Venatsopamit / Venäläist "pamit"

Onks kellään hajua mitä kaikkee paskaa noi sisältää? Saatavilla ilmeisesti 1mg ja 2,5mg

Joskus tullut maisteltua ja osa ei sano mitää ja osa pistää pään pimpeliponsekasin :smiley:

Eipä tuosta tarkkaa tietoa koskaan voi olla. Kyse on kuitenkin apteekista ostettavista, vähän “tiskin alta” pyydettävistä lääkkeistä. Ei Venäjällä taida muutenkaan nuo pitoisuudet aina toimia, joten… Itse olen noita jonkun verran joskus popsinut, lätkän kerrallaan yleensä. Pitäisivät ilm. olla diatsepaamia sisältäviä, näin ainakin väitetään, toisaalta en ihmettelisi jos vaikuttava ainesosa olisi hiukan erilainen… Kuitenkin jotain määriä rauhoittavaa (täällä reseptiä vaativaa) lääkettä ainakin pitäisi sisältää… Noh, eipä tuo kovin kummoinen hinta ole /100kpl :laughing: Kokematon menee aivan kuutamolle 6 bissestä ja lätkästä noita…

Kyllä osaavat helposti antaa apteekista kun pyytää venatsepaamia… Eri asia on sitten, kysytäänkö rajalla reseptiä… :wink:

Fenatsepaamia, jolla on todella pitkä puoliintumisaika. Tätä myydään myös nettikaupoissa jauheena, joka onkin vähemmän yllättäen johtanut aika ikäviin seurauksiin. Itse olisin todella varovainen tämän kanssa, vaikka onkin tablettimuodossa. Missään nimessä en ottaisi lätkää kerralla, vaikka bentsotoleja olisikin.

No mä en tätä missään nimessä tilaisi aineena, kun saa apteekista kysymällä… Jos tarvitsee mennä… Diatsepaamia tulisi sisältää…

onkohan minkälain ryyni ihan lääkkeenä ja bentso tiputukseen, käsittääkseni sisältäis 2,5mg fenatsepamia mutta onkohan kuinka tasalaatuisia?

eli jemgil ei oo vissiin sit vihveesti tietoo koko kamasta, eilen tuli 5mg napattua ja oli jus hyvä määrä(mitänyt ei meinannu kolloo herää äsken) ja olo jatkuu aamuun asti et pitkäkestosii tosiaan on :smiley: ja nyt aamu-shaiballe

Itselläni joskus oli noita venäläisiä ‘‘pameja’’ pari levyllistä.Ihan ok mun mielestä.Toisella kerralla otin vaan vähän ehkä liikaa noita + kaikkea muutakin.

en yl ymmärrä kuka hullu noit menee liuskaa syömään kaverin puheesta ei saanu enää selvää 5napin jälkee, sitten tuli hassu kysymys mieleen et jos vesittää kusitestin nii ihmetteleekö lekurit jos esin bensot ei näy testis vaik ne ois respalla? kun joskus eräs lekuri ihmetteli kun opamoksit näkyi testissä vaikka olin ottanut niitä edellisenä iltana.

Ite oon jo pitkään kaipaillu noita. Mukavan pitkävaikutteinen olis… varmaan aika mainio pudotteluun. Siis fenatsepaamiahan saa EU:sta useasta maasta ostaa laillisesti ilman reseptiä tutkarina, koska ei ole rakenteeltaan varsinaisesti benzo vaikka benzoreseptoreihin vaikuttaakin. Yllättäen ei kuitenkaan saa Suomessa, prkl kirotut kukkahatut.

Niin onhan toi todella vahvaa, koska 2,5mg vastaa 10mg diapamia ja puoliintumisaika about yhtä pitkä vai olikohan vähän pidempi jopa (eli siis jotai 100-200h).

eikös 1mg fenatsea vastaa kympin pamia ainakin vikipedian mukaan, ja kyl mun mielestä noi 2,5 paukku paljo kovempaa ku sininen pami.