vertaistukea käyttäjille

Tämä täältä vielä puuttuu. vaikka kerran viikossa livenä ta netitse jaetaan kokemuksi. Hyviä tai huonoa. Nyt olen sen verran itsekin pihalla että tämä voisi olla ehkä jopa hyvälin idea.

Kaikki palaute, sekä netgatiivinen että positiivinen olisi tervetullutta.

Kiitos jo etukäteen!

Ei varmasti toteudu täällä, koska täällä vähennetään päihdeiden haittoja… Vertaistukea korvaushoitolaisille ketkä tahtoo elää omilla lääkkeillä?? Meilläpäin kutsutaan vasikoiksi… :laughing: Eipä paljon haittaa ainakaan mun raittiutta et nistit haukkuu jos on myyneet omat lääkkeensä… Mut onhan näitä foorumeita… :mrgreen:

:open_mouth: Mä ehdotin päihdelinkin toimitukselle jo ajat sitten korvaushoitolaisille omaa aluetta. Ei toteudu.
Malibu: kylläpä on vasikka-sana menettänyt merkityksensä. Silloin kun lähdin näihin kuvioihin ja vielä -90 luvullakin oli oppi, että vasikointi johtaa suohon…Mutta onko sekin sana menettänyt merkityksensä… :mrgreen:

Alexandra. Voihan korvaushoidos olevil olla oma topic saunan sisäl…? Muistaakseni onkin? Jos joku muu tulee siihen, voi ystävällisesti kehottaa poistumaan, koska se on vain teille. Onko sil niin suurta merkitystä, onko se oma foorumi vai oma topic? Tuli vain mieleen, en tiedä toimisiko…?

Vielä tosta kh-foorumista. Jos ei toive olis, et suljettu, nii voishan oma topicci, vaik sit Kuivaushuonees olla hyvä. En muista onk siel jo. Koska ei kai sil väliä, jos ei suljettu. Just an idea… Mut tietty jos toivomus ois suljettu foorumi, nii ilmeisesti se ei sit auta, että topic… :frowning: