Vastatatkaa joku buprekoukku,vinkkejä eroon pääseminen?

Oikein Thornad! Itse olen tänään juuri ottanut 0,4mg teemun ja nyt olen ajatellut tosissani jättäväni bupren pois. lääkekaapissani on n. 50 panacodia ja rivatrileja n.80kpl 2mg 1-3pv ja tenoxeja n.30kpl 40mg ilta plus parikymmetä opamoxia 30mg. Opamoxit olen kadulta hankkinut+panacodit. Seuraava aika lääkärille 10.1.2011 uusimaan respat eli 6mg rivatril pv ja tenox 40mg ilta ja sitten tramal 200mg vrk.ssa. Pääsenköhän noilla bupresta irti ilman katkoja ym.ita? Tahtoa on 110% Että saan elämän raiteilleen? Jos jollakin on jotain lisättävää tai palautetta nii kiitos,otan kaikki mielelläni vastaan. Kättänyt noin vuoden teemuja nenään välillä viikon taukoja… Help?

VASTATKAA!!!

Hyvä että tahtoa riittää mut silti, eka ajatus mikä mulle tuli: noilla lääkkeillä, no chance, siis ei toivoakaan.

Olen mä toki kuullut että jotkut on lopettaneet seinään vuosien käytön, mut näitä ihmisiä on ehkä, öö, 1 tuhannesta?

Onneks sulla on ilmeisesti annokset pysyneet pieninä tuon vuoden ajan, että kyllä sä pääset irti, jos päätä on…

Tsemppiä :smiley:

I

Sanoit että että ei toivoa noilla lääkkeillä. Nyt yli viikko ilman buprea ja hyvin on mennyt, mutta tietty välillä on huonompia päiviä mutta selkärankaa on. Kysy kk.den päästä uudestaan että pääsinkö eroon :slight_smile:

mietiskelijä Jos olet viikon pystynyt olemaan ilman buprea mitään sen kummenmpia vierotusoireita? Niin ainakin mä uskon ihan täysillä, et pääset irti kun kerta motivaatiotakin löytyy lopettamiseen.
Kyl sulla olis tullut jo aivan järkyttävät olot, jos olis ollu tullakseen… Tsemppii vaan ja sit niihin kodeiinipitoisiin lääkkeisiinkin jää aika pahasti koukkuun… Et ota niitäkin vaan silleen, et ku on “pakko” ottaa ja sillonkin vaan 1-2kpl. Älä rouski niitä kodeiinilääkkei joka päivä… Pidä välipäiviä ja ota pieninä annoksina ne…

Voitko kuvailla mulle ( oon utelias ) millaisia vieroitusoireita olet jo kärsinyt? Pystyisin siitä vähän paremmin sulle kertoon fakta-asioita…

Unettomuus,vesipaskat lentäny,vitunmoinen vitutus/saamattomuus,mikään ei kiinnosta ja kaikkee paskoja kylmät/kuumat olot. Joo tänään meni viimeiset opiaatit eli pannarit eli rilluilla mennään ja imodiumilla että vatsa pysyy kondiksessa ja ruoka ei maistu ym.t… Mut nyt viikko ja kolme päivää ilman.

viewtopic.php?f=1&t=25200

tuossa oli hyviä neuvoja!