viesti pojan narkomaani ystävälle

[Poistettu päihdelinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]

Onko tuosta touhusta ilmoitettu virkavallalle? :open_mouth:

Hei Tyty, miten sinä itse voit? Oletko hakenut ja saanut apua ahdistukseesi? Paljon, paljon voimia sinulle.

Olen täysin samaa mieltä Marian kanssa, asia kuuluu poliisille!

En tiedä ovatko urbaanilegenjoja vai ei, mutta läheiseni on kertonut tilanteesta, eräällä tosi pienellä paikkakunnalla (asukkaita n. 1000), joitakin vuosia sitten. Siellä naapuri kunnasta oleva aikuinen mies haali alaikäisistä n.15-v. tytöistä seksiseuraa itselleen, viinalla ja pillereillä. Läheisen tuntemalla tytöllä tilanne on korjaantunut ja aito, raitis elämä on voittanut, ja toivottavasti se paskiainen on saanut tuomionsa (ja apua).

Huumemaailma on rumaa ja likaista ja pelotavaakin (itse vaurioituneena en tunne pelkoa, vielä).
Narkomaanipoikani tyttöystävällä oli pari vuotta sitten tilanne, että tunnetut ja kovanluokan kriminaalinarkit valtasivat hänen asuntonsa. Nämä poloset eivät uskaltaneet tehdä asialle mitään, olivat asiakkaita näille narkkidiilereille. Tilannetta kesti reilu pari kuukautta ja tyttö uskaltautui ilmoittamaan heille, että on irtisanonut asunnon ja tulee hakemaan tavaroitaan. Asunto oli sanoinkuvaamattomassa kunnossa! Olin tytön tukena siellä ja soitin poliisit paikalle. Sieltä löytyi varastettua tavaraa ym. ym. järkyttävää!
Hirveä määrä vaatteita, huonekaluja ym. täytyi toimittaa kaatopaikalle ja tyttö ei uskaltanut vaatia näiltä mitään. Kerroin myös poliiseille, että nuoret pelkäävät tyyppejä.
En lakkaa ihmettelemästä, taloyhtiön ja naapureiden, puuttumattomuutta asiaan.

Lapsuusperheessäni, eri työpaikoillani ja muissakin yhteisöissä on ollut tilanteita, joissa
on löytynyt ns,syntipukki, jonka ansiosta jonkinlainen tasapaino on vallinnut. On helpompaa löytää kohde, jota syyttää, kuin ottaa vastuu itse tai tarkastella ongelmaa rehellisesti. Nämä ovat siis täysin omia kokemuksiani ja mielipiteitäni.

Olen erittäin hämmentynyt kirjoituksestasi…
Haluan viestittää sinulle, että et ole yksin, paljon voimia sinne

Hei,

Ketjun aloittajan viesti poistettiin koska henkilökohtaisten viestien välittäminen palstan kautta ei ole toivottavaa. Jos jotain epäasiallisuuksia tai kiusaamista (tai henkilötietojen levitystä tms.) foorumilla tapahtuu, ottakaa välittömästi yhteyttä sähköpostiosoitteeseen paihdelinkki@a-klinikka.fi

Ketju suljetaan