Vastatkaa nyt joku, en ole vielä kokeillut insomiinia????

Ihmettelen kyllä että miksi hän kirjoitti vaan yhden insomiinin. Onko se sitten parempi kuin 2x20mg tenox? Eli onko yksi 5mg insomin parempi unettomuuteen.

Siksi koska en ole saanut kunnon vastauksia. Ei pahalla mutta sinusta ei ole apua, eli lopeta se minulle kirjoittelu kiitos.

Se riippuu niin paljon ihmisestä itsestään… Voi olla että auttaa sulla enemmän unettomuuteen kuin se
40mg:tä tenoxia… Tai sitten ei… Ei sun auta muu kuin kokeilla ja jos ei auta ni pyydä vanhat ryynis lekurilta takas…

Meikäläisellä ei sanonut Insomniinit mitään. En edes käytä benstoja, että jos heitän naamaan puolikkaankin vaikka alpin, niin menen tokkuraan ja väsyneeksi, mut tosta Insosta ei mitään vaikutusta. Hämmentävää :neutral_face:

itellä 40mg tenox, ei tainnu inkkarit aikoinaan paljon väsyttää lista naamaan ja baariin…

mulla insominit toimii paremmin ku tennarit, tiiä häntä sit. :F

Insomiinit o aika turhia. Ehkä pari ekaa kertaa sanoo jotain 10-20mg:llä mut sitten saa jo levyllisen kiskoa ja siitä voi vain sanoa sen, että siitä ei tule kuin sanomista…

Eihän niiden tarvitse sanoa mitään kun menee nukkumaan huhhuh :laughing:

Tuskin se lääkäri sinulle mitään hengenvaarallista on määrännyt. Pitäisikö jonkun halpahenkisemmän nyt koemaistaa annoksesi ennen kuin itse sitä otat?

Mun mielipide on se, että 1 kpl insoa nukuttaa paremmin kuin kaksi tennaria. Muutenkin insot ovat mun “lemppari” bentsoja. Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos ei enää tennarit toimi.

Kyllä mielummin otan yhden inson kuin kaksi tennaria. Tenoxhan on puolipitkävaikutteinen kun taas inso toimii sen 7-8 tuntia.

Koita seuraavaksi halcionia jos ei toimi insomin… tosin jos tolea omistat bentsoihin älä vaivaudu. ole nukkumatta yhden yön ja nuku seuraava.

Aika yksilökohtasta noiden kanssa, mulla toimii tennarit paremmin at the moment kun insot, vaikka jokunen aika sit oli toisten päin. Son se tole tai jtn… :unamused: