Hei, osaako kukaaj sanoa kuinka kauan tulee åitää taukoa noista, jos venlafaksiinia syönyt about 4 päivää, olantsapiiniä 2, mirtsaa kauemmin?
Tiedän että ss/snsr blokkaa, mutta kyse on noin lyhyestä ajasta.
Kun ymmärtäis kysymyksen, ni vois vastata. Pitää taukoa, miksi, seulojen vuoksiko??
1 tykkäys