Vauhtiprojekti

Huomenta päihdelinkki!

Oon tässä ollut viimeset 20kk aikalailla kuivilla mömmöistä.
No puol vuotta sitten otin muutaman hapon yksissä kekkereissä ja viikko sitten menin jurrissa ottamaan subuvedot, en ole tästä ylpeä mutta on tämä iso harppaus siitä missä jamassa olin vielä 2 vuotta sitten.

Vauhtia meni joskus aika reippaasti ja nyt ne vanhat nitkut on ruvennut kolkuttelemaan pääkopassa. Nyt kun meni tän vuoden piikkineitsyyskin niin ajattelin sallia itselleni laatuhetken vanhan ystävän eli pirin kanssa.
Tarkotuksena ei ole aloittaa mitään kuukausien ränniputkia vaan korkeintaan 1-2 yötä.

Vauhtia kun joskus vedin, huomasin sen lääkinnällisen arvon ADD-nuorella, keskittyminen onnistuu, asiat saa helpommin aloitettua ja hoidettua loppuun, mikä on välillä todella vaikeata minulle selvällä päällä.

Muutama asia pitäisi saada aikaiseksi ja kuvittelen että vauhti saattaisi tätä ADD potilasta projektissa auttaa, ensimmäinen projekti olisi muutaman koneen kokoaminen kasasta pc-rautaa, toinen projekti taas on kämpän siivous, tää on ihan hirveessä kunnossa kun en oo vuoteen siivonnut, johtuu lähinnä laiskuudesta mutta asiaan vaikuttaa myös se että viimeinen vuosi meni varusmiespalveluksessa.

Olen suunnitellut tämän reissun jo aika pitkälle mutta mitään en ole vielä lyönyt lukkoon, palkkasin broidin auttamaan siivouksessa, vauhtiluukku löytyy ja ajankohtakin olisi selvillä (ensi vkl).

Kysymys kuuluukin että onnistuuko tämän rakkaan vihamiehen jättäminen muutaman yön valvomisen jälkeen.
Onko kenelläkään muilla samanlaisia kokemuksia vauhdin ottamiseen pitkän tauon jälkeen, pystyitkö pitämään vetämisen “itselääkityksenä”/viihdekäytössä, käytitkö IV:nä, vai pommiin/nokkiin?

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta erään minulle hyvin läheisen ihmisen toimintaa seurattuani voisin vastata yhdellä sanalla: Ei.

se riippuu susta itestäs pystytkö jättää sen, itellä menee yleensä säkki putkeen joten en vaa hommaa lisää niin siitä erossa pysyy, kysymys pitäis mennä pystytkö olee ostamatta lisää, yleensä siinä käy vaan niin että ku kerran taas maistaa niin alkaa maistumaan huom YLEENSÄ.

Tuumit et päivän tai kaksi vedät ja sitten loppuu, ei se mene niin koska ylpistyt että homma on hanskassa ja vedät taas ja tulee päivä että on pakkovetää ja mitäs sitten.