Valokuvia, muuta visuaalista näytteille

Ajattelin laittaa ottamiani kuvia johonkin nettiin, että voisitte nähdä ne, mutta mietin, mikä olisi helpoin tapa. Mulla on paljon kuvia photobucketissa, mutta se ei oo kovin esteettinen paikka, ku joka sivulla on kaks mainosta jostain vitun laihdutustuotteista jne. Eli mihin laittaisin kuvia, että voisitte nähdä ne?

Tämä on tietysti myös ehdotus muille laittaa juttujaan esille. Vastaavia ketjuja lienee olemassa, mutta en ny jaksa ettiä. Jos ny kerrotte mulle mihin kuvat kantsii laittaa, ni ehkä siihen mennessä ehdin etsiä sopivan ketjun, jos sellainen jo on.

Noin, tänne ne kuvat siis meni, menköös katsomahan!

plus.google.com/106456615507131 … 7iMxThZFJM

Millaisista kuvista on kysymys?

Tuotanko pettymyksen, kun totean, että ovat ihan tuommoista amatööritaiteilua. Eli ei tissejä, ei pyllyjä.

Tämä paikka on pätevä kuvien laittoon nettiin—> anonfiles.com/

Kannattaa myös muistaa, että kamerat tallentavat metadataa. Eli sieltä saattaa näkyä vaikka oma nimi, gps-koordinaatit sun muuta. Exifcleaner on ohjelma joka poistaa nämä tiedot.
Käytän itse myös tor-selainta ja tonne anonfilesiin voi ladata kuvia sen kautta. Mutta minä nyt omaankin erityisen kireän foliohatun :mrgreen:

Tästä myös ohjelma metadatan katsomiseen omista kuvista–> photome.de/

Googlella on myö ihan jees kuvapankki johon voit per kansio antaa oikeudet ketä näkee kuvasarjat, aijaa.com on myös hyvä ilmainen rekisteröinti niin kuvasi säilyy ikuisesti ja saa kätsyn albumin jossa pikkukuvat ja klikkaamalla sitten isoksi, voi maustaa musiikilla ja kaikenmoista.

Ogei. Hei soikannel, toi metadatajuttu olikin aika tärkee, koska oon huomannu, et oon johonki laittanu sen sillai, et sielt tosiaan näkyy mun nimi. Eli kiitti! Ja vilkaisen paappa tuota googlepaikkaa.

Noniin, laitoin kuvat tuonne googlen jutskaan. Se oli ihan toimiva. Kuvien metadata näkyy, mut ei siel mitää salaista oo. Eli käykää ihmeessä katsomassa mun ottamia fotoja:

plus.google.com/106456615507131 … 7iMxThZFJM

Otan vastaan vaan kehuja. “Ihan jees” tai rakentavan kritiikin tyyppistä palautetta ei hyväksytä. Nää kuvat ei oo siis mitään photoshop-kikkailuja, esimerkiks toi 80-80-80 on oikeesti otettu autosta 80-nopeuskilvestä. Toki moni kuva on kuitenkin saanut osakseen hieman värien muokkausta.

Hienoja kuvia olet ottanut, aihealueesi on ainakin laaja.