vielä yksi kysymys. :/

kun vetelee piriä välillä, ja bentsoja kodeiini yskiksen kera esim.tms.näkeekö ulkopuolinen muutokset jossain vaiheessa joka ei itse käytä mitään? voiko ystävät tms.huomata että käytän jotain :open_mouth: en tahdo aiheuttaa huolta.no jos vetelisin jokapäivä viihtelyllä sen näkis mutta en tee niin joten…mitehän on :open_mouth: ei täs kukaa oo ainaka maininnu mitää.itte nuoruudes omasta tahdosta menin hoitoon, jotta kamakierre loppuu.nythän ei ole kierre ja en käytä vakkaristi…mutta silti, en tahdo et kukaan turhista huolestuu :open_mouth:

Lopeta se pirin vetäminen niin todennäköisesti loppuu nuo vainoilutkin. Jotkut ehkä huomaa, jotkut ei. Bentsoja tai mietoja opiaatteja harva huomaa, ellei sitä sitten ole ihan nuokkukuoseissa. Ainakin oman kokemukseni mukaan :unamused:

Toi on joo niin, et mun mielestä se menee aika usein niin, että ne jotka ite käyttää jotain, huomaa. Tietysti se riippuu määristäkin niin paljon.

Jos ei osaa epäillä niin ei sitä huomaa, ellei nyt ole aivan aineissa. Eipä musta ole vanhemmat ainakaan mitään huomannut koskaan, vaikka olisin ollut melko vauhdissa. Se on se skarppaus, eikä ainetta liikaa kaiken A ja O jos meinaa lähteä sosialisoimaan.

Vielä yksi kysymys -kuinka monta ketjua meinaat aukaista vielä???
(sylettää hieman kun etusivu täynnä samaa pirin vetoa koskevia kyselyjä ,mitkä olisit voinut kyllä kysäistä siinä yhdessä ketjussa!!!
Samanlailla sulle sinnekin vastattais…

Ja kysymykseesi vastaus jos otat vain vähän piriä ja käyttäydyt normaalisti ,sitä ei kyllä heti ainakaan huomaa.
Kun taas vedät naaman täyteen benzoja ja piriä sen kyllä huomaa kuka tahansa . Täysin uuvatit luulee ,että olet jurrissa ja ettei kaikki inkkarit olis kanootissa.

Toi mitä Lucre kirjoitti pitää myös paikkansa .
Kyllä käyttäjä toisen tunnistaa!!

Myös se kun funtsii hetken mitä tänään on tullut otettua ja kurkkaa vaikka peiliin auttaa myös.Vainoillessa huomaako kukaan. Jos ei edes muista kuinka paljon ja koska kyseisenä päivänä on tullut otettua ja mitä kaikkea ,ei asiaa tarvi keneltäkään kysellä-huomaahan sen jokainen ,silloin voit vaikka kannella siideri tölkkiä mukana ja naamioitua känniseksi . Toimii myös kylällä ,että täytät kotona vanhan pullon vedellä ja esität olevasi jurrissa kun sitä myrkkyähän saa täällä hyväksyttyvästi juoda …

SITTEN VIELÄ YKSI PYYNTÖ
Älä nyt vaan mene taas uutta ketjua aukaisemaan kun seuraavan kerran jotain pillereitä tai piriä tai benzaa saat kätösiisi vaikka se olis sinistä vihreää tai peräti läpinäkyvää…
Miten ,otetaan ,milloin otetaan ,huomaako kukaan ,voinko juosta maratoonin ,koska vaikuttaa ,miten vaikuttaa …
Voit kyllä laittaa sen näihin vajaaseen kymmeneen ketjuun mitä olet pirin tiimoilta aukaissut-kyllä sulle vastataan.

Mitään henk.koht. Mulla ei ole sinua vastaan ,mutta en jaksaisi etsiä noita ketjuja esim.youtube vittumaista tänään ,positiivista tänään kun ne kaikki häviää etusivulta-syystä ,että joku avaa aina uuden ketjun ,kun laittaa uuden viestin!!!

Seuraavaksi voit myös käyttää vanhoja ketjuja ja kysymyksissä vaikka tätä …

ASKARRUTTAVAT ASIAT on myös oiva vaihtoehto,jos se ei poreen väriin tai vetämiseen liity tai vaikka liittyiskin.
Suosittelen sitä tai tätä kysely ketjuasi ,jos taas piristä kyse sinulla on 100 vanhan ketjun lisäksi ,myös lähes kymmenen ikiomaa vaihtoehtoa !!!

Vielä sellaista ,ettei ollut tarkoitus olla ilkeä tai vittuilla,mutta kun muutkin ovat tosta ketjujen avaamisesta kirjoitellut sinulle arvon Pilviprinsessa.

Kesän jatkoja ja vähemmän uusia ketjuja(samasta aiheesta,samalta ihmiseltä)

Toivotteleepi huumoriton Mikko

^ Ehhehei :laughing: !!! Hyvin sä vedät, Mikko… edelleen :smiley: . Mukavaa, kun olet jälleen aktivoitunut Plinkissä. Tykkään susta :slight_smile: . Offia, offia, mutta se sallittakoon tässä tyystin turhanpäiväisessä ketjussa :confused: :unamused: .

Joko ylläpito heitti tuon pilviprinsessan, vai mikä piripökäle se nyt onkaan, pihalle? Saatan olla itsekin melko huumorintajuton, mutta mua alkoi oikeasti kyrpiä kyseinen nicki, vaikka monesti trollit ovat IMO ihan okei, ainakin tiettyyn rajaan asti, jotkut jopa oikein hauskojakin tapauksia.

Tsihhih kun naurattaa. <3

Moikka Winston.

Kiitos samoin.
Yleensä tääl plinkissä on mukavia kirjoittelijoita ja täältä on kiva lueskella ,saman tyylisten ihmisten tarinointia.

Itseni lasken tohon jälkimmäiseen ainoastaan mukaan (ainakin tällä hetkellä ja tullut tänne kirjoiteltua hyvin paljon kunnon diipadaapaa ja offia oikein olan takaa)

Plinkin vakiokirjoittelijoista suurin osa hyvin sympaattisen oloisia ,suurella sydämellä.
Kuten winston itse.

Itse oon kirjoitellut tänne lähinnä öisin (unirytmit hukassa) ja kasalla mömmöjä vielä hyvin usein vaikutusta kirjoitelmiini.

Mua alkoi tässä vaan ahdistaa kyseisen nickin ketjun avaamiset,kun olin sinun ja Gripin ja monen muun pyyntöjä kehotuksia häntä kohtaan lukenut.

Kummallista ,että avautumiseni jotakin viihdyttäis!!Ei kai voi olla kun ilahtunut…

Anyways palaillaan tässä tai jossain toisessa ketjussa.

Hyvää kesän jatkoa.

PS. Miten sä nyt tollei varattu nainen?? Tykkään susta !! Saat mut punastuun -iik .Mitä toi mun juopotteleva rakkaanikin tästä tuumaa- jos näkee joskus viestin -
Ka-ma-laa edes ajatella … :sunglasses: :laughing:

(tsori oon överi väsähtänyt)