Väsyttävin/vähiten väsyttävä bentso ?

Kokemuksia? Omasta mielestäni RISOLID vähiten.Entäpä vaikutukset seksielämään?

Diapam.
Jos homma pysyy hallussa niin toimiva ainakin minulla.
Kirjatkaa ylös mitä otatte/milloin jos vaikeuksia pysyä kärryillä.

Mulla vähiten väsyttävä selkeästi Risolid ja väsyttävin Dormicum.

vähiten väsyttää nuo kakunkoristeet (risolidit), kaikki bentsot käyty läpi ja ei oikeastaan mikään väsytä. Tenoxia joskus koitin unettomuuten ei skulaa… Insomin tai halcion on väsyttävin koska on tarkoitettu unilääkkeeksi. rivatrilit tavallaan väsyttää tavallaan piristää :unamused:

Musta xanor väsyttää eniten. mikä on paha kun se vaikuttaa ainakin mulla nopeiten.ja väsyttävyys ei johdu siitä et en olis tottunut.käyttänyt oon jo pitkään
Diapam on paras. rauhottaa tarpeeks mutta ei väsytä… En oo ikinä tajunnut miks rivoja pidetään niin hyvinä mukamas.? tuntuu että ne mun kohdalla oikein vaikuta yhtään mitenkään ellen sit kerralla vedä puolta purkillista… :unamused: unilääkkeet väsyttää ennenkun niihin tottuu. eli ei kovin kauaa

No itellä ainakin nuo rivat pitää kohtuu virkeänä, vaikka syön aamusta iltaan niitä. Pitkävaikutteinen Xanor ei väsyttänyt, ei myöskään diapam. Ahdistukseen kyllä xanor ollut paras, jos joskus vaan tulee ahdistuskohtaus niin ehkä diapam paras mielestäni. insomin on ainut mitä en ole kokeillut, mutta kuuluu samaan kuin halcion eli tehokkaimpiin nukahtamis bentsoihin.

Edit: Ja ei nuo unilääkkeetkään väsytä vaikkei olisi tottunut jos syö muita bentsoja säännöllisesti :confused: Itellä on 3 vuoden takaa aina kokeiltu eri bentsoja unettomuuteen mutta eihän ne toimi kun muuten syö bentsoja. Ihmeellistä sinänsä vaikka on pitänyt 3 kuukauden jaksonkin bentsottomana niin ei silti toimi :confused: Seroquel väsytti josain vaiheessa ensimmäiset pari päivää, vaikka kuuluukin skitsofrenia lääkkeisiin.

Mä en tajua tajua siis yleensäkkään et miten bentsoja voi vertailla toisiinsa.kun jengi puhuu et"tää ja tää vastaa niin monta sitä ja sitä" :unamused: kun eri lääkkeet vaikuttaa niin eri tavalla ja vaikutus kuitenkin aika henkilökohtasta. mun mielestä… :unamused:

Näin juuri. Mutta näitä vertailuja tekeekin sitten viihdekäyttäjät. Ei päivittäiskäyttäjät. u know.

itse olen päivittäis käyttäjä ja joudun tekeen välil tollasii vertailuu…
ko on kaapis varmaa viittää eri bentsoo et jos nyt otanki tota jne…
et kyl niit voi vertailla aika hyvin toisiinsa ko jostain ainaki löytyy taulukko minkä verran mitäki vastaa esim 10 mg diapamia… mut kuitenki siin on aina se et jotku tarkotettuu ahdistukseen ja toiset unettomuuteen…
eli ite jos vaikka jos yritän korvata 40 mg tenoxia 20 mg diapamia niin en kyl nuku tol diampamil niin hyvin ko tenoxil vaikka toi 20mg diapamia pitäs vastata 40 mg tenoxia mut kyl toi tenoxi väsyttää enemmän ko se kerran tarkoitettu unettomuteen… saitteko mitään selvää ei voi mitään jos ette saanut mut oma mielipiteeni on et kyl noit voi aika hyvin vertailla toisiin…

No ei kyllä enää mitään väliä…kun en syö kun omat lääkkeet.
Joskus ollu lääkäreitten kanssa kädenvääntöä kun koitan kertoa että joku tietty lääke ei mulla toimi.eikä mee perille…kavereitten kanssa jos vaihteli niin KYLLÄHän mä nyt tolla määrällä rivoja pärjään jne… :unamused: ärsyttää et oikeesti jotkut lukee niitä listoja kun raamattua mikä on ihan paskaa kun ei ne vaikuta kaikilla samallalailla. mut voihan se tosissaan helpottaa jos noita juttuja pitää oikeesti miettiä.et millä määrällä pärjää päivän yli

No mut mites sen seksin kaa? Mikä pahin jarru ?

Seksijarru? Määrä… Jos överit, ei kuivu vain suu… Krhm.

niin noist vertailuist viel…
onko kukaan käyttäny klortiptyliä…
elikkä mun tilanne on se et mun tenoxit riittä viel joku 10 pv ja mul on uus lääkäri aika vasta 31 päivä…
eli joudun oleen sitten sen 10pv ilman tenoxia… mut mul on tos noit klotriptylejä joku 50 kpl…
niis on niinko 10mg klooridiatsepoksidia ja 10 mg amitriptyliniä…
toi amitriptylini ei ole kuulemma mitään hyvää ainetta eli joutuisin korvaa noil klotriptyleil 40mg tenoxi annoksen…
ois mul kyl diapamejaki mut ne menee päiväällä ja aamul… ja en jaksa alkaa selittää lääkärille et miks mun pamitkaan ei ole riittänyt… sanoin sille että mulle ei riitä se 20 mg tenoxia illal mut silti se kirjotti respaan vaan sen 20mg illalla…
eli kannattaako mun ottaa sit ko tenoxit loppuu niin tota klotriptyliä ja paljokohan niit pitäs syödä et unen saa…
ois kiva jos sais vastauksen… en jaksais lähteä kadult metsästään bentsoja…