Veriseula HuumL-O

Moi! Eli tilanne on siis tämä että olen ollut katkolla pari kuukautta ja minulta otetaan viikottain veriseulat ja Sorruin muutama viikko sitten ottamaan millin subutexiä 5pv ennen seuloja. Kauanko buprenorfiini näkyy veriseulassa? T. Panikoiva katkolainen

Jos kellään on mitään tietoo niin voisko kertoo, tai omia kokemuksia?

Ei ole tietoa, eikä kokemusta, paitsi tietenkin niistä verikokeista, jotka multa on otettu heti sen jälkeen, kun olen joskus aikoinani ratista kärynnyt. Siksipä ihmettelenkin veriseulojen käyttöä mainitsemassasi yhteydessä. Olen luullut, että veriseuloilla tsekataan nimenomaan sen hetkinen päihtymystila, mitä tietoa tarvitaan lähinnä näissä oikeustoimihommissa. Virtsaseuloista sitten näkyy paremmin se, mitä ylipäätään on viimeaikoina vedetty, koska sinne kuseen ne metaboliitit menevät. Eipä tainnut paljoa vastaus lohduttaa, mitä nyt tuosta mutuilisi, että eiväthän ne aineet pitkään veressä näy. Saatan olla ihan väärässä ja elää jossain menneisyydessä, joten joku fiksumpi korjatkoon, jos asiasta jotakin tietää.

Google auttaa ja netistä löytyy kyllä helpostikin nämä eri aineiden näkymisajat niin virtsassa, kuin veressäkin(Toki niissä vähän haarukkaa riittää riippuen monenlaisista tekijöistä). Itse en jaksa niitä nyt alkaa tutkia.