun ei vain pysty vastustamaan kiusausta…
Siis jos kyseessä on ihminen, joka piilovittuilee tms…

Itse en ole ketään millekään listoille laittanut. Kaikki olette yhtä ihania.

Tai yhtä inhottavia.

Malibu: oliko se yksi vastaaninttäjä joka jouti vihalistalle L alkuinen kamelieläin, tunsin sen transsun, jos se oli se.

Listal ei ketään. Ei syytä. Häirikkövaiheessani oli, ja itekin kenties olin/olen jonkun listal, mut jos olin/olen EN halua tietää :laughing: . Todellakaan :imp: !!!

Noh, noh… Mää en aineskaan missään nimes laittais sua vihamieslistal. Toisaalta voishan siinä olla ideaa, että laittas ittensä :confused: . Ei tartteis omia kirjotuksiaan nähdä. Vaan voipa nuo muutenki jättää lukemati, vai voiko :open_mouth: ? Teknisesti kyl, mut käytännös… :question: