Moikka!
Vertaisohjaajat voisivat tulla tähän ketjuun esittäytymään lyhyesti, niin kaikki tietävät ketä täällä hengaa.
Terv.
toimitus
Moikka!
Vertaisohjaajat voisivat tulla tähän ketjuun esittäytymään lyhyesti, niin kaikki tietävät ketä täällä hengaa.
Terv.
toimitus
Olen 25-vuotias opiskelija. Harrastan kaikenlaista ruuanlaitosta ja taiteilusta roolipeleihin ja irkkaamiseen. Olen asunut Alankomaissa 1,5 vuotta ja siellä tutustuin paikalliseen kannabiskulttuuriin. Suomessa olen sittemmin harrastanut päihdepoliittista aktivismia. Tykkään armeijakamppeista, kissoista, lukemisesta ja raskaasta musiikista.
Hei kaikille!
Olen 30+ vuotias perheenisä Turusta. Harrastan taiteita, politiikkaa ja tieteitä. Rakastan teetä, urheilua ja kanssaihmisten auttamista.
Kannabista käytän kausiluontoisesti lääkkeenä ylivilkkauteen, unettomuuteen ja traumojeni hoitoon. Olen käyttänyt myös suonensisäisiä, mutta siitä on jo 14 vuotta.
Olen lopettanut lääkekuurin lukemattomia kertoja, joten älkää epäröikö kysyä vinkkejä! Epäterveelliselle polttamiselle on monia vaihtoehtoja, puhutaan myös niistä! Jos käytät kannabista päivittäin, haittoja voi vähentää myös valitsemalla oikean lajikkeen.
Tavataan lauteilla!
Terve. Minä olen kotoisin Kanta-Hämeestä ja nyttemmin enemmän Itä-Suomen suunnalla pyörinyt. 28v on ikää ja kyllä käytän kannabista jonkin verran ja tupakan olen jättänyt pois. Kaikkea on tullut kokeiltua, paitsi neulaan en ole koskenut tai heroiinia polttanut. Luonto on intohimoni ja harrastukseni ja ilmeisesti olen saman innostoksen saanut tartutettua myös 12-vuotiaaseen poikaani.
Kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua, järjestäytyneestä rikollisuudesta alkaen tuttujen, kavereiden ja perheenjäsenten kuolemiin, sekä vankilaan lähtöihin. Mikään näistä ei tosin ole aiheutunut kannabiksesta vaan lainsäädännöstä, vääristä päätöksistä, ihmisten asenteista ja arvoista.