Vertaistukea viekkareihin

Aiheena vertaistukea viekkareihin. Löytyykö tukea muista samoista vittumaisista oloista kärsiviä nyt?

Itsellä poistumassa systeemistä benzot. Kivat olot alko hiipii paikalle eilen ja tänään. En oo edes viihdetarkotuksessa käyttänyt, ja melko pienii määrii menny ahdistukseen, Rivatrilii ja sitten Opamoxia, johon siirryin Rivatrilien osoittaessa loppumisen merkkejä… Siksipä vituttaakin, kun miettii että saatanan vahvoja aineita nää ja iha reseptin mukaan otettu.

Ilmesesti liian nopeesti taas lähteny tiputtaa, yrittäny vaa et illal klo 22 sais ottaa 25mg Opamoxii, mut hahhah. Aiemminki itteni vierottanu tästä tavarasta ja nyt sama helvetti taas uusiks.

Itellä ainaki paljon vahvempana helvetilliset fyysiset viekkarit tästä, ei niinkää psyykkiset. Välillä unohtanu kokonaan koko aineen olemassaolon ja sitä yrittää hommailla omii juttujaa kunnes iskee päälle; vittumainen kuumeinen olo, pyörrytys, tutina (enemmä sellanen et tuntuu et tärisee mut se taitaa olla sisäistä tärinää, sellasta et pulssi tuntuu menevän jossai paniikkilukemis mut ei kädet tärise tai jotain), kylmä ja kuuma hiki ajottain, päänsäryt… Ja näähän jatkuu.

Enimmäksee täs vaa haluis upottaa päänsä johonki jäävesisankoon ja sit vaa pitää itellee sanoo et hengitä ihan vitun hitaasti, muista hengittää.

Kyllä ottaa päähän. Ja tätä sit seuraavat x viikkoo. Voi vittu.

Kerro mikä itellä poistumassa systeemistä, millanen olo?

Tuttua kauraa…
12pv ollu ilman pupree, 5-6pvnä ostin piriä helpottaaksee oloo… siinä meni sen parissa 4-5pv ja oloista/viekkareista ei ollut tietoakaan…, nyt äärimmäinen vitutus, jaksamaottomuus, masennus, mielialanvaihtelut, ruokahalottomuus… mut suomalaisella sisulla vaan!
Tänään alko taas viekkarit tai jotkut, en tiedä pukata päälle ni benzoja ja holia. Turruttamaan oloo, liekkö viisasta vai ei mutta vitunko väliä kuhan pääsen tosta pupresta ohi…
Vieläkin kyllä kuuma kylma kuuma kylma, saatana. lisää kaljaa ja bentzoja, tuntuu et oisin 7% humalassa… Jeesii vähän. Entiä huomisesta. Ei mitään hajua. Sen tiiän että selvinpäin ei tulis onnistumaan, se ois ollu jo soitto että pupree ja sama kierre…
Jokatapauksessa muista että ne olot ei kestä ikuisuuksiin, mieli kirkastuu, syö jotain nuku hyvin ettei elimistö pragaa yli… Emmätiä.

Noni, siitä sisulla vaan, tartuonneen. Yritä jaksella. Sama homma itellä et pakko sisulla vaa yrittää ku se nyt o ainoo mitä o jäljellä.

Joo, varmaa toi alkoholi + benzot hyvin tappaa viekkarit, mut älä joka päivä vedä. Sit sulla o kohta pysyvä ongelma sen kaa. En tiiä kumpi paha sit parempi. Tiiän kyl et toi kombo tosi hyvin tappaa ne ahdistusolot viekkareissa ja iha kaikes muussaki, tulee sellanen fiilis et jes voi vihdoin hengittää syvään ekaa kertaa vittu miljoonaan vuoteen, mut silti. No kyl sä varmaa tiiät, mitä mä sua varottelen.

Tullu itelle sellanen olo et sitä vaa pitää valita se pienempi paha kaikesta, et kivaa ei oo kuitenkaa.

Itellä tänään vasta heräilyvaihe päällä, se ois paras jos vois vaa nukkuu kaiken tän paskan ohi. Illal alko uudestaan iskee päälle se pään kuumottava olo ja ylivireys et ei vaa pulssi ja kaikki muu laske tarpeeks et vois nukkuu. Onneks nukahtamislääke ainaki viel autto. Suurin epäusko herää viimeestää siinä vaihees ku rupee miettii et ku nää ahdistusolot palaa tietty osaks lääkkeiden viekkareiden takii ja osaks kun on muute “lääkitsemätön” eli ne vanhat psyyken häiriöt sieltä palaa ni sitä vaa ei tiiä et “onks tää nyt ohimenevää” vai että tuleeko joka päivä taas olee tällasta kun ei tiiä mikä on vierotusoiretta ja mikä vaa mun vittumainen pää jonka kaa pitää tulla toimeen. Jee vittu jee. Että onko tää nyt oikeesti se 4-8 vko kärsittävä paska fiilis vai että onko se sit taas loppuelämän vaihtelevasti. Vaik yrittää muistaa et oliko aina näin paha olo ennen lääkkeit ni ei muista.

Muista säki ne kaikki ruokailut ja nukkumiset. Mut niiku kaikkee ni varmaa vois kuvitella auttavan jos vetää ylimääräsii vitamiinei ja itel kokeilus nyt jotai kalaöljykapseleit. No ei niist ainakaa haittaa oo. Ja sit beroccaa jee jee. Mut ei kahvia, ei vitussa. Siit sekoo pää jos alkaa yhtää ne viekkariahistukset tulee.

SSRI:n tiputin juuri nollaan. Nyt toka normipäivä menossa. Hillittömiä sähköiskuja tuli ja olo oli vitun kiukkuinen noin 3 viikkoa. Suht miedot refloiksi silti erikoisen vittumaiset. Joku seitsemän vuotta söin ja nyt tiputettiin manian takia pois. Olo on nyt oikein tasainen… Jes.

Nonii, pitää taas omaa threadii spammata et pääsee avautuu näist paskimmista oloista, ehkä jotenki pääsee näistäki yli. Huhhuh.

Lihakset iha vitun jumis niskassa ja joka paikas, se kuumeentunne päässä ihan karsee. Nonii, ja yrttikin ku sä sanoit et sait tiputettuu SSRIt nolliin, ni unohin mainita et itel sama setti viel lisäks. Et tässä niitäki oloi sit sekasin. Kylmää hikee ja huonoo oloo riittää vaik muille jakais. Tuntuu et otsa ihan tulessa, helpottais jos laittas jonku kylmän kääreen tms. Töitäki pakko tehä täs vaihees mut miten se onnistuu o ihan helvetin hyvä kysymys ku just pystyy handlaa sohval istumisen ja hengittämisen.

Ainoo mikä pitää toivoo elos on se et miettii et se yks päivä ku o täysin lääkkeetön ja ei oo enää paska olo. En tiiä millon se tulee, mut toivos on hyvä elää.

Edit: Noni, se on sit ihan ku tuntuu et saa kiittää sitä luojaa tms korkeempaa tahoo mihin nyt haluu uskoo et sit ku sen päivittäisen annoksen saa (itellä nyt miniannos bentsoi) ni sit se olo helpottaa. Piti tänää vähä aikaistaa tota ku oli vaa nii kuolemisfiilikset. Taas jotai ruokaa ja vihanneksii naamaan ja toivoo et neki jeesais.

Benzot+alkoholi on sellainen paskakombo, että siitä sietää varoitella muutenkin, kuin vain erittäin suuren koukkuuntumisriskin vuoksi :exclamation: . Kyseisestä kombosta on monella flipannut päässä todella pahasti, vaikkei muuten edes olisi esim. lainkaan väkivaltainen ihminen. Mä kuulun itsekin niihin, jotka ovat saaneet todella pahaa tuhoa aikaiseksi ryynikänneissä :frowning: . Niistä mun sekoiluistani voi lukea hieman tarkemmin joistakin muista ketjuista, joten en lähde tässä nyt sen enempää avautumaan. Varoitan vain JÄLLEEN KERRAN: Ei benzoja ja alkoa samanaikaisesti!!! Todella petollista, eikä koskaan voi tietää, milloin se sekoaminen kenelläkin tapahtuu. Ja jos olo on jo muutenkin aivan paska, niin riski siihen, että tekee jotakin todella typerää ja jopa peruuttamatonta kasvaa entisestään. Ainakin mulla se on mennyt niin, enkä mä taida tässäkään asiassa ainoa lajini edustaja olla.

Niin, ja toki myös riski siihen, että benzokoukku pahenee, kasvaa siinä, kun kiskoo noita yhtä aikaa. Sitten tulee krapula ja sitä pitää hoitaa benzoilla ja toleranssi niihin on jo valmiiksi taivaissa jne. Mä ymmärrän kyllä benzot vieroituslääkkeinä; parempi se on hieman itseään lääkitä, kuin tappaa itsensä, mutta benzotkin tulisi jättää sitten heti, kun pahimmat reflat ovat takana ja pärjää jo jotenkuten ilman lääkityksiäkin. Benzokoukku on pahin koukku IMO. Mä olen käyttänyt benzoja säännöllisesti viitisentoista vuotta, olen helvetinmoisessa koukussa niihin, enkä takuulla tule koskaan niistä irti pääsemään :frowning: . Ihan aiheesta mulle benzoja aikoinaan on määrätty ja ne ovat taatusti toimineet monesti mulla hengenpelastajina, mutta juuri niiden väärinkäytöllä mä olen saanut benzokoukkuni menemään näin saatanan pahaan malliin. Toki mä niihin olisin monen vuoden käytön jälkeen pahassa koukussa, vaikka olisin syönyt ne aina kiltisti lääkärin ohjeiden mukaan, enkä olisi muuten päihteillyt niin tuhottomasti(tai tuhoisasti), mutta niiden väärinkäyttö todella pilaa ihmisen elämän :frowning: :angry: .

Edit: Tsemppiä vielä ihan hirmuisesti pikkuhäiriölle ja tartuonneelle :slight_smile: . Ei teillä helppoa tule olemaan, sen voin sanoa, mutta mä pidän peukkuja joka tapauksessa.

Mä lopetin bentsot viime kesänä, tosin laitosessa, kun mulla alko korvaushoito ja ne ei oikeen kattonu hyvällä bentsojen syömistä…taisin saada viimesen 2,5 mg diatsepaamia ömm… heinäkuun lopussa ja sen jälkeen en oo bentsoihin koskenut! Tai no, kerran vedin dormareita mut se oli ainut retkahdus. Mulle ainakin toimi toi laitoshoito, niin paljo ku laitoksia vihaankin, pahimmat olot ja paniikit alko olla niin oli vaan kestettävä, ei voinutkaa resahtaa. Mut tiedän et bentsojen lopettaminen on tosi vittumaista, tosin mulle tulee ne psyykkiset oireet pahimpana, siinä sivussa sit tärinää, sydämen tykytystä, pään särkyä… Mut muista et se menee ohi! Tiiän ettei paljo auta täältä huudella et kyllä se siitä, mutta ihan oikeesti, kyllä se helpottaa jossain vaiheessa!
Ite yritin elää sillä periaatteella, et tämän päivän ku kestää, huominen on parempi. Sitte yks kaunis päivä huominen olikin parempi! Mun mielestä oli kauheeta liibalaabaa ku sain jtn esitteitä mis kerrottiin bentsojen lopettamisesta, ja siinä oli kaikkea et värit näkyy paremmin ja tunteet tuntee yms… mut sen jälkeen vasta kun oli ollut vähä aikaa ilman benejä, huomas et ei helvetti missä sumussa on elänyt! Nyt tässä vaiheessa oon tosi tyytyväinen et lähin pudottaa ne paholaisen keksimät pillerit pois elämästäni. Ja lääkäri muuten mulla vaihto Opamoxit Diapamiin, kun siinä on se pidempi puoliintumis/vaikutusaika niin lähtee hitaammin elimistöstä, mulla ainakin onnistu tiputus diatsepaamilla paremmin, tosin se on ihan ihmisestä kiinni, yks tuttava taas sano et moxeilla oli sille helpointa. Paljo tsemppiä ja jaksamisia sulle, yrität vaan taaplata päivä kerrallaan eteenpäin ja vielä tulee se huominen kun on parempi olo ilman pillereitä. Tosin mulle tulee vieläkin joskus niitä hiukoja et nyt tarvis jotain rauhottavaa, mut yleensä se menee ohi kun antaa vaan olla. Tiedän et jos yhenki bentson ahdistukseen otan, se on mulla siinä…
Hyvät jatkot ja ilmottele miten menee!