Valmistusohjeita :D LOL!

Kommentoin tuota Panacodin erottelu-ketjua just ennenku se suljettiin näin…

^Onkohan niil menny vkloppu pitkäks ku kello on melkee 16 eikä oo vieläkää tosiaa sensuroitu vai vieköhän chatti liikaa aikaa?! :open_mouth: Onhan tuossa jotain neuvoja ja yleensä ne on vklopun jälkee tosiaa aika nopeesti kadonnut; ei täl kertaa… Luulis et ketju olis jo lukittu… :unamused:

Tuossa mainitsin vielä tuon jo mainitun hakukoneen ja entiset topicit sekä kommentoin haku-toiminnon kätevyyttä, mut et kaikki poistettiin :laughing: . En nyt laita sitä loppua, mut mitään ohjeita ei tod. ollut. Lieko syy että eivät todellakaan katsoneet koko plinkkiä ennen klo neljää päivällä… :unamused:

Nyt paikalla lukee et “poistettu valmistusohjeita”, epäilen et meni ennemmin tuo viikonloppu pitkäks ku alettii rankal kädel oikein sensuroimaan… :laughing: :laughing:

ei mene minun pieneen kaalin tuo a-plinikan logiikka panacodien erottelusta. eihän siinä mitään huumetta valmisteta, vaan poistetaan haitallisia aineita panacodeista, mitkä syötäisiin joka tapauksessa. vai onko jollain jääny panacodit syömättä sen takia, ettei osaa erotella niistä parasetamolia? tai onko joku syöny vähemmän panacodeja/ardinexeja, koska ei osaa erotella? kenen etua se palvelee, että jengi vetää hirveitä määriä parasetamolia? kansanterveyslaitos vois hieman ojentaa a-klinikka säätiötä. jään hakkamaan F5 -nappia ja odottamaan ylläpidon vastausta.

Niinpä… Noi ohjeet pitäs olla etusivulla kokoajan…

Kodeiini on yksikseen huumausaine. Parasetamolin kanssa se on vain tavallista vähän vahvempi särkylääke. Kyllähän kansanterveyslaitos mun lääkärillekin russutti siitä, kun mun lääkäri teetätti mulle huumeraspalla kodeiinikapselit. Se oli laitonta tässä maassa. Jos kodeiini yksistään ei olis Suomenlaissa huumausaine niin kodeiini tabletteja olis apteekeissa niinku niitä on joissain maissa, mutta kun se on huume niin sitä ei saa sellasenaan edes respalla. Eli kyllä suodatus ohjeet lopulta ovat ohjeita huumausaineen valmistukseen. Näin sanoo laki ja ei A-kline voi oikein lakia rikkoo suojellakseen meitä narkkipoloisia. Syyttäkää siis Suomelakia, älkää A-klinikkaa.

kysymys pitäisi muotoilla: miten saan haitallisen ja riippuvuutta aiheuttavan kodeiinin eroteltua pois parasetamolista :laughing:

menisköhän sellanen topikki läpi kun “kuinka voisin vähentää haitallisen parasetamolin käyttämistä”.

:smiley:

On se ainakin laillinen jos annetaan ohjeet:

• Ole nauttimatta kipulääkettä, jossa on parasetamolia
    [Poistettu valmistusohjeita -Päihdelinkin toimitus]