veren ohentaminen mdpv

elikkä eilen aamu kuudesta rupesin kiskomaan puhasta mdpv ekat tokat ja kolmannet töötit meni ongelmitta mut sit veri alko olee niin paksuu, ja KUKAAN meijjän porukasta ei saannu ite pistettyy, ku aina neula meni tukkoon.

ja 0.35g meni illan aikan, [Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin toimitus]

vedin myös yhet vedot ohi ja tuli kunnon patti ei kait se haittaa?

eli miten saan ohennettua veren nyt?

rauta tabletit?

Rauta vain parantaa verta joten se todennäköisesti vielä sakenee entisestään. Mä ite vaihdoin 0,5:n spiguun mut sekin meni usein tukkoon…

kiitos ku autoit.

mua huolestutttaa toi ohi lyöminen. löi molempiin käsiin ohi ja pelottaa et menetän ne, mut menetönkö oikeesti?

auttakaa oikeesti

Ainakin laittaa Trombosolia; se auttaa ainakin mustelmiin ja mun mielest myös turvotuksee mut en oo varma; se on narkkarin käsikauppa-lääke kaikilla entisil tutuilla. Mut jos ei tuolla parane parissa päivässä ni lääkäriin ja jos alkaa tulee lainkaan mitään punertavia viivoja tms. ni samantien lääkäriin ettei oo veritulppa tai verenmyrkytys! Tuostakin saa googlaamalla tietoa sanalla “ohi lyöminen”. Mut esmes yks frendi odotteli aivan hemmetin kauan (yli viikon) patin kans ja se kasvoi jolloin mä sanoin et mee lääkäriin ja sano et sait puun tikusta tulehduksen. Puhkas sen sit sellasella hemmetin paksulla neulalla ja valu sitä mätää aivan hemmetikseen ja sitä keräänty vielä lisääkin mut koska reikä oli niin suuri ni se puhkes sit yöllä. Näkyvänä haittana kunnon sellanen piikityskohdan näköinen karsea arpi… Tosin Suomessakin on amputoitu sekä käsiä että jalkoja toistakymmentä kappaletta kamankäytön takia… Et moni sanoo et suoraan lääkäriin! Siihen suoneen ei kannata pistää mistään kohdasta kättä ennenkuin on terve!

Nii siis täl se lääkäri puhkas sen ja sano vielä et saa kiroilla ja huutaa; oli ku joku sukkapuikko kuulemma…

voinks vinkis käydä näyttää ?

tärisen ihan vitusti oon vetäny 24h sisäl vaan 0.3g tätä puhasta ja oon vitun jumissa onko normaalii, en enää ikinä rännitä tota.

mä käytin pelkästä 0.5 meni tukkoo. ja 0.7 ki menee tukkooo!

auttakaa nyt joku vainoilen ittelt kädet irti

Tuossa saattaa nopeus auttaa, heti ku huomaa et on suones ni vetää aivan hemmetin vähä verta ja sit voimal painaa samantien ettei veri ehdi hyytyä. Itellää ollu sama ongelma mut en enää rännää. Tuosta peevelist on 7 sivun topicci ihan MDPV mielipiteet tms. et kannattaa käyttää hakua. Ite en oo kokeillu enkä aio kokeilla mut kuulemma vitun helpost tulee viekkarit ja karseet viekkarit pirii verrattuna… Turha aine mun mielestä ku piri on jo tarpeeks paska!

Disperin ohentaa ainakin verta, siis se normi särkylääke.

^jep, vanha kunnon asetyylisalisyylihappo.
primaspan on kans samaa settiä, se oli käsitelty jotenkin niin, että se hajoaa vasta suolistossa.
=vähentää mahaärsytystä. muutenkin jos paljon rännäilee niin kannattaa käyttää jotain asetyylisalisyylihappovalmistetta.
käsikauppalääke tämäkin.

noni kiitti noista, näyttää halpaaki olevan.

monta tabuu sit syön noita ja millon otan ne?

ja osaako joku kertoo viel jotain jännää tost ohi lyömisest?

osaakohan ne ensiavussa hommansa?

ja ei ne mua auta jos sanon et tykitin vahingos mdpv ohi :smiley:

delete

onko paha

Been there, done that.

Nipsu ohi, käsi oli jotain aivan järkyttävää, viikon vedin kaikkea kun en uskaltanut mennä lääkäriin. En muista ajasta paljoa, mut kaverit oli aivan paskana ja kokoajan pakottamassa. Kaveripariskunta sitten tuli oven taakse ja olivat päättäneet viedä mut päivystykseen halusin tai en. Kiitos heille. Muistona aika rujo arpi taipeessa, aikaa tästä jo vuosia…

Päivystyksen käytävät oli raikunu kivun huudosta, muistan vaan sen vitun skalpellin jolla se SAIRAAN kipee ja iso mätäpaise leikattiin auki ja mätää ja verta lensi.

Mene vitussa lääkäriin jos on kipeä päivää paria kauemmin. Fiksumpaa aiemminkin mut kuka sitä turhista jaksaa kuten yllä…

Todellakin auttavat. Kun mut saatiin raahattua päivystykseen ja odotellessa aloin pelkäämään vitusti, kerroin rehellisesti mitä on käynyt ja aika rutiinilla vetivät.

Itel kans joskus tulehtu käsi ku vedin ohi ja paskasil värkeil tietty viel. Käsivarsi ja taive turpos aivan mielettömästi ja käsi oli ku tules. Tietty en menny lääkäriin vaa kärvistein muutamia päiviä, ei pystyny nukkuu ei mitää (vaik ei paljo tullu muutenkaa nukuttuu ku pirii silloi viel ryin). No sit ei auttanu ku mennä lääkäriin ja tulehdusarvot oli kuinkas muutenkaa melko korkeat ja kuumetta yms. oli kans. Sain antibioottikuurin ja sit jotai panacodei :laughing: siihen.

No sitä mätäähän tuli aivan mielettömästi. Tehtii kaverin kaa sillai eyt vedin vetosia toiseen käteen jotai kipulaakettä ja tää frendi puristi sitä mätää mun toisest kädest sit. No tätä kesti muutaman päivän ei tullu taaskaa nukuttuu tai mtn mut sit se helpotti kun nää antibiootit alko puree (seki kuuri jäi sitte kesken ku sain muutaman viikon koppihoitoa mut se onki toinen tarina sit).

Elikkäs ei oo kyl kovin mukavaa jos kunnol tulehtuu ja voipi olla vaarallistakin kuten tääl onki mainittu. Mitä aikasemmin lääkärii sen parempi.
Ja mukava arpi muistona :open_mouth: ! Kuinkas muutenkaan

Nii kyl sen jälkeen oli sit tarkempi ku vetosia veteli.

Täältä tähän

M

tää on nyt aika punanen ja tuntuu et veri liikkuu väkisin siitä kohti suonta, vittuku se tuntuu oudolta

Kyllä toi tööttäily on hienoo!